Hulp gezocht : Gestolen !!!
Moderator:Beheerders
Vandaag, dinsdag 7 september 2004 om 9u s"morgens is bij Rob Akkermans te Elsoo een
CANNONDALE SIX13 RACE fiets gestolen (7000 euro)
Het is een Chaingang kleurtje (gebroken wit) met de duurste spulletjes.
Het zou iemand KUNNEN zijn uit de buurt van Eindhoven.
ALs iemand zulke fiets tegen komt (zijn er maar 3 van in Nederland) gelieve direct contact op te nemen met mij of nog Beter met Rob Akkermans.
Dank u !
CANNONDALE SIX13 RACE fiets gestolen (7000 euro)
Het is een Chaingang kleurtje (gebroken wit) met de duurste spulletjes.
Het zou iemand KUNNEN zijn uit de buurt van Eindhoven.
ALs iemand zulke fiets tegen komt (zijn er maar 3 van in Nederland) gelieve direct contact op te nemen met mij of nog Beter met Rob Akkermans.
Dank u !
Re:Hulp gezocht : Gestolen !!!
Wil niet lullig doen,maar hoe kan je nou in godsnaam een racefiets van 7000 euri stelen??????????? Hij zal wel niet buiten op de stoep hebben gestaan,en je stopt zo"n ding ook niet ff onder je jas........
roadkill schreef:
Wil niet lullig doen,maar hoe kan je nou in godsnaam een racefiets van 7000 euri stelen??????????? Hij zal wel niet buiten op de stoep hebben gestaan,en je stopt zo"n ding ook niet ff onder je jas........
Loopt rustig de winkel in en rustig naar buiten met fiets in je hand, je hoeft maar even niet op te letten en weg is ie.
Hopelijk vinden ze hem snel terug.
Hmm een fiets van 7000 euri moet toch niet zomaar meegenomen kunnen worden?? Btw praat niks goed hoor,hoop ook dat ie zo snel mogelijk terug komt
gebeurt wel vaker van die dure fietsen is wel kut idd
maar ik wil verder neit vervelend zijn maar 7000 is niet de duurste en er zijn veel meer six13 fietsen in NL alleen bij ons hebben we er al 3 verkocht en er staan er nog 2 in de winkel.... dus das een beetje onzin maar ik zal me ogen iig open houden.
mzl Tim
maar ik wil verder neit vervelend zijn maar 7000 is niet de duurste en er zijn veel meer six13 fietsen in NL alleen bij ons hebben we er al 3 verkocht en er staan er nog 2 in de winkel.... dus das een beetje onzin maar ik zal me ogen iig open houden.
mzl Tim
ik had het wel degelijk over het model van CHAINGANG six13 daar zouden volgens rob er niet veel van rond rijden.
Dan ben je pas ziek, als je een "racefiets" steelt.
Van de six13 in chaingang uitvoering zijn er idd maar een stuk of 3 gemaakt, zeer zeldzaam en idd helemaal met de duurste rommel behangen...
Campa record, ksyrium sl, carbon FSA speelgoed enz enz
Hij is ongeveer hetzelfde aangekleed als de "gewone" six13 in record uitvoering.
Campa record, ksyrium sl, carbon FSA speelgoed enz enz
Hij is ongeveer hetzelfde aangekleed als de "gewone" six13 in record uitvoering.
heb je er geen foto van, of een link waar hij op internet te vinden is?