Turner, wat een zonde van die fiets

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

P-daddy

Bericht door P-daddy » di dec 20, 2005 11:02 pm

Maar ja,zo iemand geef je toch, met tranen in je ogen( :cold: :reallyevil: ,
zonder probleem een coulance
the dregoon

Bericht door the dregoon » di dec 20, 2005 11:17 pm

netjes van turner idd,
verzekering doet niks?

johnson

Bericht door johnson » di dec 20, 2005 11:17 pm

zonde
:cry: :cold:

BLRacing

Bericht door BLRacing » wo dec 21, 2005 7:34 pm

Ja leuk die coulance en natuurlijk netjes maar om vanwege iemand zijn domheid een nieuw frame te geven, welliswaar tegen inkoopsprijs, vind ik eigenlijk heel erg dom. Als bedrijf zijnde zou ik dat nooit doen, simpelweg om de reden dat het anderen op ideën kan brengen want het goede nieuws staat ook op internet. En wie zegt dat hij echt overreden is door een truck. Leuk allemaal maar heb je ook een politierapport daarvan?
Zoja, pluim. Ik wil niet doordraven maar het is wel een aandachtspuntje. Hoever wil je als bedrijf gaan in dit soort zaken. Aan de andere kant. Wat is inkoopsprijs nou 8)?

Drooze @ DirtE19
Contacteer:

Bericht door Drooze @ DirtE19 » wo dec 21, 2005 7:51 pm

BLRacing schreef:Ja leuk die coulance en natuurlijk netjes maar om vanwege iemand zijn domheid een nieuw frame te geven, welliswaar tegen inkoopsprijs, vind ik eigenlijk heel erg dom. Als bedrijf zijnde zou ik dat nooit doen, simpelweg om de reden dat het anderen op ideën kan brengen want het goede nieuws staat ook op internet. En wie zegt dat hij echt overreden is door een truck. Leuk allemaal maar heb je ook een politierapport daarvan?
Zoja, pluim. Ik wil niet doordraven maar het is wel een aandachtspuntje. Hoever wil je als bedrijf gaan in dit soort zaken. Aan de andere kant. Wat is inkoopsprijs nou 8)?
op welke ideeen zou zoiets je dan wel kunnen brengen? je fiets met gescheurde frame (waar je mss ook garantie voor krijgt, of niet?) onder een auto zwieren waardoor al je onderdelen naar de knoppen zijn, maar je wel een nieuw frame mag kopen tegen inkoopprijs? hmm, lijkt me dat turner zich niet al te veel zorgen moet maken voor dit soort fraude. 't is anders wel een pluspunt voor turner, en positieve publiciteit is nooit weg...

Remix

Bericht door Remix » wo dec 21, 2005 8:22 pm

Keeenker niet normaal, maar helaas hoor je dit vaker ... een vriend van mij is dit ook al eens gebeurd maar hoe deze eruit ziet :| boh !
En dat hij een frame voor inkoop heeft gekregen vind ik niet verkeerd ... want t is uiteindelijk goede reclame ...
En de fietsenzaak waar ie hem heeft laten opknappen is hem tegemoet gekomen met alleen de inkoop van zijn frame , maar ik neem aan dat de rest gewoon kost prijs was !
Zeer netjes want dit gun je niemand ...
Volgende keer niet zo hard rijden en beter de bike vast maken joh 8)
Laatst gewijzigd door Remix op wo dec 21, 2005 9:15 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

P-daddy

Bericht door P-daddy » wo dec 21, 2005 8:55 pm

Het is niet verkeerd om af en toe iets uit vriendelijkheid te doen.
Ik denk dat Turner daar als eerste bij heeft stil gestaan,dat het goede reclame is,is mooi meegenomen.Maar ik denk niet dat dat de insteek is geweest.. :flowers:
Sven

Bericht door Sven » wo dec 21, 2005 11:27 pm

Denken jullie er ook bij na dat de fietsdrager niet kan deugen?

Ik zou eerder de fabrikant van de fietsdrager eens aankijken als ik ZEKER wist als ik em goed had vastgezet, volgens de regels die de fabrikant had gesteld.

Wel netjes van Turner om coulance te verstrekken, dit is gewoon Hell..

Gène

Bericht door Gène » do dec 22, 2005 7:11 pm

Dat is vet K*T, hmm misschien is een busje of pickup wel een oplossing in de toekomst
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » vr dec 23, 2005 4:03 pm

daarom de fiets in de auto 8)

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » vr dec 23, 2005 4:52 pm

Ik moet zeggen dat ik het toch wel eens ben met Sven inzake het eventueel aanspreken van de leverancier van de fietsendrager.
Zeker als je zeker weet dat alles goed vastgezet is.
Volgens mij kun je toch wel met een redelijke kans op succes dan de leverancier aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
De overige weggebruikers ook die er over heen gereden zijn en hierdoor schade hebben op gelopen.
Maar in ieder geval ben ik blij dat het niet een van mijn bike's is het deed me nu al genoeg pijn aan de ogen.
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.

N I E L S

Bericht door N I E L S » vr dec 23, 2005 4:58 pm

Jumping Hansje schreef: ...
Maar in ieder geval ben ik blij dat het niet een van mijn bike's is het deed me nu al genoeg pijn aan de ogen.
Ja, niet normaal. Heb je ongeveer 1 jaar gedaan om alles bij elkaar te sparen en uit te zoeken naar jouw wensen en dan *BWAM*. Weg fietsje.
Heb ik m nog liever gejat, dan zie ik er niks van.

Ik zou trouwens ook gaan zeuren bij de fabrikant van dat rek want dat moet echt niet kunnen.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

Simon

Bericht door Simon » zo dec 25, 2005 11:49 pm

Tja dat is wel leuk van Turner, maar om je bike nou dit aan te doen voor een nieuw frame :D :D ,

Het is en optie,

mvg Simon

P-daddy

Bericht door P-daddy » wo dec 28, 2005 11:03 pm

Al ga je bij de fabrikant van de drager zeuren,de kans dat het wat oplevert is heel klein..
Een fabrikant zal evt. de drager rep/vervangen maar gevolgschade wordt over het algemeen nooit vergoed.
Stelletje :swear:
Steelboy
Contacteer:

Bericht door Steelboy » wo dec 28, 2005 11:55 pm

ga maar eens aantonen dat de schade aan je fiets veroorzaakt is door de drager... dat lukt je bijna niet.

Zaten de fietsen wel goed vast?
Reed je niet te snel?
Reed je toevallig niet (eerder) over een randje waardoor de drager met fiets een opdonder heeft gekregen?

Plaats reactie