camping op eurobike terein heeft iemand er ervaring mee
of weet je een leuk betaalbaar hotel in de buurt
laat het aub even weten ik wil dit jaar voor de ,
de eerste keer gaan . maar weet niet hoe of wat .
zijn er mensen die op een dag heen en weer zijn,
gereden vanuit omgeving rotterdam .is het een beetje te doen?
ik hoor het graag
gr ricardo
camping op eurobike terein heeft iemand er ervaring mee
Moderator:Beheerders
-
Ik denk dat je voor een hotel al een beetje laat ben, Is al een paar maanden volgeboekt. Met de camping ben ik zelf niet bekend, maar op het parkeer terein van eurobike zie ik elk jaar weer veel tentjes staan.
Voor hulp met het vinden van een overnachting neem contact op met de toeristen bureau van Friedrichshaven.
http://www.messe-friedrichshafen.de/html/de/
De reis er naar toe duurd ongeveer 10 uur, maar is het zekerz waard. Bikemotion maal 10 dat is Eurobike!
Cheers S
Voor hulp met het vinden van een overnachting neem contact op met de toeristen bureau van Friedrichshaven.
http://www.messe-friedrichshafen.de/html/de/
De reis er naar toe duurd ongeveer 10 uur, maar is het zekerz waard. Bikemotion maal 10 dat is Eurobike!
Cheers S
-
oke bedankt ja ik dacht het al van die hotels dat die vol waren
vandaar dat ik info over de camping wilde maar daar kun je niet voor reserveren dus anders maar gewoon heen en weer met de auto
hoop ik aleen dat me vriendin tegen die tijd weer stuk kan autorijden anders
zal ik niet veel van de beurs zien neem ik aan maar jij zeg dus 10 uur rijden ik had gekeken bij map24 die gaf 8 uur aan ?
greetz ricardo
vandaar dat ik info over de camping wilde maar daar kun je niet voor reserveren dus anders maar gewoon heen en weer met de auto
hoop ik aleen dat me vriendin tegen die tijd weer stuk kan autorijden anders
zal ik niet veel van de beurs zien neem ik aan maar jij zeg dus 10 uur rijden ik had gekeken bij map24 die gaf 8 uur aan ?
greetz ricardo