Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Gast
Re:Portable audio
Bericht
door Gast » ma dec 22, 2003 10:01 pm
minidisc"s zijn niet zo duur!
je betaald voor die sony md"s 30 euro voor 20 ofzo, daar heb je je hele leven genoeg aan!
shockproof zijn de betere zeker wel
en kapot? nee, ze worden wel snel gejat
-
Bericht
door Avatar » ma dec 22, 2003 10:52 pm
Zelf zit ik denken om de MSI Mega Stick MP3 speler, aan te schaffen; € 89, -,128 mb, FM radio, voice recorder
hier meer info te vinden.
-
Gast
Bericht
door Gast » ma dec 22, 2003 10:52 pm
Minidisc vind ik gare troep, ik heb twee (niet goedkope ook nog eens) speler gehad en de "laser" of de case was binnen no-time gaar. Snel ff iets erop pleuren gaat ook al niet. Verder zitten er bewegende onderdelen in wat mij nogal overbodig lijkt als je kijkt naar de prijzen en opslagcapaciteiten van Flash-geheugen.
-
Gast
Bericht
door Gast » di dec 23, 2003 10:27 am
tjah.. mijne is nog niet kapot na 1.5 jaar ;D ???
-
Gène - Berichten:2371
Bericht
door Gène » di dec 23, 2003 11:23 am
Als je penlite"s in je apperaatje moet duwen moet je eens batterijen van GP kopen. Incl dat ladertje. Ik doe super lang met een setje van twee batterijen. Egt mega goed. Ze zijn ook bekend bij het gebruik in een digitale fotocamera of camera. Suepr dingetjes. Je kan ze kopen in alle formaten. Ze zijn wel aan de prijzige kant. 20 euro voor een setje van vier baterijen. En dan heb je nog geen lader.
mzzl
Gène
-
stino - Berichten:575
Bericht
door stino » di dec 23, 2003 11:37 am
batterijen: you *need* NiMH, met zo 1 batterij speelt mijn MD een uur of 10
-
Smittie
Bericht
door Smittie » di dec 23, 2003 7:11 pm
Xircuit schreef:
Ik heb nu zon diskman met MP3 van Phillips, bevalt Prima!
waarom heb ik deze:
-je kunt toch al je normale album"s luisteren
-ff snel een ander CDtje erin stoppen
-je kunt er meer nummers opzetten (MP3 functie) dan je wil.
-niet duur; voor krappe 70 euro heb je een goede.
nadelen:
-Groot, past niet in je broekzak....
Dat laatste is een groot nadeel vind ik zelf, al is er mee te leven. Een belangrijk voordeel t.o.v. een normale MP3 speler is dat er zo een CDtje in kan douwe. Bij een MP3 moet je eerst opnemen of een computer bijdehand hebben.
De belangrijkste wat je ingedachten moet houden is het volgende: Waneer gebruik ik heb? is op de fiets, als je reist. ect. UAen met zon grote CD speler in je zak is niet relaxt, dan kun je beter een MP3 speler kopen met memory stick.
Minidisk? nee, leuk idee maar "t is niks geworden. Het biedt geen concrete voordelen tegen over MP3 spelers. Bovendien zijn ze vaak behoorlijk aan de prijs.
nou dan moet je maar een Shift broek kopen want daar past alles in.
En BlizZard aan die mp3 link van jou heb ik wel wat
thanx
-
Gast
Bericht
door Gast » di dec 23, 2003 10:27 pm
dat mp2 kun je zo weinig muziek opzetten
-
Gast
Bericht
door Gast » wo dec 24, 2003 9:54 am
ik heb nooit muziek tijdens bike
kzing zelf altijd
-
Animine
Bericht
door Animine » wo dec 24, 2003 1:31 pm
Ik zweer bij Jukebox 3 van Creative Labs. Ideaal ding, 20 gig HD, firewire, USB 2.0, 2 out poorten, 2 ingaande (analoog/optisch) poorten om op te nemen, gemakkelijke software die erbij zit, lithium batterij die 11 uur meegaat en nog een extra slot voor een tweede batterij. Enigste nadeel, alhoewel ik er zelf geen last mee heb, hij heeft de dezelfde grootte als een discman en door de lithium batterij iets zwaarder. En nog redelijk van prijs ook, anderhalf jaar geleden gekocht voor 395 euro.
Greetz,
Animine
-
Gast
Bericht
door Gast » wo dec 24, 2003 4:19 pm
dan kun je ook een goedkopere discman nemen en rwd-cd"s nemen, als je een pc met muziek hebt..
-
Animine
Bericht
door Animine » wo dec 24, 2003 8:51 pm
JanN schreef:
dan kun je ook een goedkopere discman nemen en rwd-cd"s nemen, als je een pc met muziek hebt..
Een discman heeft de neiging om te schokken, mp3 speler niet...
Greetz,
Animine
-
Brum. - Berichten:3080
Bericht
door Brum. » do dec 25, 2003 12:18 am
En heeft de neiging om compact te zijn met ultra grote (60gb :P) opslagcapaciteit, geen kuub cd"s meezeulen, en niet het formaat van een Amerikaanse koel-vries combinatie met ijsblokjesdispenser, cup-a-soupautomaat en 12-bar espressoapparaat ingebouwd.... :-*
-
aj - Berichten:287
Bericht
door aj » do dec 25, 2003 6:28 pm
Precies, dat is ook de voornaamste reden waarom ik nu toch voor een mp3-erd ga. Mijn queeste is begonnen
-
Brum. - Berichten:3080
Bericht
door Brum. » vr dec 26, 2003 5:32 pm
Beter voor een Cowon IAudio gaan, goedkoper, betere geluidskwaliteit....