Vakantiebestemmingen!
Moderator:Beheerders
Twee weken Alpen!
1ste week Ventoux, de twee de week Alpe d'huez. Roadie en Offroadie gaan mee. Kan ik eindelijk eens in de Alpen crossen en trainen voor 6 augustus.
Dan ben ik terug en hopelijk een beetje fit voor 120 min knallen op het NK in Margraten. Eindelijk eens een wedstrijd in Limburg en deze kans laat ik niet schieten.
Op vakantie wil ik nog de Marmotte route rijden. Pff, als ik daar nu al aan denk. De camelback gaat ook mee.
Mzzl
Gène
1ste week Ventoux, de twee de week Alpe d'huez. Roadie en Offroadie gaan mee. Kan ik eindelijk eens in de Alpen crossen en trainen voor 6 augustus.
Dan ben ik terug en hopelijk een beetje fit voor 120 min knallen op het NK in Margraten. Eindelijk eens een wedstrijd in Limburg en deze kans laat ik niet schieten.
Op vakantie wil ik nog de Marmotte route rijden. Pff, als ik daar nu al aan denk. De camelback gaat ook mee.
Mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Vanaf zondag 9/7 eerst twee weken naar www.montbartoux.com waar we onder meer gaan fietsen met de mensen van www.cccycling.com en nog wat gaan wandelen en luieren en zo. Daarna nog een week naar www.gite-labergerie.com voor een serie MTB-dagtochten in de Franse Alpen - uiteraard per tandem 

-
- Contacteer:
- dobbel our zero
-
- Contacteer:
weleens van jetlag gehoord
en elke avond verplicht uit eten
wekenlang uit je koffer wonen
hotel in hotel uit
taxi's bij de fleet
continue geld wisselen op de vliegvelden
telkens weer lastige vragen beantwoorden bij de immigrations officers
lijkt leuk (daarom schreef ik het ook zo op haha) maar is echt geen rozengeur en manenschijn alleen.........................
verre van een vakantie te noemen
E
en elke avond verplicht uit eten
wekenlang uit je koffer wonen
hotel in hotel uit
taxi's bij de fleet
continue geld wisselen op de vliegvelden
telkens weer lastige vragen beantwoorden bij de immigrations officers
lijkt leuk (daarom schreef ik het ook zo op haha) maar is echt geen rozengeur en manenschijn alleen.........................
verre van een vakantie te noemen
E
Vakantie was dat?? Nationale feestdag vandaag in Belgie en gewoon werken vandaag, idem dito op 15 augustus. Eind augustus een paar dagen vrij (eindelijk) en eind september naar Maleisie samen met m'n vriendin
Nog niets gepland daar, we zien wel, uitvalsbasis is appartement van m'n pa
To Ironhorse Erik, zit je lange periodes in Azie ? Niet goedkoper om een appartement of service flat te regelen? Ik ken het gevoel van de lange trips maar al te goed... Heel je bioritme is fucked up. Ik heb ondertussen flink genoeg van hotels...
grtz
Animine

To Ironhorse Erik, zit je lange periodes in Azie ? Niet goedkoper om een appartement of service flat te regelen? Ik ken het gevoel van de lange trips maar al te goed... Heel je bioritme is fucked up. Ik heb ondertussen flink genoeg van hotels...
grtz
Animine
-
- Contacteer:
- Arnetteman
- free-rider