steefd schreef:
[
Dn Helle schreef:
Besef je wel dat je nu een heel topic aan het verzieken bent?
(Begin nu asjeblieft niet met: " Hij begon" )
Daar begin ik wel mee. Het gaat hier over een uitstekend iniatief van een paar mensen om een parcours in het PWN-gebied te realiseren. Begint bomprof te zeuren dat dat niet moet gebeuren omdat hij lekker schansjes wil blijven bouwen en dat hij dat niet meer kan als er een route bij PWN wordt aangelegd. Zeer verwerpelijke mentaliteit. Zielige egoist. Aanpakken dat soort en wel meteen. Dit is een discussieforum overigens, en er wordt helemaal geen topic verziekt als je iemand die met een paar knullige gedachtenkronkels de posting van Erik Bosman probeert onderuit te halen meteen neersabelt. Ik snap wel dat jullie hier gewend zijn lekker navelstaarderig om elkaar heen te keutelen, maar dit is een serieuze zaak.
Snappie ?
Zo. Jij durft. Nu jij begint met de volgende dingen:
- Naam noemen van iemand op het forum (privacy schending) Sommige mensen zijn daar niet van gedient, en als je stoer wilt doen, post je je eigen naam er ook bij.
- Grove naamsuitingen richting members (boeiend of ze nieuw of god zijn) is zo enorm verwerpelijk. Andermans mentaliteit kun je niet verbeteren...
- En over je laatste zin: als jij denkt dat hier aan reetkruiperij wordt gedaan (wat jij met je dure woorden probeert te brengen), heb je het een beetje mis. Iedereen heeft gelijke kansen.
En trouwens, als het een serieuze zaak zou zijn, dan zou je het ok anders brengen. Je gaat toch ook niet in een sollicitatiebrief zoiets verwerpelijks zetten?
Denk toch een keertje na man, voordat je iets neermietert.
Mail me maar als je problemen hiermee hebt.
En nu:
Alle heen en weer gekanker over het al of niet schansenspringen/tegen de richting inrijden/etc in Schoorl mag vanaf nu via mail of andere communicatie vormen gebeuren (of begin een apart topic).
het gaat hier over het PWN duingebied...
En nu zou ik graag willen weten hoe dat wordt opgelost met het nieuwsbriefje...