Compleet geintegreerd fietsenrek voor de auto - Vet!
Moderator:Beheerders
- Ghostdog - X
- Berichten:991
- Lid geworden op:wo aug 29, 2001 6:31 pm
- Contacteer:
- Goofy @ Team SoliD
- Berichten:1238
- Lid geworden op:do jun 05, 2003 10:17 am
- Locatie:omg. Sittard
- Contacteer:
leuk idee alleen dom uitgevoerd..

- Alweer de bevestiging via de cranks.. 3piece en andere cranks passen dus niet!
- Alweer te weinig plek voor de banden!
- een fatsoendelijke 2.5 band zal niet eens eens passen!
- te korte riempjes voor de banden te bevestigen!
oftewel..
maargoed.. wie doet er nu ook downhill?
ik wil niet zeuren.. maar DIT is DE oplossing:

Goofy

- Alweer de bevestiging via de cranks.. 3piece en andere cranks passen dus niet!
- Alweer te weinig plek voor de banden!
- een fatsoendelijke 2.5 band zal niet eens eens passen!
- te korte riempjes voor de banden te bevestigen!
oftewel..

maargoed.. wie doet er nu ook downhill?

ik wil niet zeuren.. maar DIT is DE oplossing:

Goofy
TS
- didadunlop
- Berichten:4533
- Lid geworden op:vr sep 16, 2005 7:27 am
bovenstaande geldt allemaal niet voor 90% van de fietsen. En vind het geen redenen om het een frut produkt te vinden.Alweer de bevestiging via de cranks.. 3piece en andere cranks passen dus niet!
- Alweer te weinig plek voor de banden!
- een fatsoendelijke 2.5 band zal niet eens eens passen!
- te korte riempjes voor de banden te bevestigen!
Langere riempjes vallen zelf te monteren en bredere banen voor dikkere banden ook wel met enige inventiviteit. En mijn vierkante as cranks schuif ik er gewoon tussen. Leuk lifestyleprodukt. Maar jouw oplossing ziet eruit als varkens aan vleeshaken met het bijbehorende geschommel tijdens het vervoer. Aanhanger met muurklemmen en spanbanden.
Idd je zegt het zelf. Als je iets afwijkend doet kan je erop rekenen dat 90% van de produkten niet meer van toepassing is.
Wie gaat er dan ook downhillen?

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Re: Compleet geintegreerd fietsenrek voor de auto - Vet!
Op de nieuwe Opel Corsa is dit ook te krijgen, ik vind het een zeer goed idee.
Heeft er iemand al eens nagedacht wat er gebeurt na een aanrijding.
Zie dan maar eens het gehele "geintegreerde fietsdrager systeem " weer te laten werken .
Plus dat de achter kant van de auto wel op een heel rare manier in elkaar krult.
Ik weet wel dat als je zo gaat denken dat je dan helemaal niets meer kan doen. Maar ik werk in de autoschade branche en krijg daar dus wel mee te maken .
Zie dan maar eens het gehele "geintegreerde fietsdrager systeem " weer te laten werken .
Plus dat de achter kant van de auto wel op een heel rare manier in elkaar krult.
Ik weet wel dat als je zo gaat denken dat je dan helemaal niets meer kan doen. Maar ik werk in de autoschade branche en krijg daar dus wel mee te maken .
Ja daar had ik wel al over nagedacht....
Was het niet zo dat in vrijwel alle kop staart botsingen de achteropbotsende partij schuldig is?
Behalve voor monteurs moet dat dus geen problemen opleveren.
Zouden er ook parkeersensoren op dat ding zitten?
Was het niet zo dat in vrijwel alle kop staart botsingen de achteropbotsende partij schuldig is?
Behalve voor monteurs moet dat dus geen problemen opleveren.
Zouden er ook parkeersensoren op dat ding zitten?
If you're a gangster... what are you doing in show business?
Op deze afbeelding lijkt de drager in opgevouwen stand achter het niveau van de carrosserie te vallen dus is ie redelijk beschermt in geval van aanrijding.

Mocht iemand achterop botsen terwijl er fietsen opstaan zou ik me daar het meeste zorgen over maken.
Mijn moeders Mini was trouwens 3,5 cm kleiner na restauratie als gevolg van een botsing met een mercedes.... Ik begrijp amigo's angst wel.
Zo te zien wel sensoren maar niet op het dragertje, mmmmm jammer.

Mocht iemand achterop botsen terwijl er fietsen opstaan zou ik me daar het meeste zorgen over maken.
Mijn moeders Mini was trouwens 3,5 cm kleiner na restauratie als gevolg van een botsing met een mercedes.... Ik begrijp amigo's angst wel.
Zo te zien wel sensoren maar niet op het dragertje, mmmmm jammer.
If you're a gangster... what are you doing in show business?
Tja of je nou met een trekhaak en fietsdrager werkt of met van beugels op je kofferklep of het het geintegreerde systeem. Hoe dan ook, bij een aanrijding van achter, heb je denk ik altijd pech als het op fietsen aan komt. Het beste is de fietsen in de auto te vervoeren, maar ja, ook dan kan er het een en ander verkeerd gaan.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
TOBY schreef:Op deze afbeelding lijkt de drager in opgevouwen stand achter het niveau van de carrosserie te vallen dus is ie redelijk beschermt in geval van aanrijding.
Mocht iemand achterop botsen terwijl er fietsen opstaan zou ik me daar het meeste zorgen over maken.
Mijn moeders Mini was trouwens 3,5 cm kleiner na restauratie als gevolg van een botsing met een mercedes.... Ik begrijp amigo's angst wel.
Zo te zien wel sensoren maar niet op het dragertje, mmmmm jammer.
nou het is geen angst
ik werk in de auto schade dus ik weet waar ik over praat
en ze hebben nu een masief niet mee gevend deel in een kreukel zone geplaatst . en dan maakt het volgens mij niet uit of ie nou in of uitgeschoven is . Ik denk dat het dan flink wat ellende kan geven .mbt het doordrukken van de kofferbak vloer etc .
En dan maakt het niet uit wie er aansprakelijk is , je word er niet gelukkiger van . En helemaal niet als straks blijkt dat dit systeem dus niet naar behoren hersteld kan worden .
Auto mobiel fabrikanten testen alles tot in den treuren , maar ik denk niet dat ze gaan kijken of een auto nog makkelijk te herstellen is na schade
- TheBigLjeweetwel
- Berichten:437
- Lid geworden op:do sep 21, 2006 12:08 pm
- Locatie:Brabant
Lachen jah dat filmpje.BLRacing schreef:Leuke schop. Check dit filmpje
