Crazyfuk en Hubert!....stelletje zeikerds.....had graag het topic beantwoord, maar uiteraard zit daar alweer een slotje op..net zoals dit topic....zometeen...
Dus, zodra het de heren/dames moderators niet zint, of 1 klojo vind dat we dat maar niet op een forum moeten bespreken, gooien we maar gewoon een slotje erop..
Blokkeer mij aub van dit forum.....
dank u
slotje erop....lekker makkelijk
Moderator:Beheerders
-
ik weet het goed met je gemaakt: je mag een reactie op het andere topic geven, daarna gaat ie op slot...
wij zijn heel duidelijk van mening dat dit forum niet bedoelt is om te zeiken over merken, fabrikanten of fietsenwinkels... daarmee benadeel je te makkelijk mensen, zonder dat die opzet er wellicht in het spel is...
wij zijn heel duidelijk van mening dat dit forum niet bedoelt is om te zeiken over merken, fabrikanten of fietsenwinkels... daarmee benadeel je te makkelijk mensen, zonder dat die opzet er wellicht in het spel is...
en ik zei alleen maar dat je de onderkant van het forum eens moet bekijken!!! Daar staat al genoeg geschreven over goede en slechte ervaringenmet winkels.... Dit deel van het forum dient daar niet voor.
en het is ms ook wat hard om bepaalde fabricanten of winkels hier te gaan veroordelen zonder dat ze zich kunnen verdedigen ook al was het verhaal van bikerboi redelijk dramatisch...
en het is ms ook wat hard om bepaalde fabricanten of winkels hier te gaan veroordelen zonder dat ze zich kunnen verdedigen ook al was het verhaal van bikerboi redelijk dramatisch...