Geplaatst: wo 29 augustus 2007, 10:27 Onderwerp: GT 2008 line-up Foto's
--------------------------------------------------------------------------------
ff surfen.................
http://www.gt-bicycles.co.uk/
en sinds net ook online gezet.....de internationale site
http://www.gtbicycles.com
Alle 2008 gt's online, incl. zaskar kenisis alu frame + 29ers singlespeed old sKoOl paintjobs!
Ben benieuwd naar jullie reacties op die alu zaskar , misschien een optie als nieuwe bike voor 2008!
GT line-up 2008 online
Moderator:Beheerders
-
- TheBigLjeweetwel
erg luek voor die prijs...
prijzen wle ontzettend gekelderd nadat ze weert herrezen waren van uit de as.. Helaas geen easton alu d8 ikl..
Maar zaskars rijden zeker erugg lekker... Heb er ook een gehad.
maar rijdt nog steeds met ene Gt ruckus 1.0 2003 naar super veel te vreden heid nog..
Maar vind de dh bikes wel erg op de Be ones petespeed lijken zonder gearbox,. want die is nergens meer te zien die G-box van hun
.Zeker te duur om te produceren of geen afzet erin.
maar anywas leuke fietsen voor leuke prijzen.
Ruim boven 1500 is wel dirtcheap voor carbon als het een frame of hele fiets zou betreffen, voor die prijs. Reken er bij cannondale maar 3 a 4 duizend bij dan.

Maar zaskars rijden zeker erugg lekker... Heb er ook een gehad.

Maar vind de dh bikes wel erg op de Be ones petespeed lijken zonder gearbox,. want die is nergens meer te zien die G-box van hun

maar anywas leuke fietsen voor leuke prijzen.
Ruim boven 1500 is wel dirtcheap voor carbon als het een frame of hele fiets zou betreffen, voor die prijs. Reken er bij cannondale maar 3 a 4 duizend bij dan.
Ik vind die zwarte carbon Zaskar een van de mooiste frame's hebben dat ik ooit heb gezien!
Ik heb al allerlei modellen (DH) voorbij zien komen die gebruik maken van dit systeem, dus ik zou zeggen search the web and find!
Of je wacht even de foto's van Eurobike af!

Dat G-box gebeuren is volgens mij verkocht aan Suntour...Maar vind de dh bikes wel erg op de Be ones petespeed lijken zonder gearbox,. want die is nergens meer te zien die G-box van hun .Zeker te duur om te produceren of geen afzet erin.
Ik heb al allerlei modellen (DH) voorbij zien komen die gebruik maken van dit systeem, dus ik zou zeggen search the web and find!
Of je wacht even de foto's van Eurobike af!