Een echt Belgisch verhaal....
Moderator:Beheerders
Echt meegemaakt vandaag.
Toertocht As, aangezien het slechte weer besloten ik en Guy Roxy deze tocht te ondernemen met de singlespeed.
Op het einde van de tocht halen we twee smurfen in, eentje op een specialized fully en de andere op een ht cannondale met schijven.
Blijkbaar was die cannondale rijder nogal competitief ingesteld dus beslot hij de laatste 5 km op het grote mes te rijden en op de 12 achteraan.
Maw op de fietspaden konden wij hem niet volgen.
Bijna aan de finish zeg ik tegen Guy : Nu gaan we wat meemaken....
Ik ga langs die smurf rijden en zeg met een gezicht van een eerlijke Tibetaanse Dwergpony verzamelaar : "Mag ik jou eens iets vragen ?" Waarop de jongen vriendelijk ja zei.
Dus ik zeg "Kost dat veel zo versnellingen, want ik heb dat nog nooit gezien ? Daarbij kijk hij naar mijn 32-16 en zegt " wat zijn dat voor kleine tandwielen ?"
Waarop ik repliek " Ja ik heb dat nog nooit gezien zo fietsen met versnellingen, kost dat veel ?"
Begint mij die jongen in geuren en kleuren te vertellen van Deore X (???) en dat sommige "groepen" wel 1000 euro kosten. Over geintegreeerde schakelunits, cassettes, de hele tralalalala.
Gelukkig passeerden wij de afspuitplaats waar hij stopte want Guy kon het niet meer houden van het lachen.
Dat maakt je alleen maar mee in Belgie...
Toertocht As, aangezien het slechte weer besloten ik en Guy Roxy deze tocht te ondernemen met de singlespeed.
Op het einde van de tocht halen we twee smurfen in, eentje op een specialized fully en de andere op een ht cannondale met schijven.
Blijkbaar was die cannondale rijder nogal competitief ingesteld dus beslot hij de laatste 5 km op het grote mes te rijden en op de 12 achteraan.
Maw op de fietspaden konden wij hem niet volgen.
Bijna aan de finish zeg ik tegen Guy : Nu gaan we wat meemaken....
Ik ga langs die smurf rijden en zeg met een gezicht van een eerlijke Tibetaanse Dwergpony verzamelaar : "Mag ik jou eens iets vragen ?" Waarop de jongen vriendelijk ja zei.
Dus ik zeg "Kost dat veel zo versnellingen, want ik heb dat nog nooit gezien ? Daarbij kijk hij naar mijn 32-16 en zegt " wat zijn dat voor kleine tandwielen ?"
Waarop ik repliek " Ja ik heb dat nog nooit gezien zo fietsen met versnellingen, kost dat veel ?"
Begint mij die jongen in geuren en kleuren te vertellen van Deore X (???) en dat sommige "groepen" wel 1000 euro kosten. Over geintegreeerde schakelunits, cassettes, de hele tralalalala.
Gelukkig passeerden wij de afspuitplaats waar hij stopte want Guy kon het niet meer houden van het lachen.
Dat maakt je alleen maar mee in Belgie...
Re:Een echt Belgisch verhaal....
Leuk verhaal? Wat is het moraal: dat sommigen het nu eenmaal minder goed snappen dan de rest?
Ofzo?
Ofzo?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik vind hem erg mooi,
misschien ook maar eens verhuizen naar belgië
Rinse
misschien ook maar eens verhuizen naar belgië
Rinse
-
dat je in België echt alles kan meemaken en steeds van de ene banaan in de andere tuimeld.
Wat zal ik zeggen: tsjaaa Belgen!!!

Mooi verhaal, prachtig

Tsja heb je eens een keer iemand die kennelijk echt van zijn hobby of sport houdt en er dus enthousiast over wil vertellen is het nog nie goed ;D
Maar ik begrijp het wel want ik heb hetzelfde in scheveningen gedaan bij een duitser die ging golfsurfen met noord west 6 met flinke bakken. hehehehehehe die gast keek me een partij raar.....heeeeeee ist das moglich zum surfen hier ? hhahahahahahahaha ;D ::)
Maar ik begrijp het wel want ik heb hetzelfde in scheveningen gedaan bij een duitser die ging golfsurfen met noord west 6 met flinke bakken. hehehehehehe die gast keek me een partij raar.....heeeeeee ist das moglich zum surfen hier ? hhahahahahahahaha ;D ::)
Plons schoon verhaalke. Ik zeg de moraal van het verhaal.
"Belgen zijn zo dom als wij Hollanders denken"
behalve plons en Guy ;D
sorry als da nergest op slaat maar ik ben eigelik veelste zat om op een forum te posten :P
xxx
"Belgen zijn zo dom als wij Hollanders denken"
behalve plons en Guy ;D
sorry als da nergest op slaat maar ik ben eigelik veelste zat om op een forum te posten :P
xxx
;D ;D ;D ;D ;D
lekker moraalloze humor man...
lekker moraalloze humor man...
Mja der heb je wel gelijk in. ::)
Der rijden wel bananen rond in België. ::)
Al goed dat ze bij ons rondrijden op een fiets ,in Nederland zitten de bananen in het parlement !!
Trouwens als ik in nederland rondrijd met men mtb kijken de mensen ook van ;"wat is dat voor een rare fiets met veringen?"
(-In België weten ze tenminste nog dat het een MTB is!!!!)
:P ;D
Greetz -camou-
Der rijden wel bananen rond in België. ::)
Al goed dat ze bij ons rondrijden op een fiets ,in Nederland zitten de bananen in het parlement !!
Trouwens als ik in nederland rondrijd met men mtb kijken de mensen ook van ;"wat is dat voor een rare fiets met veringen?"
(-In België weten ze tenminste nog dat het een MTB is!!!!)
:P ;D

Greetz -camou-
camouflage schreef:(-In België weten ze tenminste nog dat het een MTB is!!!!)
:P ;D![]()
![]()
![]()
Greetz -camou-
bij ons DENKEN ze te weten dat "t een brommer is...
hahahahaha
;D
lolzzz

lolzzz
OP DEZE PLANEET KAN ALLES !
camouflage schreef:OP DEZE PLANEET KAN ALLES !
waarschijnlijk moeten we daar maar blij om zijn...
ik heb trouwens medelij met Greg M. die nu op een honda gaat rijden, daar gaan al zijn maten "m toch mee pesten? "waar zit dat motorblok?" Moet ie bij een MX parkoer naast een moto x gaan staan en tegen die knakker zeggen: zegges, waarom zit er bij jou zo"n groot ding in het midden...
Ruud schreef:
dat sommigen het nu eenmaal minder goed snappen dan de rest?
alsof jij daar nooit last van hebt jongeman!!
Kzijn misschien nen trage .
maar kunde me eens uitleggen wat er zo grappig is aan dit verhaal.
Want ik snap der geen kloten van waar ik mee moet lachen
maar kunde me eens uitleggen wat er zo grappig is aan dit verhaal.
Want ik snap der geen kloten van waar ik mee moet lachen
Dan kunde al beter met die flikken meerijden ... ::)
sommige nederlanders denken dat elke belg iets van mtb afweet. ::)
Maar neen ,zoals in holland kent niet elke belg iets daarvan. :P
En tja das typisch flikken in België . ;D
Die zijn gewoonweg dom.
-camou-
Ruud schreef:
Leuk verhaal? Wat is het moraal: dat sommigen het nu eenmaal minder goed snappen dan de rest?
Ofzo?
geeft niet ruud...
wat voor een ziekelijke jaloers persoonlijkheid heb jij? Je bent wel trots op jezelf dat je die flauwekul hier neerschrijft. Jammer genoeg heb je op iedere toertocht wel enkele eikels die het niet kunnen verkroppen dat er mensen met mooiere fietsen rijden. Doe je dat ook bij iedereen die een mooiere wagen of een knappere vrouw heeft?? Probeer eerst wat meer te verdienen maar daarvoor heb je een andere ingesteldheid nodig... succes nog met je therapie
-
gringo30 schreef:
wat voor een ziekelijke jaloers persoonlijkheid heb jij? Je bent wel trots op jezelf dat je die flauwekul hier neerschrijft. Jammer genoeg heb je op iedere toertocht wel enkele eikels die het niet kunnen verkroppen dat er mensen met mooiere fietsen rijden. Doe je dat ook bij iedereen die een mooiere wagen of een knappere vrouw heeft?? Probeer eerst wat meer te verdienen maar daarvoor heb je een andere ingesteldheid nodig... succes nog met je therapie
Valium?
Wow, dude, Plons hier earned his stripes. Dat hij Tibetaanse Dwergpony"s verkoopt wil nog niet zeggen dat hij geen fietsen op stal heeft staan. Ik denk dat jij jaloers wordt van het zien van zijn collectie"tje.
JD = moraalridder? :-*
JD = moraalridder? :-*
gringo30 schreef:
Are you The One?

-

Happy New Year bij de weg....
gringo30 schreef:
Ja, dank je voor je steun.
Ooit als ik veel geld heb koop ik mij een echte mtb, een cannondale mischien zelfs twee, met versnellingen. Helaas moet ik nu verder doen met wat ik heb, zielig maar waar. Ik kijk dan ook echt op naar mensen met twee cannondales, ik wou dat ik er eentje van kon kopen...