Politiebike: wapen en schild tegen lastige boef

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

superslop0r
Re:Politiebike: wapen en schild tegen lastige boef

Bericht door superslop0r » do mei 06, 2004 8:54 am

Q.... schreef:
Voor zover ik kan zien zitten er geen verlichting, bel, reflectoren en een spatbord op met wit vlak......................hoe in godsnaam moeten deze mensen het goede voorbeeld geven ???
Beetje krom niet ?

ja, die sullen wilde mij een tijdje geleden daar een boete terwijl ze het zelf ook niet hebben. uiteindelijk werd het alleen voor geen licht :P

Daantje

Bericht door Daantje » zo mei 09, 2004 3:03 pm

Dat lijkt me best een kick geven om in Schoorl te rijden ,en zodra je een politie kereltje ziet op een mooie b1 ,keihard weg te boeken en vervolgens het hele spring parcours te jumpen (die er nu niet meer staat :()
en dan hebben we uiteraard in schoorl nog "DE DROP,, in schoorl (die er nog wel staat) en gewoon daarvan af te banjeren ,beneden wachten en kijken hoe het politie ventje te werk gaat.
nouja mischien iets te mooi voor woorden maja ;)

RonSantos

Bericht door RonSantos » ma mei 10, 2004 10:12 am

We rijden die gasten er vierkant uit. Die durven echt niet te dropen en wij knallen echt wel harder naar beneden. En die demostratie hoe ze een boef pakken lijkt goed te werken maar ik denk dat het in de praktijk tegen zal vallen. :P

Gast

Bericht door Gast » do mei 13, 2004 7:37 pm

ja beste mede-bikers, maar opgelet want in antwerpen schijnt er een biker bij te zijn , die het niet zo slecht doet :)

Plaats reactie