Fiets gestolen

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Master of Disaster
Fiets gestolen

Bericht door Master of Disaster » vr feb 17, 2006 5:50 pm

Hallo,

Een tijdje geleden is mijn fiets gestolen. Het is een goudkleurige commencal combi. Makkelijk te herkennen aan de veranderingen die ik heb aangebracht: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander. Er is een duidelijke kras boven op het stuur.

Wie mijn fiets toevallig zou tegenkomen of te koop aangeboden worden mag mij altijd iets laten weten op m_haspy@hotmail.com

Ze ziet er als volgt uit (behalve de wijzigingen die ik hiervoor heb vermeld)
http://img4slash.free.fr/combi.jpg
Bedankt!

Dick Pony

Bericht door Dick Pony » vr feb 17, 2006 9:06 pm

Bastards!!

Ik hoop dat je 'm terug vind. Misschien handig om te vermelden waar 'ie gestolen is.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » vr feb 17, 2006 9:31 pm

HAPPYNESS=A DEAD BIKE THIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

balen man!

Tilly
Contacteer:

Bericht door Tilly » vr feb 17, 2006 11:58 pm

Een tijdje terug is er van een maatje van me in LA een motorfiets gejat. Binnen 3 dagen was de Triumph, inclusief de meneer die 'm had gejat, teruggevonden.
Enkele "bevriende" motorliefhebbers van een bepaalde club hebben die fijne jongen toen een uurtje met zijn handjes in de bankschroef gezet.... En iedere 5 minuten een stukkie aangedraaid.

:shock: :D :shock: :D 8)

Misschien een ideetje voor jou als je je fiets nog terug vind.......

Gewoon van andermans spullen afblijven.. Kanker junkies!!

Don

Bericht door Don » za feb 18, 2006 12:15 am

aiiii ja... en dan zul je zien dat je bike ook nog 25 euro wordt verpatst aan de volgende mongool...

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » za feb 18, 2006 9:55 am

Zwaar klote, vooral site's als speurders en marktplaats in de gaten houden of die daar niet te koop wordt aangeboden.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.

subbie

Bericht door subbie » za feb 18, 2006 11:07 am

Had je hem geregistreerd via de site van Commencal?

Master of Disaster

Bericht door Master of Disaster » za feb 18, 2006 12:59 pm

Hij is gestolen in Dilbeek, bij Brussel, het frustrerende is dat ik mensen ken die de dader gezien hebben en hem kunnen beschrijven, maar dat de politie te tam is om er iets aan te doen. Het is nochtans een echte bende, ze hebben in die maand 4 fietsen gepikt en ne maat van mij is door hun op straat van zijne gloednieuwe scott geslagen en ze zijn er dan mee gaan lopen. Ik heb geprobeerd om hem te registreren, maar dat ging niet, en die functie ligt nu trouwens helemaal van de site, dus het doet er niet zoveel aan. Enfin, de verzekering heeft wel een deel terugbetaald, maar het zou toch leuk zijn moest ik hem terugvinden.

Anyway, bedankt allemaal om uit te kijken!

woodbimbo

Bericht door woodbimbo » zo feb 19, 2006 11:50 am

Hee, ik vraag me wat af he:

Je zegt dat je nieuwe veranderingen zijn: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander.

Maar, hoe kun je in godsnaam, zonder dat frame en die vork te veranderen, v-brakes op die fiets kwijt! :?
Kan niet op die fiets die je op die foto hebt..zitten geen nokjes op ;)
Dat vraag ik me dus serieus af..

Graag hoor ik hoe je dat hebt gedaan.

Ciao,
Maarten
Van het rijden.... niet van het forums bezoeken..

fredo

Bericht door fredo » zo feb 19, 2006 1:45 pm

Master of Disaster schreef:... en ne maat van mij is door hun op straat van zijne gloednieuwe scott geslagen en ze zijn er dan mee gaan lopen....
heb er ook van gehoord dat t in Brussel wel eens gebeurd... leuke boel is dat daar .... :x

Mister P2
Contacteer:

Bericht door Mister P2 » zo feb 19, 2006 5:12 pm

woodbimbo schreef:Hee, ik vraag me wat af he:

Je zegt dat je nieuwe veranderingen zijn: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander.

Maar, hoe kun je in godsnaam, zonder dat frame en die vork te veranderen, v-brakes op die fiets kwijt! :?
Kan niet op die fiets die je op die foto hebt..zitten geen nokjes op ;)
Dat vraag ik me dus serieus af..

Graag hoor ik hoe je dat hebt gedaan.

Ciao,
Maarten
Scherp 8)
Stiekem toch mister P1

Ruckus

Bericht door Ruckus » zo feb 19, 2006 5:40 pm

Heel scherp :shock:
wat een oog voor (belangrijke) details!

Master of Disaster

Bericht door Master of Disaster » zo feb 19, 2006 7:15 pm

Heel eenvoudig: De foto hier is eentje die ik van het net geplukt heb en geen foto van de mijne exact. Ik had de versie met v-brakes, maar die foto vind ik niet op het net. Een beetje fout uitgedrukt mss in mijn uitleg hiervoor, waarvoor mijn excuses.

Plaats reactie