belangrijk

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Morphineman
belangrijk

Bericht door Morphineman » vr sep 19, 2003 7:52 pm

mensen ik heb een " ongelukje" gehad in zoetermeer bij het station. Nu hoorde ik vandaag op school dat het in een of ander weekblad of dagblad uit zoetermeer stond weet iemand daar iets van zodat ik het op internet kan bekijken of als iemand het artiekel wilt inscannen ben ik helemaal blij.

Het verhaal zal niet helemaal kloppen maar dat is altijd zo.

B.v.d.

Boudewijn Vink a.k.a. Morphineman

BLRacing

Re:belangrijk

Bericht door BLRacing » vr sep 19, 2003 9:11 pm

Vertel eerst dan wat je meegemaakt hebt ;D.

Gast

Bericht door Gast » vr sep 19, 2003 9:33 pm

::) Doe dan zoiets ....
Extra informatie:
laat de laatste berichten zien van dit lid. ::)

Als je in z"n profiel kijkt...

surfstad

Bericht door surfstad » vr sep 19, 2003 10:56 pm

boeiend, interressant vertel me meer!

Splinter

Bericht door Splinter » vr sep 19, 2003 10:56 pm

ok hij is heeft dus geprobeerd om van de roltrap af te fietsen. Cool :D. Dat lukte dus niet. Minder cool :(. Toen sloeg hij over de kop en knalde tegen een paal. Alles behalve cool :"(. Was zeker op mandelabrug. Zijn f*cking lange roltrappen dude, respect dat je daar uberhaupt al vanaf ging.

Vraag Setzer eens, die komt uit zoetermeer. Ik woon vlakbij en zal de lokale papers wel eens checken. Als ik iets vind hoor je het. Inscannen wordt het dan wel niet, maar de de post wel.

@sph@ltdude
Contacteer:

Bericht door @sph@ltdude » za sep 20, 2003 9:32 am

Pffffffffff..... heftig. Nog iets aan over gehouden?

Het heftigste dat ik ooit met een roltrap (Naar de perrons op Schiphol) heb gedaan is met de fiets in de hand eraf, en dan het voorwiel van de fiets tegen de zijkant houden, zodat ik op m"n computer kon zien hoe hard de roltrap ging :D Ook spannend nietwaar? Het was slechts 2,2 km/h trouwens.

Morphineman

Bericht door Morphineman » za sep 20, 2003 1:34 pm

uh ik kan nu weer redelijk lopen maar mn elleboog ligt in puin mn zij ook en is dik. maar 2 anderen zijn er wel heelhuids vanaf gekomen enik raad het je nu wel af.

het heeft btw al in zon dagblad of weekblad gestaan dus die zoek ik.

Bikel

Bericht door Bikel » za sep 20, 2003 4:17 pm

Ben ook ff voor je aan het navragen, heb een paar bikematen wonen in Zoeterland. Waarom ging het fout. Ging je te langzaam, banden niet hard genoeg opgepompt. Je kan daar behoorlijk hard naar benden knallen met je bike. ;D In ieder geval sterkte man, dat is wel het laatste wat ik wil doen daar, een klapper maken.

Morphineman

Bericht door Morphineman » za sep 20, 2003 5:48 pm

Ik sloeg beneden over de kop (vrij eng want je ziet t aankomen ook maar 1 sec maar dat is dan best lang) .dank je.

surfstad

Bericht door surfstad » ma sep 22, 2003 6:47 pm

Nog toffer op de mandelabrug zijn die chromen bogen in het midden.
Arthurtje haalde ze allemaal, ik kwam er na twee achter dat ik geen evenwicht gevoel heb....

RICO

Bericht door RICO » ma sep 22, 2003 7:40 pm

ik ben ook een keer errug hard van die roltrappen gereden, voor en achter een aantal snakeites ;D

Wel heel ernstig als je daar over de kop gaat.

beterschap morphinman.

Morphineman

Bericht door Morphineman » di sep 23, 2003 7:11 am

Die bogen heb ik niet gedaan een andere gast wel op zn le dude maar hij kwam erachter dat hij niet echt genoed msnelheid had.

maar ik heb t krantenstukje al van iemand van mn school gekregen klopt Zoals altijd niks van ik wordt zelfs een zoetermeerder genoemd maar dat ik daar lag wist ik echt nog wel dat ik uit alphen a/d rijn kom. ;D

Plaats reactie