Re:Verzekeringen

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
HoPe
Verzekeringen

Bericht door HoPe » za feb 21, 2004 8:52 pm

Ik ben op zoek naar informatie om m"n fiets te verzekeren tegen diefstal.
Ik vroeg mij af of er iemand van jullie dit doet? Is het bijvoorbeeld mogelijk om bij de verzekering van uw huis een extra optie te nemen om de fiets ook te verzekeren of werkt dat zo niet? Klopt het ook dat je enkel je kader kan verzekeren en niet de onderdelen? En weet er iemand wat zo"n verzekering kost per maand/jaar?
Dank u proper. ;)

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » za feb 21, 2004 11:45 pm

als je je fiets gewoon thuis hebt staan valt dat volgens mij gewoon
binnen je inboedel verzekering

Dirty-Harry

Bericht door Dirty-Harry » za feb 21, 2004 11:55 pm

echt iets voor HoPe, zijn bike verzekeren....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
don"t stop, ooooh please, don"t stop

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » za feb 21, 2004 11:57 pm

wellicht dus binnenkort bij een te koop ;)

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo feb 22, 2004 12:36 am

Ik zit in de verzekeringen, het is mogelijk je bike te verzekeren onder je inboedel verzekering, moet je het wel aangeven dat ie erbij zit en wat hij waard is. I

s enkel voor in huis, moet ie over het algemeen wel in huis staan, niet in een kelder box ofzo, dan willen ze het niet verzekeren. Gewone bike verzekering, is niet te betalen. Ook een goed idee om je bike te laten taxeren, om misverstanden te voorkomen.

Christiaan

HoPe

Bericht door HoPe » zo feb 22, 2004 12:04 pm

Dirty-Harry schreef:
echt iets voor HoPe, zijn bike verzekeren....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
don"t stop, ooooh please, don"t stop

Yow Sibren; wat is er mis met het verzekeren van uwen bike? Als ge maanden zit te werken voor iets da veel geld kost en het wordt gestolen kan ik evengoed is nachecken hoe die verzekeringen eigenlijk werken, nie? Als het dan onder uw huis valt -blijkbaar wel- is da zoveel te beter, dan weet ik dat ook alweer. Normaalste zaak van de wereld dacht ik.

HoPe

Bericht door HoPe » zo feb 22, 2004 12:07 pm

Christiaan schreef:
Ik zit in de verzekeringen, het is mogelijk je bike te verzekeren onder je inboedel verzekering, moet je het wel aangeven dat ie erbij zit en wat hij waard is. I

s enkel voor in huis, moet ie over het algemeen wel in huis staan, niet in een kelder box ofzo, dan willen ze het niet verzekeren. Gewone bike verzekering, is niet te betalen. Ook een goed idee om je bike te laten taxeren, om misverstanden te voorkomen.

Christiaan

Hey Christiaan; zijn er dan extra kosten aan verbonden wanneer je uw bike aangeeft?

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo feb 22, 2004 12:33 pm

Had ik niet, maar de waarde vna mijn inboedel ging wel omhoog, dus hogere premie, maar verder niet extra hoog tarief ofzo. Let wel dat ze enkel verzekerd is tegne diefstal uit de woning dan, na sporen van braak, niet als je er mee aan het biken bent, en hij wordt gestolen. Dit zou eventueel ook te verzekeren zijn, als het onder een kostbaarhedne verzekering zou kunnen, maar hier ben ik niet zeker vna. Ik heb ze gewoon thuis tengen diefstal, brand enz verzekerd

Steppie

Bericht door Steppie » ma feb 23, 2004 1:54 pm

:) ja, ik heb mijn fiets altijd in huis staan, dan is ze verzekerd. Maak wel een foto van je fiets en de onderdelen, zodat je wat hebt om aan de verzekering te laten zien.............

Plaats reactie