arnette bril

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
tank24
arnette bril

Bericht door tank24 » do feb 10, 2005 2:55 pm

he mensen ik ben terug van een snowboard vakantie, nu heb ik net me arnette goggle uit gepakt en blijkt dat er een stukje van de zilveren coating af is, terwijl ik hem niet eens gedragen heb! weet iemand of dit garantie is of niet?

@sph@ltdude
Contacteer:

Re:arnette bril

Bericht door @sph@ltdude » do feb 10, 2005 2:57 pm

Uiteraard.
www.staiksterk.nl
Ff terug naar de winkel.

Arnetteman

Bericht door Arnetteman » do feb 17, 2005 7:34 pm

Arnette geeft prima garantie op al zijn artikelen. Zou de papieren met garantiewijsheden er even bijpakken als ik jou was. Staat het wel in.

Groet

Arnetteman 8)

P.s. waar heb je die gekocht? Ebay of gewoon in de winkel? Want dat wil ik wel weten welke winkel dat is.

Yvkov

Bericht door Yvkov » vr feb 18, 2005 12:53 pm

Das nu es toevallig,net hetzelfde gehad ............."k geef je de raad, wrijf gewoon met je brillenzakje es langer op de lens...tadaaaaaaaaaa..een totaal bruine lens..alles ga er zo afkrijgen!!! Hoe komt dit....wel ik weet het ook niet, bij de mijne is dat ook zo gegaan, mss iet te maken met de zure regen sneeuw????
Laat je iet weten als"t gelukt is met de garantie, "k wil ook wel nog zo"n extra lensje!!!

Greetz

tank24

Bericht door tank24 » vr feb 18, 2005 11:05 pm

ik moet nog ff opzoek naar een relaxte snowboardshop, waar ze niet moeilijk doen en het ding gewoon opsturen, heb hem gekocht op een beurs, dus geen bonnetjes ofzo was toen ook maar 40E:)
normaal ga ik altijd naar frosty"s maar die hebben geen arnette volgens mij misschien brunside ofzo, of weet iemand iets beters?

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » za feb 19, 2005 1:20 pm

Oakley... daar heb het probleem niet mee gehad. Laatst deze gekocht bij Bonk in Breda. www.bonk.nl. Echt de relaxte zaak van de omgeving voor al je snowboard en skateboard spullen. Deze was daar 65 euro dus dat valt wel mee. Tis een Oakley o-frame goggles. :P

Plaats reactie