Fiets gestolen
Moderator:Beheerders
-
Hallo,
Een tijdje geleden is mijn fiets gestolen. Het is een goudkleurige commencal combi. Makkelijk te herkennen aan de veranderingen die ik heb aangebracht: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander. Er is een duidelijke kras boven op het stuur.
Wie mijn fiets toevallig zou tegenkomen of te koop aangeboden worden mag mij altijd iets laten weten op m_haspy@hotmail.com
Ze ziet er als volgt uit (behalve de wijzigingen die ik hiervoor heb vermeld)
http://img4slash.free.fr/combi.jpg
Bedankt!
Een tijdje geleden is mijn fiets gestolen. Het is een goudkleurige commencal combi. Makkelijk te herkennen aan de veranderingen die ik heb aangebracht: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander. Er is een duidelijke kras boven op het stuur.
Wie mijn fiets toevallig zou tegenkomen of te koop aangeboden worden mag mij altijd iets laten weten op m_haspy@hotmail.com
Ze ziet er als volgt uit (behalve de wijzigingen die ik hiervoor heb vermeld)
http://img4slash.free.fr/combi.jpg
Bedankt!
-
- Contacteer:
Een tijdje terug is er van een maatje van me in LA een motorfiets gejat. Binnen 3 dagen was de Triumph, inclusief de meneer die 'm had gejat, teruggevonden.
Enkele "bevriende" motorliefhebbers van een bepaalde club hebben die fijne jongen toen een uurtje met zijn handjes in de bankschroef gezet.... En iedere 5 minuten een stukkie aangedraaid.
Misschien een ideetje voor jou als je je fiets nog terug vind.......
Gewoon van andermans spullen afblijven.. Kanker junkies!!
Enkele "bevriende" motorliefhebbers van een bepaalde club hebben die fijne jongen toen een uurtje met zijn handjes in de bankschroef gezet.... En iedere 5 minuten een stukkie aangedraaid.

Misschien een ideetje voor jou als je je fiets nog terug vind.......
Gewoon van andermans spullen afblijven.. Kanker junkies!!
-
-
Hij is gestolen in Dilbeek, bij Brussel, het frustrerende is dat ik mensen ken die de dader gezien hebben en hem kunnen beschrijven, maar dat de politie te tam is om er iets aan te doen. Het is nochtans een echte bende, ze hebben in die maand 4 fietsen gepikt en ne maat van mij is door hun op straat van zijne gloednieuwe scott geslagen en ze zijn er dan mee gaan lopen. Ik heb geprobeerd om hem te registreren, maar dat ging niet, en die functie ligt nu trouwens helemaal van de site, dus het doet er niet zoveel aan. Enfin, de verzekering heeft wel een deel terugbetaald, maar het zou toch leuk zijn moest ik hem terugvinden.
Anyway, bedankt allemaal om uit te kijken!
Anyway, bedankt allemaal om uit te kijken!
Hee, ik vraag me wat af he:
Je zegt dat je nieuwe veranderingen zijn: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander.
Maar, hoe kun je in godsnaam, zonder dat frame en die vork te veranderen, v-brakes op die fiets kwijt!
Kan niet op die fiets die je op die foto hebt..zitten geen nokjes op
Dat vraag ik me dus serieus af..
Graag hoor ik hoe je dat hebt gedaan.
Ciao,
Maarten
Je zegt dat je nieuwe veranderingen zijn: v-brakes, schifters en remhendels in 1 stuk deore LX (zilver), shimano pedalen die langs de ene kant spd zijn en langs de andere kant platform (metaal), nieuwe handvaten van salamander.
Maar, hoe kun je in godsnaam, zonder dat frame en die vork te veranderen, v-brakes op die fiets kwijt!

Kan niet op die fiets die je op die foto hebt..zitten geen nokjes op

Ciao,
Maarten
Van het rijden.... niet van het forums bezoeken..
Scherpwoodbimbo schreef:Hee, ik vraag me wat af he:
Maar, hoe kun je in godsnaam, zonder dat frame en die vork te veranderen, v-brakes op die fiets kwijt!![]()
Kan niet op die fiets die je op die foto hebt..zitten geen nokjes op![]()
Ciao,
Maarten

Stiekem toch mister P1
-