Funbox EDGE BIKE glossy magazine
Moderator:Beheerders
http://www.funbox.nl/site/page.php?page ... ail&id=562#
Funbox EDGE bike is een nieuwe uitgave van de makers van Funbox magazine, dat al ruim een decennium lang het grootste funsportsplatform van Nederland is. Net zoals Funbox magazine hopen we met deze Funbox Edge bike een inspiratiebron te zijn voor mensen die er graag opuit trekken en vooral leuke dingen willen doen.
Met Edge Bike willen we onze passie voor het mountainbiken met iedereen delen en hopen we zoveel mogelijk mensen enthousiast voor deze fantastische sport te maken. Recreanten, wedstrijdrijders, marathonfanaten, freeriders, downhillers, het maakt allemaal niet uit, in deze uitgave vindt iedere mountainbiker wel iets van zijn of haar gading.
Zo spraken we onder het genot van een biertje met MTB-legende Hans Rey en luisterden in huize Brentjens naar de verhalen van ... Petra. Daarnaast hebben we met behulp van andere mountainbikers een top 5 van de mooiste MTB-routes van Nederland samengesteld en zijn we de grens overgegaan om bikefestivals en bikeparken te bezoeken. We hebben zelfs meegedaan aan de TransAlp en de TranRockies om zelf te ondervinden wat een meerdaagse mountainbikerace nu precies inhoudt. Verder lees je in EDGE bike o.a. alles over mountainbiken in Jordanie, draagbare dortslessers en chopper/cruiser fietsen.
Kortom: ‘Enjoy the ride’.
aantal pagina"s: 60
formaat: 21cm x 21cm
glossy papier
Bestel Funbox EDGE nu voor slechts € 3,50 en dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Voor slechts 10 euro per jaar ontvang je alle 4 edities thuis op je deurmat!
Klik hier voor meer informatie en het afsluiten van een EDGE abonnement.
Bron Funbox.nl alweer een tijdschrijft uit Breda. Vind ik een goeie beweging.
Funbox EDGE bike is een nieuwe uitgave van de makers van Funbox magazine, dat al ruim een decennium lang het grootste funsportsplatform van Nederland is. Net zoals Funbox magazine hopen we met deze Funbox Edge bike een inspiratiebron te zijn voor mensen die er graag opuit trekken en vooral leuke dingen willen doen.
Met Edge Bike willen we onze passie voor het mountainbiken met iedereen delen en hopen we zoveel mogelijk mensen enthousiast voor deze fantastische sport te maken. Recreanten, wedstrijdrijders, marathonfanaten, freeriders, downhillers, het maakt allemaal niet uit, in deze uitgave vindt iedere mountainbiker wel iets van zijn of haar gading.
Zo spraken we onder het genot van een biertje met MTB-legende Hans Rey en luisterden in huize Brentjens naar de verhalen van ... Petra. Daarnaast hebben we met behulp van andere mountainbikers een top 5 van de mooiste MTB-routes van Nederland samengesteld en zijn we de grens overgegaan om bikefestivals en bikeparken te bezoeken. We hebben zelfs meegedaan aan de TransAlp en de TranRockies om zelf te ondervinden wat een meerdaagse mountainbikerace nu precies inhoudt. Verder lees je in EDGE bike o.a. alles over mountainbiken in Jordanie, draagbare dortslessers en chopper/cruiser fietsen.
Kortom: ‘Enjoy the ride’.
aantal pagina"s: 60
formaat: 21cm x 21cm
glossy papier
Bestel Funbox EDGE nu voor slechts € 3,50 en dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Voor slechts 10 euro per jaar ontvang je alle 4 edities thuis op je deurmat!
Klik hier voor meer informatie en het afsluiten van een EDGE abonnement.
Bron Funbox.nl alweer een tijdschrijft uit Breda. Vind ik een goeie beweging.
Re:Funbox EDGE BIKE glossy magazine
Ik heb "m al ;D coole magazine
net geaboneerd:) thanx
ja ik heb heb van de week ook gekregen bij mn lbs
staan leuke dingen in . ik vond de big three wel interessant
staan leuke dingen in . ik vond de big three wel interessant
ik had hem biij mn fox T-shirt gekregen bij de fietsenwinkel, nog geen tijd gehad om hem te lezen
-
ik vind het maar een beetje onzin blad,marketing praat.
Zo in de trant van jij vind deze sport leuk dus daar hoort deze levenstijl bij en vooral deze kleren en eten en reizen.
wat een gelul ik bepaal zelf wel wat ik leuk vind ja !!!!
en ik heb bepaald dat ik dat glossy magazine helemaal waardeloos vind.
in het laatse deel staat die muts van yorin travel.
deze reis is zo uniek en leuk en als je dan met onze organisatie gaat ga je dit allemaal beleven en kom je in contact met de echte lokale mensen. en kan IK ( floortje ) nog meer op reis.
ik heb zelf een halfjaar rondgezworven in INDIA en dan leer je pas de lokale bevolking kennen. al dat geplande en voorbereiden gedoe bah bah bah.
zo dat moest er even uit
Zo in de trant van jij vind deze sport leuk dus daar hoort deze levenstijl bij en vooral deze kleren en eten en reizen.
deze reis is zo uniek en leuk en als je dan met onze organisatie gaat ga je dit allemaal beleven en kom je in contact met de echte lokale mensen. en kan IK ( floortje ) nog meer op reis.
ik heb zelf een halfjaar rondgezworven in INDIA en dan leer je pas de lokale bevolking kennen. al dat geplande en voorbereiden gedoe bah bah bah.
zo dat moest er even uit
@ ex-w.; helemaal gelijk, 100 punten.
ex-werkeloosje schreef:
ik vind het maar een beetje onzin blad,marketing praat.
en idd het is een boekske vol reclame, net zoals funbox het ook al was, net zoals bijna het volledige net is...... da wilt toch niets zeggen. Vele sporten (vooral competitie), interesse van ontwerpers,... zijn afhankelijk van de aandacht van het publiek en dus ook van reclame. k denk zelf dat het nodig is om een sport te laten "overleven".
zo dat moest er even uit
jeps, da klopt idd..... in elk geval voor jou. Er zijn mensen die anders nooit die stap zullen nemen en dus die ervaringen niet zullen opdoen. Why not?
touwens waarom ben je dan per se naar Indie gegaan? (Oost-Azië id dé typische backpackers-plek) Toch niet omdat dat alternatief genoeg is? Je kon toch ook iets anders, niet voor de handliggend gepakt hebben. Misschien iets in Afrika, daar gaat nooit een back-packer naartoe.
k wil je niet persoonlijk aanvallen, k vind t enkel kort-zichtig denken.
Zouden jullie het genoemde reisprogramma en de bijbehorende presentatrice wat minder willen vermelden ivm braakneigingen.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
...en zijn we de grens overgegaan om bikefestivals en bikeparken te bezoeken.
Jammer dat je hier speciaal de grens voor over moet.
Gebeurd er niets in Nederland op dit gebied ::)
-
ja maar ik ben in dat half jaar nie alleen in goa geweest hoor.
ik ben in het noorden begonnen, da`s het gebied rond kashmir.
Da`s nietzo veillig hoor.
en ik heb nog twee weken heerlijk rond gehangen op een
bijna onbewoond eiland voor de kust van India.
Maar ik ben het met u eens als u zegt dat daar veel bagpackers rondlopen.
maar het is wel wat anders als je daar rond loopt op een manier waaruit respect blijkt voor een tradities en cultuur , of dat je zoals zo velen effe op bezoek gaat in zo`n land met een amerikaanse mentaliteit.
ik ben in het noorden begonnen, da`s het gebied rond kashmir.
Da`s nietzo veillig hoor.
en ik heb nog twee weken heerlijk rond gehangen op een
bijna onbewoond eiland voor de kust van India.
Maar ik ben het met u eens als u zegt dat daar veel bagpackers rondlopen.
maar het is wel wat anders als je daar rond loopt op een manier waaruit respect blijkt voor een tradities en cultuur , of dat je zoals zo velen effe op bezoek gaat in zo`n land met een amerikaanse mentaliteit.
Ik ben van mening dat we zonder kunnen 
No offence to the makers or lovers. ;D

No offence to the makers or lovers. ;D
-
helemaal mee eens weg met dat onzin blad.
Nou ik vond ze wel erg interesant hoor. Heb ze verleden week nog opgestuurd gekregen. En Floortje Dressing is mn favoriete reisbabe. Ok Katja Schuurman was beter in dat sbs programma van weleer dacht ik :P ;D
Dressing doe je op de sla !
-
en neem je niet mee op reis
Blad is misschien niet perfect, maar Funbox probeert het in ieder geval. Best ok wat er in staat. En reclame...tja, helaas is het maken van een blad kostbaar. Alles gratis kan gewoon niet...
- Arnetteman
surfstad schreef:
...en zijn we de grens overgegaan om bikefestivals en bikeparken te bezoeken.
Jammer dat je hier speciaal de grens voor over moet.
Gebeurd er niets in Nederland op dit gebied ::)
Check...er wordt ook al even gesproken over Groningen. Er gebeurd dus wel degelijk wat.
Dacht dat jij dat wel wist J....
nau ik heb het alweer door, echt zon funbox magazine vul met reclame. mij niet gezien het is dat die gewone funbox gratiz is.