Re:WHAAAA BEN COULTAHRD TEGEN GEKOMEN!!!
Moderator:Beheerders
negeren?
NEgeren?
kewl!
zane
NEgeren?
kewl!
zane
miepie schreef:
Coulthard?!? Who the f*ck is Couthard?!?
niet bepaald een bekend iemand hoor, hij is alleen maar een jaar of 10 formule 1 coureur
frapp
Maar niet echt heel succesvol!
Hij reedt altijd NAAST of achter de wereldkampioen!
ik noem:
Nigel Mansell, Damon Hill, Mika hakkinnen en nu kan ie Kimmi niet eens bijhouden!
We blijven hopen dat dit zijn laatse jaar is!
grtz
ik noem:
Nigel Mansell, Damon Hill, Mika hakkinnen en nu kan ie Kimmi niet eens bijhouden!
grtz
- PinoMEISSIE
Faxmulder schreef:
en nu kan ie Kimmie niet eens bijhouden!
grtz
Ja, ik ben ook zo snel op mn fietsje!
Of ging dit niet over mij, en over fietsen maar over auto"s.....

eigenlijk wel!!! Maar als jij hem er ook uit kan rijden dan geldt t ook voor jouw!
grtz

grtz
Koffiemolen...Bombproof Koffiemolen schreef: [ach ja, het jong is niet goed snik zullen we maar denken. eerst een ander topic van DD de grond inboren en nu weer DD de hemel inprijzen....roadkill schreef: ontgaat mij ook hoor ??? ???
hij heeft het zelf al aangegeven in een van zijn andere posts, hij is 24 maar gedraagt zich als 16 (we zullen dan maar denken dat ie zich gedraagt als een kleuter, dus een jaar of 4). Het is zielig maar ja, gewoon negeren.
Waarom ga je niet fijn verder met MS Paint DS fietsjes ontwerpen... Maak ze wel stevig (op zn minst 8 kilo) zodat ze je enorme drops van 30 cm overleven.

En dan vragen jullie je nog af waarom jullie zo weinig fietsen verkopen? ::)
*objectieve mode on* dat is brammmmmm *objectieve mode off*
zane
zane
-
volgens mij heb jij een bril nodig.
meer zeg ik niet
frusto...
meer zeg ik niet
frusto...
Bombproof Koffiemolen schreef:
Bladiebla...
meer zeg ik niet
Aha je snapt het al...
Bombproof Koffiemolen schreef:
volgens mij heb jij een bril nodig.
meer zeg ik niet
frusto...
ai, IK?
zane
Jongetjes, lief zijn voor elkaar! Straks kan hier ook weer een slot op... :-X
Beff schreef:
hey DD dude, als je nu in st. kilda bent, pas dan op, daar loopt een ouwe gore nederlands gast rond, die dol is op jonge jochies. Hij woont tegenover het circuit en steekt denk zo zijn lid in je shit !
Hij lijkt aardig, maar is echt een vage dodo hoor. Misschien heb je al wat over hem gehoord, want ik sprak mensen die ook wisten wie het was, creepy freak!
Weh...?
[
Dude© schreef:
[roadkill schreef:
[DD schreef:
wil t toch ff kwijt, zit in downtown melbourne van n goed boek te genieten, zit n bankje verderop david coulthard!! wat een sensatie!!!
hij zat samen met n meiske van begin 20 te kletsen..... hmmmzzzz
anyway ::)
Leuk maar daar is nou toch Formule 1???Misschien heb je nog kans dat je een courreur tegenkomt!!!!!!!!Lijkt me leuker om dat te melden,wat hebben we hier nu aan het nieuws dat daar een nietszeggende schot rondloopt?????
Greetz roadkill
Bemoei je met je eigen zaken man , donnie is cool!!
juist zeg t ze! ::)
Kevin, je komt de laatste tijd wat gepikeerd over, (Y)
DR MOET MEER GEFIETST WORDEN!
en k ga zo maar s kaartjes kopen denk ik, weet alleen nog niet waarvan ik dat ga betalen maaaaaaaaaaaaaaar als iemand even zn creditcard gegevens mailt dan kom ik weer n paar dagen door!!
DD schreef:
Kevin, je komt de laatste tijd wat gepikeerd over, (Y)
Komt omdat ik je zo mis! :-*
Faxmulder schreef:
Maar niet echt heel succesvol!
ik noem:
grtz
Maar vandaag dus wel hij was 8ste, dus heeft ie 1punt te pakken

maar kimmi was uitgevallen vandaar.
jaja 2 gp related dingen te melden!
ten eerste: donderdag voor gp op n feessie van de gouverneur van victoria gewerkt en wqie kom ik daar tegen!?!?! uiteraard de gouv van victoria maar tevens eddie jordan (met een tifus lekker mokkel wat 1.5 kop groter was dan eddie himself), paul stoddart en jackie stewart! toch leuk he
en de gp itself was een grote gezelligheid, zat in bocht 9 \ 10, race was niet zo denderend spannend helaas he? gelukkig werk k nu in n italiaanse buurt dus t was gelukkig weinig druk aangezien die 2 rooie bakken vooraan stonden
ten eerste: donderdag voor gp op n feessie van de gouverneur van victoria gewerkt en wqie kom ik daar tegen!?!?! uiteraard de gouv van victoria maar tevens eddie jordan (met een tifus lekker mokkel wat 1.5 kop groter was dan eddie himself), paul stoddart en jackie stewart! toch leuk he
en de gp itself was een grote gezelligheid, zat in bocht 9 \ 10, race was niet zo denderend spannend helaas he? gelukkig werk k nu in n italiaanse buurt dus t was gelukkig weinig druk aangezien die 2 rooie bakken vooraan stonden

Had iedereen maar dezelfde interesse als jou he Dude? :-*