kerst
Moderator:Beheerders
-
Re:kerst
Ik vind kerst wel leuk.
Krijg ik tenminste geld. ;D
Maar dat is ook het enigste waarom ik het leuk vind.
Krijg ik tenminste geld. ;D
Maar dat is ook het enigste waarom ik het leuk vind.
- King Zeus @ DirtE19
misschien klinkt dit bekend in je oren:
tis bijna kerstmis en je grootouders komen. Gans je huis krijgt een zodanige opknapbeurt dat je niets meer herkent en je fietsen verdwijnen uit het huiskamerbeeld :-[ Je ouders beginnen te stressen en worden voor het minste kwaad of plotyseling doof. Dan eet je veel te lang (maar wel lekker) en dan ben je zo snel mogelijk weg om deze hatelijke situaties te ontvluchten, maar eerst even ontvangen natuurlijk ;D :P
ik haat de kerst-kitch!
vriendeluijke kerstgroeten King Zeus
tis bijna kerstmis en je grootouders komen. Gans je huis krijgt een zodanige opknapbeurt dat je niets meer herkent en je fietsen verdwijnen uit het huiskamerbeeld :-[ Je ouders beginnen te stressen en worden voor het minste kwaad of plotyseling doof. Dan eet je veel te lang (maar wel lekker) en dan ben je zo snel mogelijk weg om deze hatelijke situaties te ontvluchten, maar eerst even ontvangen natuurlijk ;D :P
ik haat de kerst-kitch!
vriendeluijke kerstgroeten King Zeus

-
King Zeus schreef:je fietsen verdwijnen uit het huiskamerbeeld
Dat is inderdaad het allerminste, want een kerstboom is zgn. gezelliger ???.
Van mij hoeft het allemaal niet, ... kerst. Lekker verplicht met je familie uit eten, omdat dat er bij hoort. Terwijl iedereen aan tafel een kop heeft van "wat doe ik hier". Gelukkig kunnen we 4 dagen achteréén op stap ;D.
Cheers.
- PinoMEISSIE
Ik vind het hele gedoe met familie verplichtingen ed. niets. mar wel afgeschaft worden. Daar en tegen gezellig met zn tweeen zijn is wel weer top. Lekker wandelen in het bos, daarna warm op de bank en die kerstboomlichtjes aan.....
Zeus,
Dan heb je het nog niet over den ambras gehad die er meestal komt als elks van je familielid teveel gezopen heeft.
Typisch k*t-kerstsfeer !!
En het grootste klote eraan is , is dat het elk jaar hetzelfde liedje blijkt te zijn !!! ::)
Greetz -camou-
PS.:nog bike-volle feestdagen !!!!! ;D :-*
Dan heb je het nog niet over den ambras gehad die er meestal komt als elks van je familielid teveel gezopen heeft.
Typisch k*t-kerstsfeer !!
En het grootste klote eraan is , is dat het elk jaar hetzelfde liedje blijkt te zijn !!! ::)
Greetz -camou-
PS.:nog bike-volle feestdagen !!!!! ;D :-*
- King Zeus @ DirtE19
PinoMEISSIE schreef:
Ik vind het hele gedoe met familie verplichtingen ed. niets. mar wel afgeschaft worden. Daar en tegen gezellig met zn tweeen zijn is wel weer top. Lekker wandelen in het bos, daarna warm op de bank en die kerstboomlichtjes aan.....
jij bent met 2, ik ben steeds aleen :-[
[sub]hint hint[/sub] ;D ;D

PinoMEISSIE schreef:
wandelen in het bos?????????
ik neem aan dat je hier fietsen bedoeld

dusssss©
-
heb de eerste kerstruzie aan "t kerstdiner alweer 8er de rug... :P
-
- Contacteer:
kerst zuigt
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Haha, toen mijn ouders naar de kerk waren heb ik juist ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn fiets in de huiskamer te drogen te zettenKing Zeus schreef: en je fietsen verdwijnen uit het huiskamerbeeld

En voor de rest..... verplichte gezelligheid bah. En ik vind het zo irritant dat alles dicht is. Woensdag geen schaatstrainig omdat het kerstavond was. Flikker lekker op zeg, dat 1e kerstdag alles dicht is, OK, maar voor de rest, doe lekker normaal zeg >:(
Kerst is een nep feest, want de hele kerstgedachten, van vrede op aarde en respect voor je medemens enzo word vergeten, en als er al aan gedacht word, dan maar voor 1 of 2 dagen, terwijl je zo"n gedachte eigenlijk altyd mot hebben.
dus kerst is naarrrrrrrr
weg met kerst
(maar die 2 vrije dagen zijn wel chill!!!!) ;D
dus kerst is naarrrrrrrr
weg met kerst
(maar die 2 vrije dagen zijn wel chill!!!!) ;D

tssss, kerst, f*ck it ff hey, een beetje gezamenlijk gezellig doen omdat zogenaamd een belangrijk iemand 2000 f*cking jaar geleden geboren is ...who givesssss a damn!?
Of zoals Edward Norton het zei in 25th hour: f*ck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity! Try seven years in f*ckin" Otisville, Jay!
...fijne feestdagen
Of zoals Edward Norton het zei in 25th hour: f*ck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity! Try seven years in f*ckin" Otisville, Jay!
...fijne feestdagen

-
De kerstgedachte
eerlijk en vriendelijk voor 2 dagen zijn
want het is kerst...
eerlijk en vriendelijk voor 2 dagen zijn
want het is kerst...
Ja, DD wee hebben medelijden met je.........................................NOT ;DDon Diablo schreef: Ik wil ff kwijt dat kerst zuigt! Dit jaar helemaal! K bedoel... geen familie.... geen kerstboom.... geen kerstdiner...... geen sneeuw!! wheeehhh!!
Ook dat kut strand gaat vevelen ja!

dusssss©
-
TumTum schreef:
tssss, kerst, f*ck it ff hey, een beetje gezamenlijk gezellig doen omdat zogenaamd een belangrijk iemand 2000 f*cking jaar geleden dood is gegaan ...who givesssss a damn!?
Euh ...................... hij werd geboren ...
TumTum schreef:
Jonge, niet met kerst zeiken over details he >:( ;D
Btw, ik kan d"r nix aan doen, want mijn brein onthoud alleen fijne gedachtes.... ::)
Ik vind het anders een enorm fijne gedachte dat 2003 en n beetje jaar geleden onze here Christus werd geboren

[sup]het koude flesje bavaria wat naast me staat vult me echter ook met enorm blijde gevoelens[/sup]