Stoppen met zeiken over schoorl freeride

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Gesloten
RonSantos
Stoppen met zeiken over schoorl freeride

Bericht door RonSantos » vr jun 18, 2004 5:20 pm

Ik vind dat iedereen moet stoppen met al het gezeik over schoorl dirten. Die Boss met ze Dusssss@ fiets korter dan alle van de fanatieke DH, DS en Freeriders waar ik mee reed en rijd (nieuwelingen uitgesloten). Het freeride pacour wat er lag en nog steeds ligt alleen wat schansen weg gehaald, ligt daar al langer dan het grote officiele xc-pacour. Er werd vroeger met bmxjes gereden en later met omgebouwde moutainbikes om mee te springen en shit. Was een grote groep die altijd bezig was op het springpacour. Alles werd ook toegestaan, alleen afgelopen tijd is het uit de hand gelopen door het bekender worden van de sport en betere spullen, en hier door zijn de boswachters in actie gekomen. Ik rijd er zelf vanaf me 11de jaar en ben nu 20. De mensen waar ik een paar jaar geleden mee reed. Hadden hier als een van de eersten omgebouwde moutainbikes en die reeden er nog langer dan mij, alleen komen die nu bijna nooit meer. En zo is het en niet anders want toen was dit de enige groep die in schoorl reed op een paar xcers na die nog op de wandelpadenreden. En gooi hier meteen een slotje op want nu weten we het wel. :(

RonSantos

Re:Stoppen met zeiken over schoorl freeride

Bericht door RonSantos » vr jun 18, 2004 5:24 pm

Freeridepacour ligt er zeker meer dan 12 jaar. En het xc-pacour een jaar of 6 of 7.

KoeniE

Re:Stoppen met zeiken over schoorl freeride

Bericht door KoeniE » vr jun 18, 2004 5:51 pm

en nu niet meer zeiken ! >:(

Gesloten