posbank moordenaar
Moderator:Beheerders
Graag.. kheb een die emotioneel trauma... vooral dat je hier met de neus op de feiten wordt gedrukt...
Nog meer ervaringen? ::)
Re:posbank moordenaar
Dn Helle schreef:
Graag.. kheb een die emotioneel trauma... vooral dat je hier met de neus op de feiten wordt gedrukt...
Hier in Bleiswijk is twee jaar geleden een lijk gevonden in een greppel, door een hond. Dat was ongeveer 2 á 3 kilometer van het parcours in Bergschenhoek, en daar fiets ik nou net weer. Lijk kwam trouwens uit limboland en het had iets met drugs te maken. Nu kom ik niet uit limburg en gebruik ik al helemaal geen drugs laat staan dat ik er in handel dus waar zou ik me druk om maken.
Maare...... een bos is wel een ideale plek voor mafketels
Splinter schreef:
Maare...... een bos is wel een ideale plek voor mafketels
Duhhh, wat voor site is dit?
de politie is te lui om het te onderzoeken ze moeten is een keer iets gaan doen want als de een gevecht is komen de wel maar als er een moordzaak is zijn ze ineens super dom daz wel beetje vaagjes
je moet eigelijk best wel erg ziek in je hoofd zijn om mensen te vermoorden. pasgeleden hier in alkmaar is de oom van me zus der vriend dood geschoten. voor niks alleen omdat je ruzie hebben wat ik ook wel is met me zus heb. maar ik schiet haar toch ook niet dood ik denk dat die man het deed voor het geld. nou als die zo door gaat kan die nog een mooie street bike kopen. ook slechte politie tegenwoordig.
sTreeT-BoY schreef:
je moet eigelijk best wel erg ziek in je hoofd zijn om mensen te vermoorden pasgeleden hier in alkmaar is de oom van me zus der vriend dood geschoten voor niks alleen omdat je ruzie hebben wat ik ook wel is met me zus heb maar ik schiet haar toch ook niet dood ik denk dat die man het deed voor het geld nou als die zo door gaat kan die nog een mooie street bike kopen ook slechte politie tegenwoordig
Jsus, vergeet je geen adem te halen. Wat een zin ... ::)
sTreeT-BoY schreef:
sry heb geen zinin puntjes zeten
Ook niet om nederlands te typen, zie ik...
sTreeT-BoY schreef:
waarom is niemand aardig op dit forum. is dat de zweer hier ?
[ot]
Als je binnen een kwartier / half uur 18 berichten knalt, met weinig tot geen waarde, zullen er gauw mensen door hun geduld zijn...
(behoor volgens mij ook daartoe...)
[/ot]