ik ben het kotsbeu !

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plons
ik ben het kotsbeu !

Bericht door Plons » di nov 21, 2006 11:21 am

Amen en uit, tis gedaan.

Ik hou me NERGENS meer aan de natuurwetten

vanaf heden rij ik overal door waar ik goesting heb en als me iemand pakt (hard en diep ;)) dan heb ik pech.

Ik ben het kotsbeu overal met de vinger gewezen te worden waar het niet mag omwille van de natuur....

Koetkoppen, overal waar het mij verboden is geweest in het verleden zit nu industrie, dus fock dem all, ik rij overal door.

ALs ik het hiermee verneuck voor de andere biker, wel, foek dem all, dat zal mij een zorg wezen.

Amen to plons

M@lphy

Bericht door M@lphy » di nov 21, 2006 11:35 am

:o :lol: :shock: :D

Goe goesting verders Plonske?

Gewoon met uwen MX-er gaan, pakken de boskabouters u gegarendeerd nie.
RIDERS READY?

Plons

Bericht door Plons » di nov 21, 2006 11:36 am

ja, dat was ook een oplossing, gewoon crf 450 open houden en singletracks bijmaken a volontee

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » di nov 21, 2006 11:51 am

A - M - E - N ! phrase the lord!

Buiten de paden is ook ganz véél leuker...
Ich Heisse Super Fantastisch!

Steelboy
Contacteer:

Re: ik ben het kotsbeu !

Bericht door Steelboy » di nov 21, 2006 12:10 pm

Plons schreef:Amen en uit, tis gedaan.

Ik hou me NERGENS meer aan de natuurwetten

vanaf heden rij ik overal door waar ik goesting heb en als me iemand pakt (hard en diep ;)) dan heb ik pech.

Ik ben het kotsbeu overal met de vinger gewezen te worden waar het niet mag omwille van de natuur....

Koetkoppen, overal waar het mij verboden is geweest in het verleden zit nu industrie, dus fock dem all, ik rij overal door.

ALs ik het hiermee verneuck voor de andere biker, wel, foek dem all, dat zal mij een zorg wezen.

Amen to plons
Uitgeraasd...?

:angelnot:

M@lphy

Bericht door M@lphy » di nov 21, 2006 12:13 pm

Neen!

Nochtans...

Onze Misdienaar haalt nú z'n Honda van stal!

-BRAAAAP-

Yuck Fou boskabouters...
RIDERS READY?

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » di nov 21, 2006 12:20 pm

Vertel..Wat is er gebeurd??

Plons

Bericht door Plons » di nov 21, 2006 1:00 pm

maakt niet uit wat gebeurt is,
ik fiets al straks 20 jaar mtb mag bijna nergens meer komen omwille van natuurreglementen terwijl in die 20 jaar in de "natuur"gebieden nu wel plaats is voor industriegebied....

dus zeg ik : ik doe wat ik wil de rest kan de boom in

DeKerfs

Bericht door DeKerfs » di nov 21, 2006 2:28 pm

Plons schreef:
dus zeg ik : ik doe wat ik wil de rest kan de boom in

daar hebben ze clubjes voor opgericht. Zitten bijv. graag in de buurt van luchtmachtbasissen net over de grens in Duitsland ;-)
---www.cjmedia.nl---

Fry

Bericht door Fry » di nov 21, 2006 2:54 pm

motocross en enduro moet je maar doen waar het mag en geen kwaad kan. Bij mountain bike hou ik me ook maar zelden aan de regels.

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » di nov 21, 2006 3:01 pm

Ik vraag me af waar gij gaat rijden met uwe velo dat ze u komen tegenhouden. Op prive domein en in natuurreservaten mag je niet rijden, ok maar voor de rest lijkt het me toch geen probleem om overal te rijden?
Trouwens ik heb ergens gelezen (ik weet niet meer waar) dat mountainbike banden even veel schade zouden berokkenen dan paarden.

Z.

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » di nov 21, 2006 4:03 pm

Z-Blocker schreef:Ik vraag me af waar gij gaat rijden met uwe velo dat ze u komen tegenhouden. Op prive domein en in natuurreservaten mag je niet rijden, ok maar voor de rest lijkt het me toch geen probleem om overal te rijden?
Trouwens ik heb ergens gelezen (ik weet niet meer waar) dat mountainbike banden even veel schade zouden berokkenen dan paarden.

Z.
nou.. zoals plons zijn wij het ook beu!
wij rijden nu al meer dan 10 jaar op onze lokale trails, ruimen alles op en houden alles clean..

en nu is het ergste gebeurd!
fietsverbod door het gehele bos!!
als je er komt en de boswachter ziet je fietsen dan heb je 50euro aan je broek + een gevaar dat je je bike kwijt kunt zijn..
( nou dat laatste zullen we dan nog wel eens zien.. kbedoel als iemand maar ook iemand aan mijn fiets(en) komt, die is nog niet jarig..)

dus.. bij deze..

PLONS! DOE JE DING!! LAAT JE UIT! en KNAL er op LOS!

AMEN!
TS

vt2rider
Contacteer:

Bericht door vt2rider » di nov 21, 2006 5:59 pm

ongesteld?

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » di nov 21, 2006 6:25 pm

@goofy...waarom heb je een compleet verbod gekregen???

TF

Bericht door TF » di nov 21, 2006 8:26 pm

Inderdaad vervelend om dat mee te maken Plons

http://www.youtube.com/watch?v=JKqcfztH ... ed&search=

amen
If you're a gangster... what are you doing in show business?

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » wo nov 22, 2006 8:57 am

Eind van het jaar, de bladeren vallen, de dagen worden korter, sinterklaas is weer in het land.......winterdip???????

@Plons: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, en denk er heeeeeeeeel vaak net zo over(als ik bijv. weer een touringcar met politici tegenkom op een verhard fietspad, in een natuurgebied,waar ik niet af mag) maar weet mij bijna altijd te beheersen.
Nu weet ik niet hoe de situatie in Belgie is, maar volgens mij is hij daar zo slecht nog niet invergelijking met NL...........

Bijv. in een lokaal duin/bos gebied alhier mag je tot 10:30 op de aangegeven paden biken, daarna oprotten!!!!!
Ik hou mij nu nog aan deze regel aangezien we nog in de onderhandelingsfase zitten met de beheerder................ik hoop dat het ooit nog goed komt.

dusssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » wo nov 22, 2006 9:53 am

M@lphy schreef:Neen!

Nochtans...

Onze Misdienaar haalt nú z'n Honda van stal!

-BRAAAAP-

Yuck Fou boskabouters...
Afbeelding

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » wo nov 22, 2006 9:55 am

BOSS schreef:Eind van het jaar, de bladeren vallen, de dagen worden korter, sinterklaas is weer in het land.......winterdip???????
Ik vind het nu wel relaxt om tebiken, helemaal rond een uur of 12 sochtends. dan zijn alle bladeren nog een beetje nat. zon erop...mooi glinsteringen :) Lekker driften door de bochten....alleen jammer dat je je fiets vaker moet schoonmaken :|

Goofy @ Team SoliD
Contacteer:

Bericht door Goofy @ Team SoliD » wo nov 22, 2006 11:24 am

MasterDisaster schreef: Ik vind het nu wel relaxt om tebiken, helemaal rond een uur of 12 sochtends. dan zijn alle bladeren nog een beetje nat. zon erop...mooi glinsteringen :) Lekker driften door de bochten....alleen jammer dat je je fiets vaker moet schoonmaken :|
beetje offtopic.. vind je niet??

terugkomend op je vraag:
...waarom heb je een compleet verbod gekregen???
ons bos is overgenomen door een of ander nieuwe stichting..
ons bos was eerst van stichting limburgs landschap..

daar had ik een overeenkomst mee gemaakt, dat wij alleen de leden van teamsolid jumps mochten bouwen NAAST de paadjes.. met alleen bos materiaal!
dit hebben wij vrolijk één jaar lang gedaan en ineens op een zondag morgen stond er een bord voor het bos:

alleen voetgangers hebben toegang..

nou ja.. inmiddels zijn we al 3x aangehouden geworden door de boswachter en hij dreigde om met z'n pistool onze fietsen in te nemen en ons een fikse boete te geven..

dat is natuurlijk niet gebeurd! 8)

G :arms:
TS

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » wo nov 22, 2006 1:02 pm

Gewapende boswachters? :guns: :ban:

partyboj

Bericht door partyboj » wo nov 22, 2006 7:47 pm

Goofy @ Team SoliD schreef:
MasterDisaster schreef:
nou ja.. inmiddels zijn we al 3x aangehouden geworden door de boswachter en hij dreigde om met z'n pistool onze fietsen in te nemen en ons een fikse boete te geven..

dat is natuurlijk niet gebeurd! 8)

G :arms:
Pistool? Ik neem aan dat je het hier over de puddingbuks van de boswachter hebt? :lol:

Crash

Bericht door Crash » wo nov 22, 2006 8:30 pm

yoow

hier (loonse drunense duinen) zit het er ook niet ver naast :x
menneke s van natuur mankementen die gaan lopen mauwen dat wij alles kapot maken en onverantwoorde dingen doen.

mja dat ze willen mauwen oke maar dan niet zelf van een bos een half park gaan maken met computerkasten(Ja computers schijnbaar willen ze dur eigen systeem in het bos) erin wat 1000e mensen per weekend aantrekt wat dus ook weer voor tig x zoveel vervuiling van de natuur zorgt en nog 10x meer de diertjes verstoord dan 2 freeriders die op zun tijd een x langsvliegen en dur rotzooi netjes meenemen.
En dan rijden ze zelf ook nogs een met jeeps door de bossen :?
dat ze dan zelf een fiets pakken of nog beter lopend !
owja nog geen week geleden is er nieuw en breder asfalt gemaakt... waarom dat dan weer ?
En dan laten ze ook nog van die mensen toe die mtb's verhuren zodat er zondagsrijders een bike kunnen huren en de boel echt slopen en vervuilen.
En dan als ze een boete willen uitschrijven bellen ze de politie die met loeiende sirene's door het bos gejakkerd komt.
Dat jaagt geen dieren weg of maakt geen paden kapot ?

Naa wie sloopt er nu meer wij die een bultje maken om te vliegen of natuur mankementen zelf mee al dur fratsen die ze bij zich hebben.

@goofy
Hier had de boswachter ook een keer mn bike vast omdat ie hem wou meenemen ofzo toen heb k em 3x gewaarschuwd.
De boswachter lag uiteindelijk op de grond en k reed mooi weg op mn bike.
Dat is echt iets waar ze vanaf moeten blijven ja !!!
Maar goed dat ze hier geen pistolen gaan trekken of dur mee gaan dreigen want dan gaat er echt un knopje om :bounce:

peace :D
Crash

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » do nov 23, 2006 1:45 am

natuur??
in belgie??

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » do nov 23, 2006 10:58 am

Crash schreef:yoow

hier (loonse drunense duinen) zit het er ook niet ver naast :x
menneke s van natuur mankementen die gaan lopen mauwen dat wij alles kapot maken en onverantwoorde dingen doen.

mja dat ze willen mauwen oke maar dan niet zelf van een bos een half park gaan maken met computerkasten(Ja computers schijnbaar willen ze dur eigen systeem in het bos) erin wat 1000e mensen per weekend aantrekt wat dus ook weer voor tig x zoveel vervuiling van de natuur zorgt en nog 10x meer de diertjes verstoord dan 2 freeriders die op zun tijd een x langsvliegen en dur rotzooi netjes meenemen.
En dan rijden ze zelf ook nogs een met jeeps door de bossen :?
dat ze dan zelf een fiets pakken of nog beter lopend !
owja nog geen week geleden is er nieuw en breder asfalt gemaakt... waarom dat dan weer ?
En dan laten ze ook nog van die mensen toe die mtb's verhuren zodat er zondagsrijders een bike kunnen huren en de boel echt slopen en vervuilen.
En dan als ze een boete willen uitschrijven bellen ze de politie die met loeiende sirene's door het bos gejakkerd komt.
Dat jaagt geen dieren weg of maakt geen paden kapot ?

Naa wie sloopt er nu meer wij die een bultje maken om te vliegen of natuur mankementen zelf mee al dur fratsen die ze bij zich hebben.

@goofy
Hier had de boswachter ook een keer mn bike vast omdat ie hem wou meenemen ofzo toen heb k em 3x gewaarschuwd.
De boswachter lag uiteindelijk op de grond en k reed mooi weg op mn bike.
Dat is echt iets waar ze vanaf moeten blijven ja !!!
Maar goed dat ze hier geen pistolen gaan trekken of dur mee gaan dreigen want dan gaat er echt un knopje om :bounce:

peace :D
Crash
goed verhaal :roll: :roll:

Kijk, je leeft in een democratie waar we met z'n allen voor gekozen hebben :angelnot: daar kleven nou eenmaal wat regels aan vast, anders had de 4x4 club jou paadjes ook al ontdekt. Als je die regels overtreed staan daar sancties op, boetes in eerste instantie, daarna inbeslagname.(alhoewel dit voor alleen buiten de toegestane paden fietsen niet zo'n vaart zal lopen) Net als bij auto's, lijkt mij logisch.
Als je bewust buiten de paden fietst moet je ook niet kinderachtig doen als een keer een prent krijgt, accepteer hem en wees een vent!!! Zie het als een soort toegangsbewijs, en zoveel boetes per jaar zal je nou ook weer niet krijgen.

Kijk graven (slopen!!!) in andermans tuin is een ander verhaal, dat zouden ze bij mij ook niet moeten flikken. Bekijk het eens uit het standpunt van de beheerder, die heeft een prima baan liggen in jou geval en waarom moeten die gasten op die veels te kleine fietsjes dan ook nog ergens anders gaan graven/fietsen............

Kortom, met praten met je beheerder bereik je veel en veel meer dan domweg je gang gaan en de beheerder tegen je in het harnas te jagen.

Hier in de buurt hebben we ook een tijdje last gehad van types zoals Crash.............rond de route van Schoorl.(door toedoen van deze eikels is 1 van de mooiste delen van de route eruit gehaald) SBB heeft ze toen uitgenodigd voor een gesprek of er mogelijkheden waren voor een alternatieve plek in de buurt. Die plek is er en daar zijn echt heel veel mogelijkheden, ze hadden daar kunnen doen wat ze wilden.
2 weken later zijn ze weer gepakt in een bosreservaat(een plek waar SBB zelfs geen twijgje mag snoeien) terwijl men aan het graven/schansen bouwen was.
Tsja toen hebben ze hun krediet verspeeld en hield alle medewerking van SBB kant wel op en terecht.

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Crash

Bericht door Crash » do nov 23, 2006 5:20 pm

@boss en de rest :)

K heb niet gekozen voor de democratie ben ook niet wezen stemmen.
Alleen mensen die zich niet kunnen gedragen en zich dingen willen toe-eigenen hebben regels nodig.
K niet k ga liever enigzins nog leven ipv.
Als een half gemachineerde 40 uur per week werken en me aan de regels houden en de wereld verder verkloten.
Heb er zelfs moeite mee dat k verslaafd ben aan een machine.
Zelfde als da pokke ding waar k nu op zit te rammen.
Mja als k niet op da pokke ding zit te rammen dan wil k biken als k nie mag biken mwa dan stappen we over op de zogenaamde harddrugs ooow gekke da mag ook al nie !
Dan maar feestjes bouwen hmm daar is schijnbaar ook iets mis mee dat de jeugd dat doet.
De jeugd doet het niet maar de foking overheid mee dur pokke regels.
Zei douwen iedereen in een circel waar een grote deuk in zit.
Dat vele allemaal in de zogenaamde realiteit (achter elkaars hol aanlopen) leven wil nie zeggen dat de rest daar ook maar aan mee moe doen.

K weet hoe simpel het kan we hebben alles namelijk en k zie hoe moeilijk we doen.
En dat moeilijke kost ons uitendelijk de kop.

Maaruh ff on-topic k ben t mee plons eens,
net wat ie zegt over 10 jaar staan er industrie gebouwen.

peace :bounce:

Gesloten