I"m Off...
Moderator:Beheerders
Nouja, Morgenavond dan...
Want dan ga ik genieten van 3 weken gardameer... Yihaa!!
Anderen ook vakantieplannen?
Re:I"m Off...
Spanje 10 dagen relaxen en uitgaan, en rond rijden met een huur auto om alle stranden in de buurt te bekijken. Is wel wat anders als surf of down-hill vakantie, maar wel lekker uitrusten na een half jaar werken zonder vakantie.

-
- Contacteer:
Road trippe door duitseland sjeeeeeiiiizzeeee 2 weken
met de bmx
met de bmx
2 weken zuid Limboland, XCen.
dusssss©
dusssss©
prettige vakantie, im staying in ons zonnige nederland
Ik ga vanavond naar Frankrijk. Om precies te zijn de Alpe d"huez. Lance Armstrong aanmoedigen
. Een van de vele trails genieten want die zijn daar in overvloede. Dus tot over een week jongens en meiden ;D

Ik ga voor 8 dagen naar Turkije...Jammer genoeg gaat de fiets niet mee
Maar ja, 8 dagen niets doen is ook lekker
Fijne vakantie allemaal!

ik ben net terug. 2 weken door oost frankrijk getrokken
nu helaas weer over...
nu helaas weer over...

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
BOSS schreef:
dusssss©
Wanneer meneer de baas?
Rinse
Dn Helle schreef:
Garda?? Mooi werk... actuele sneuhoogte"s al bekeken??

Mijn plannen? Werken, werken ... en wat werken. Af en toe wat fietsen, eind Augustus WK Singlespeed Berlijn gevolgd door begin September het "echte" WK in Les Gets. Daarna weer fijn werken, werken en wat werken....
Deze vakantie weinig vakantie (beetje werken enzo) en ook weinig biken (onderdelen die lang duren voordat ze er zijn, lang leve shimano), in augustus weekje kreta. Beetje chillen enzo. Hopelijk is tzt me bike ook klaar, en kan ik weer loos!!
Owja, volgend jaar wil ik gaan golfsurfen in frankrijk. Zo"n camp met lessen enzo.
Owja, volgend jaar wil ik gaan golfsurfen in frankrijk. Zo"n camp met lessen enzo.
I"m back was: Re:I"m Off...
I"m back
Erikje
Erikje
[quote="DeKerf"s"]
[
Mijn plannen? Werken, werken ... en wat werken. Af en toe wat fietsen, eind Augustus WK Singlespeed Berlijn gevolgd door begin September het "echte" WK in Les Gets. Daarna weer fijn werken, werken en wat werken....
[/quote]
Hey DK, maak me niet gek he, kijk hier eens... Jammer van het werken voor jou...
[
Dn Helle schreef:

[/quote]
Hey DK, maak me niet gek he, kijk hier eens... Jammer van het werken voor jou...
Rinse Appelstroop schreef:
[BOSS schreef:
dusssss©
Wanneer meneer de baas?
Rinse
Vanaf 1 augustus ergens in de buurt van Epen/Slenaken.
dusssss©
- Arnetteman
Damn nog anderhalf maand werken.
Eeej, maar dan wel naar WK XC, DH en 4X in Les Gets.
Arnetteman
Eeej, maar dan wel naar WK XC, DH en 4X in Les Gets.
Arnetteman

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Begin augustus weekje Vogezen met de racefiets mee
Eind augustus misschien nog ff paar daagjes Limburg, nog ff kijken...

Eind augustus misschien nog ff paar daagjes Limburg, nog ff kijken...
Volgende week weg voor 2 week Oostenrijk. Lekker naarbene scheuren in Leogang en Saalbach Hinterglem

morgen 10 dagen BWB.....rippin" it up with the Peeler...
-
Terug vanuit Riva del Garda, wat een mountainbike mekka daar boven het Garda meer. 14 dagen weggeweest waarvan 12 op de bike gezeten en "alles" daar gereden de Altissimo en Tremalzo. Mega op mijn bek gegaan in de afdaling een complete set banden versleten daar op de rotsbodem. En nu weer een jaar daar op teren :"(
ook vandaag terug gekomen......
ik dacht dat Michelins snel gingen...probeer de Schwalbe Al Mighty Gooye Glooye (ofzo) compound effe...wel vette grip...
ik dacht dat Michelins snel gingen...probeer de Schwalbe Al Mighty Gooye Glooye (ofzo) compound effe...wel vette grip...
-
Zou het aan het merk liggen zelf reed ik daar met Schwalbe Little Albert, tevens lekker veel grip.
Maar met 12 dagen echt wel naar de eeuwige single tracks ;D
Maar met 12 dagen echt wel naar de eeuwige single tracks ;D
MAZZEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben vanaf Zondag lekker naar Bels!!!!!!!!!!
Greetz Roadkill
xc-en rond Coo,en af en toe de fully uitlaten...
Greetz Roadkill
xc-en rond Coo,en af en toe de fully uitlaten...
-
Veel plezier en denk aan hen die hier blijven. :"(
kom net terug van 12 daagjes gardameer... lekker scheuren daar. Veel gereden ook tremalzo en baldo/altsimo en alles ertussenin (afdaling van de brione is ook leuk, klein maar leuk)
Banden hebben het bij mij heel goed gehouden (specialized enduro pro) alleen begonnen de koolstop remblokken in mijn mini"s me daar een teringherrie te maken door stof en hitte...
Volgend jaar zeker terug
ook wel fijn dat ik nog een weekje verlof over heb om het WK in les gets te bezoeken ;D
greetz
bettes
Banden hebben het bij mij heel goed gehouden (specialized enduro pro) alleen begonnen de koolstop remblokken in mijn mini"s me daar een teringherrie te maken door stof en hitte...
Volgend jaar zeker terug

ook wel fijn dat ik nog een weekje verlof over heb om het WK in les gets te bezoeken ;D
greetz
bettes
bEttEs schreef:
kom net terug van 12 daagjes gardameer... lekker scheuren daar. Veel gereden ook tremalzo en baldo/altsimo en alles ertussenin (afdaling van de brione is ook leuk, klein maar leuk)
Volgend jaar zeker terug![]()
greetz
bettes
Hey bettes, ben je niet tegengekomen. Ik heb ook wel dikke fun gehad daar, wat wil je anders: 3 weken garda.... Ook veel gereden en gehiked. Was lekker weertje. Ben nu alleen duf als een konijn...