Re:OS MTB 2004: Ze zijn weg..
Moderator:Beheerders
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Woei, klasse hey!
:-*

Kleine Benjamin schreef:
Maar wat een flut commentator zeg.
Inderdaad, heb maar gezapt naar ZDF, was beter . . . Mooie wedstrijd wel, alleen jammer dat op "t eind alleen de no 1 in beeld was, vond de srijd tussen 2 en 3 interessanter . . .
Iig mooi dat Brentjes brons heeft!
- Arnetteman
rene schreef:
[Kleine Benjamin schreef:
Maar wat een flut commentator zeg.
Inderdaad, heb maar gezapt naar ZDF, was beter . . . Mooie wedstrijd wel, alleen jammer dat op "t eind alleen de no 1 in beeld was, vond de srijd tussen 2 en 3 interessanter . . .
Iig mooi dat Brentjes brons heeft!
Wat een idioterie van de NOS om een belachelijke voetbalwedstrijd tussen Argentinië en paraguay of zo voorrang te geven (dik uur) boven een mountainbikewedstrijd waar 3 Nederlanders aan mee doen waarvan 1 kans maakte op de medaille. Echt schandalig vind ik dat.
Dus heb ik een uur ZDF moeten kijken. Balen dacht ik eerst maar dat commentaar was best wel goed, zeer veel correcte technische details die ze daar vertelden, echt dikke prima. De NOS moet die vent maar een cursus Nederlands geven en in gaan huren voor commentaar bij wedstrijden. Hopelijk gaan ze wel meer topcompetitie uitzenden.
Wie weet toevallig of er wat van het WK uitegezonden gaat worden? NOS zal er waarschijnlijk, zoals gewoonlijk, weer weinig of geen aandacht aan besteden maar ik weet dat de Belgen en Duitsers daar nogal fanatiek in zijn.
Ik zal daar zelf aanwezig zijn dus ik zal eens wat camera"s opzoeken.
Nou ja, via deze weg wil ik Bart van harte feliciteren met zijn Bronzen plak. Dik verdient Bart en een prima afsluiting van je Olympische Carrière. Ik wil je dan ook via deze weg alvast heel veel succes toewensen op het WK. Zelfde geld in zelfde mate voor Thijske. Eerste olympiade. Ik hoop dat je in de toekomst nog veel kunt laten zien op de spelen jongen.
Bas ook bedankt, gefeliciteerd met je 13e plek.
Arnetteman

-
Terechte winnaar, en natuurlijk ook respect voor Hermida en vooral Bart! Ach wat, respect voor iedereen die meegedaan heeft!
Genoten van de wedstrijd, zeer mooi in beeld gebracht!
Groeten, Lars
ps:
- "Kijk eens naar die verende voorvork. Dat hadden ze 8 jaar geleden nog niet"
- "Brentjens heeft dit jaar de Transalp gewonnen samen met teamgenoot Lado Fumic"
Conclusie: Herbert Dijkstra is een PRUTSER!
Duits commentaar was inderdaad een stukkie beter
Genoten van de wedstrijd, zeer mooi in beeld gebracht!
Groeten, Lars
ps:
- "Kijk eens naar die verende voorvork. Dat hadden ze 8 jaar geleden nog niet"
- "Brentjens heeft dit jaar de Transalp gewonnen samen met teamgenoot Lado Fumic"
Conclusie: Herbert Dijkstra is een PRUTSER!

Michel Wuyts op Sporza (België) was even slecht.
quote: "We zien dat het merendeel van de rijders gekozen hebben voor een volledig geveerde mountainbike." En dan een close-up van een mooie Hardtail ::)
BBC1 had betere commentaren.
En wat dan te denken van Eurosport die gisteren een mooi uur besteed hebben aan het dames mtb en vandaag liever zwemmen uitzonden.
quote: "We zien dat het merendeel van de rijders gekozen hebben voor een volledig geveerde mountainbike." En dan een close-up van een mooie Hardtail ::)
BBC1 had betere commentaren.
En wat dan te denken van Eurosport die gisteren een mooi uur besteed hebben aan het dames mtb en vandaag liever zwemmen uitzonden.
Goed gereden van Bart, gefeliciteerd. Ook een knappe prestatie van Hermida. Na die valpartij (?) twee sterke laatste ronden gereden.
En de NOS, och al lang blij dat er eens MTB op tv te zien is.
Waarom reed Brentjes eigenlijk met No. 1?
En de NOS, och al lang blij dat er eens MTB op tv te zien is.
Waarom reed Brentjes eigenlijk met No. 1?
Staat nr 1 in de wereldbeker??
Dat riepen ze bij de NOS althans ;D
Dat riepen ze bij de NOS althans ;D
- Arnetteman
Optie1:
Misschien omdat hij de allereerste Olympisch kampioen MTB heren was en dat ie dan altijd (zo lang ie meedoet althans) met nummer 1 mag rijden?
Optie2:
Omdat hij zich als allereerste heeft vooringeschreven voor de OS? ;D
Optie3:
Omdat hij gewoon de nummer 1 is? ???
Nah ja, boeit het? blijkbaar want het wekt wel vragen op.
Arnetteman
Misschien omdat hij de allereerste Olympisch kampioen MTB heren was en dat ie dan altijd (zo lang ie meedoet althans) met nummer 1 mag rijden?
Optie2:
Omdat hij zich als allereerste heeft vooringeschreven voor de OS? ;D
Optie3:
Omdat hij gewoon de nummer 1 is? ???
Nah ja, boeit het? blijkbaar want het wekt wel vragen op.
Arnetteman

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Bart is iig mijn grote (mtb) held. Echt respect hoe hij nu al jaren rijdt, en een zeer relaxte en oprechte gozer!
Een verdiende bronzen plak, gefeliciteerd!!
Het beeldverslag was idd super, en de Duitser was erg enthousiast en had idd minder mallotige uitspraken als Herbert Dijkstra in het tweede deel..
Maar ja, 99% van de mensen weet toch niet waar hij het over heeft, net ala hij zelf ::)
Een verdiende bronzen plak, gefeliciteerd!!
Het beeldverslag was idd super, en de Duitser was erg enthousiast en had idd minder mallotige uitspraken als Herbert Dijkstra in het tweede deel..
Maar ja, 99% van de mensen weet toch niet waar hij het over heeft, net ala hij zelf ::)
Kan er geen ex-mountainbiker naast gaan zitten, zoals Leboucher op de Franse of van den Abeele op de Belgische tv bij het jongste wk. Bijvoorbeeld een Jan Weevers? Zou een stuk beter zijn, maar kom al mooi dat ze iets uitzenden, al heb ik daar altijd een dubbel gevoel bij.
-
Nou vond er niet veel aan. Het wordt tijd dat DH en 4x olympische disciplines worden. Dat ge-xc hebben we nu wel gezien.
Phatte wedstrijd, op herhaling in Les Gets alstublieft!
Als je bij de TV reportage van Les Gets een koe-bel hoort; dat is ikke!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Invisible Floating Torso schreef:
Phatte wedstrijd, op herhaling in Les Gets alstublieft!
Ik denk dat er meer mensen met dat originele idee zullen zijn

Bij de Cristalp was er een die had een koebel aan zijn stuur hangen ;D ;D
Klinkt lekker in een nare afdaling ;D ;D
Klinkt lekker in een nare afdaling ;D ;D