METALLICA!!
Moderator:Beheerders
Hey,
Wie was gisteravond ook een van de 30.000 gelukkigen(althans volgens ikke dan ;D) die in het Gelredome een schitterend mooi concert voorgeschoteld kregen?
(Wordt die tent eindelijk eens voor iets leuks gebruikt ipv voetbal)
Ik vond het helemaal geweldig en de mannen van Metallica hadden er echt zin in, twee uur en een kwartier gespeeld.
Lekker veel oude nummers, wat wil de die-hard fan nog meer.
Gr D
Wie was gisteravond ook een van de 30.000 gelukkigen(althans volgens ikke dan ;D) die in het Gelredome een schitterend mooi concert voorgeschoteld kregen?
Ik vond het helemaal geweldig en de mannen van Metallica hadden er echt zin in, twee uur en een kwartier gespeeld.
Lekker veel oude nummers, wat wil de die-hard fan nog meer.
Gr D
Re:METALLICA!!
K moest werken tijdens t condert, stond g****r nie op t veld maar in de passage, maar wel n paar keer ff dr bij gaan staan. Die mannen rocken echt nog steeds de pan uit!
Waar stond je Diablo? T geluid achterin was wat makjes namelijk.
Waar stond je Diablo? T geluid achterin was wat makjes namelijk.
Wou er wel heen, maar toen ik kaarten wou halen was het al uitverkocht. maarja in het voorjaar komen ze hier weer wat ik hoorde, dus dan maar proberen kaarten te regelen.
@ Don Diablo
Ik stond net achter de grote lichtbak in het midden van het veld. Geluid was daar goed maar achterin, bij het bier, kom je elkaar gewoon verstaan >:(
Dit hoort niet, ik wil dat m"n oren piepen naderhand
En ik hoorde iets van 21 juni volgend jaar, dat blerde iemand door de mike
Ik stond net achter de grote lichtbak in het midden van het veld. Geluid was daar goed maar achterin, bij het bier, kom je elkaar gewoon verstaan >:(
Dit hoort niet, ik wil dat m"n oren piepen naderhand

En ik hoorde iets van 21 juni volgend jaar, dat blerde iemand door de mike
Klootzakken jullie wel. Ik zet wel weer een Cdtje op hoor
Diablo schreef:
Aanstaande zaterdag dan wordt het pas echt koeler de koelst, dan gaat het WK Supercross er los................
Bart
mijn broer is ook naar metallica geweest (hij heeft nu nog een wiplash), jammer genoeg had ik niet genoeg geld om mee te kunne.
anders was ik zeker wete ook gegaan!
21 juni kome ze idd weer, maar dan met hun nieuwe tour met het nieuwe album, dus helemaal geen oude nummers meer :"(
dat vind ik persoonlijk wel jammer, want die oude nummers zijn stukke beter dan die nieuwe.
mzzl
21 juni kome ze idd weer, maar dan met hun nieuwe tour met het nieuwe album, dus helemaal geen oude nummers meer :"(
dat vind ik persoonlijk wel jammer, want die oude nummers zijn stukke beter dan die nieuwe.
mzzl

Ze zullen lijkt mij heus wel wat spelen van de oude albums, anders krijgen ze hun show niet vol lijkt mij. En laten ze alsjeblieft wel "oude" nummers spelen, want die zijn stukken beter.
nope
het worde dan egt alleen maar nieuwe nummers.
en die zijn idd stukken minder goed dan de ouwde metallica!
maja metallica gaat dus duidelijk ook met de stroming mee van new-metal.
en daar is niet iedereen even blij mee!!
ik btw ook niet
het worde dan egt alleen maar nieuwe nummers.

en die zijn idd stukken minder goed dan de ouwde metallica!
maja metallica gaat dus duidelijk ook met de stroming mee van new-metal.
en daar is niet iedereen even blij mee!!
ik btw ook niet
ik vind hun oude nummers nog steeds STUKKEN beter dan hun nieuwe troep, er zijn veeeeeeeeeeeeeel betere hardrock-metal bands out there die veel minder geld kosten aan organisatoren van optredens
Maar tuurlijk is die ouwe shit beter alleen moet je niet vergeten dat een band een heel proces doormaakt.
Ik kan me best voorstellen dat je na bijna 20 jaar wel eens wat anders wilt dan wat ze tot nu toe hebben gemaakt.
En ik vind de laatste cd absoluut niet slecht, al helemaal als je het vergelijkt met die LOAD en RE-LOAD zooi van afgelopen jaren.
En je kunt ze natuurlijk al helemaal niet gaan vergelijken met bands die zeer waarschijnlijk hun hele hebben en houden aan inspiratie aan Metallica hebben te danken en nu de zogeheten Nu-Metal maken.
Ze hebben toen samen met nog wat bands de standaard gezet voor de Metal en zijn eigenlijk als enige grootheid overgebleven.
RESPECT!!
Ik kan me best voorstellen dat je na bijna 20 jaar wel eens wat anders wilt dan wat ze tot nu toe hebben gemaakt.
En ik vind de laatste cd absoluut niet slecht, al helemaal als je het vergelijkt met die LOAD en RE-LOAD zooi van afgelopen jaren.
En je kunt ze natuurlijk al helemaal niet gaan vergelijken met bands die zeer waarschijnlijk hun hele hebben en houden aan inspiratie aan Metallica hebben te danken en nu de zogeheten Nu-Metal maken.
Ze hebben toen samen met nog wat bands de standaard gezet voor de Metal en zijn eigenlijk als enige grootheid overgebleven.
RESPECT!!
JA ! Dat wat jij zegt !
Respect enzo!
Goed man.
En K3.
Die ook natuurlijk.
Respect enzo!
Goed man.
En K3.
Die ook natuurlijk.
Heeey nix over K3 hè ;D
Diablo schreef:
kunnen ze met die "standaard" ook mooi door blijfen gaan ja, klinkt beter dan de laatste cd.
En waarom moeten ze nu perce opeens het roer omgooien ???
mijn broer(xan) was dr ook heen geweest,.. hji had een stukkie opgenomen op ze telefoon en nu is ze luidspreker kapot :P
weet iemand van jullie waneer het uitgezonden wordt op tv,.. ik was namelijk ook een dag te laat met het bestellen van de kaartjes
niaboc
weet iemand van jullie waneer het uitgezonden wordt op tv,.. ik was namelijk ook een dag te laat met het bestellen van de kaartjes
niaboc
ener-G schreef:
mijn broer is ook naar metallica geweest (hij heeft nu nog een wiplash), jammer genoeg had ik niet genoeg geld om mee te kunne.
mzzl![]()
Als ik jouw broer was, dan had ik je meegenomen. Maar goed, das mijn mening.
-
17 december ga ik erheen in antwerpen
heb ze dit jaar ook nog gezien op werchter ze waren toen super !!!!
heb ze dit jaar ook nog gezien op werchter ze waren toen super !!!!
Ik haat jullie allemaal
-
Was weer een superconcert, en ik vondt het beter dan in Nijmegen tijdens fields of Rock.
Dit keer ook het geluk om in het voorste vak te staan want ik stond om 16:00u al bij de ingang. Om 17:30u naar binnen en als een speer naar voren en daar had je redelijk de ruimte en lekker dicht op podium.
Hoogtepunt toch ONE met een giganitsche bak vuurwerk.
21 juni 2004 zijn ze weer in Nederland, alleen jammer dat het dan de Arena dreigt te worden want het geluid is daar zwaar kut !!!
Ondanks dat moet ik er ook daar bij zijn ondanks dat ik de dag ervoor nog in Zuid Duitsland zit voor marathon, maar zonder Metallica kan je net zo goed dood zijn oid.....
Dit keer ook het geluk om in het voorste vak te staan want ik stond om 16:00u al bij de ingang. Om 17:30u naar binnen en als een speer naar voren en daar had je redelijk de ruimte en lekker dicht op podium.
Hoogtepunt toch ONE met een giganitsche bak vuurwerk.
21 juni 2004 zijn ze weer in Nederland, alleen jammer dat het dan de Arena dreigt te worden want het geluid is daar zwaar kut !!!
Ondanks dat moet ik er ook daar bij zijn ondanks dat ik de dag ervoor nog in Zuid Duitsland zit voor marathon, maar zonder Metallica kan je net zo goed dood zijn oid.....
Komop Fred, in je leven kan je echt wel een poosje zonder Metallica hoor. Volgens mij kan je beter doodgaan op je Scalpel ofzo.. ::)
Metallica en David Bowie deze zomer samen op Rock Werchter.