kort maar best heftig

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
GOOSE
kort maar best heftig

Bericht door GOOSE » ma sep 15, 2003 6:45 pm

Hallo bikers

zijn er mensen die ervaring hebben met route 5 in La Roche??
Best wel heftig!! een echte aanrader!
Kort rondje, eerst alleen maar klimmen en daar na alleen maar heel hard berg afwaarts! en het laatste stuk is pas echt vet alleen maar losse stenen en stijl!!! Ik was helaas op mn XC bikeje dus harder dan 53 heb ik nie gehaald!!

volgend weekend weer haha, maar dan met mn brommer(lees DHbike)!!

gr GooSe

snake

Re:kort maar best heftig

Bericht door snake » ma sep 15, 2003 7:06 pm

kom net terug van oa route 5

heel kort.
verders wel ok. maar niet echt om gillend van wakker te worden.
en zeker niet om met een dh bakkes heen te trekken...

Gast

Bericht door Gast » ma sep 15, 2003 7:55 pm

PFF F niet harder dan 53 .. ;D .zit daar een snelheidsbegrenzer op dan...

Ik heb in Frankrijk al 88 km per uur gereden.. :) 8)

Splinter

Bericht door Splinter » ma sep 15, 2003 8:03 pm

Zal lekker klimmen met je DH-bak. Waarom doe je niet gewoon je zadel omlaag als je gaat afdalen ??? zit je wat minder voorover, kun je beter naar achter hangen. En kun je nog goed mee klimmen ook.

GOOSE

Bericht door GOOSE » di sep 16, 2003 5:18 pm

v.d.Hill. schreef:
PFF F niet harder dan 53 .. ;D .zit daar een snelheidsbegrenzer op dan...

Ik heb in Frankrijk al 88 km per uur gereden.. :) 8)

Pfffffffff 88
Baas boven Baas heb met dh bak in frankrijk(la Plagne) 92 gehaald!!

knappe jongen die op het laatste stuk van route 5 op een XC bike harder dan 60 haalt
is mijn in ziens niet te doen!

AFTERBURNER

Bericht door AFTERBURNER » di sep 16, 2003 5:38 pm

Pfffffffff 88
Baas boven Baas heb met dh bak in frankrijk(la Plagne) 92 gehaald!!

knappe jongen die op het laatste stuk van route 5 op een XC bike harder dan 60 haalt
is mijn in ziens niet te doen!
Pffff 92, in Ischgl (Oostenrijk) in 1997 op mijn lts-je met 8 cm voor en achter 99km/u!! 8) En in 1999 in Saas Fee nog harder (niet meer op m"n lts), maar mijn teller geeft niet meer aan dan 99. ;D

Gast

Bericht door Gast » di sep 16, 2003 6:10 pm

Ach ja maar dat was met een hardtail :P op een helling van 18 % .. keb em tevens ook met fully gedaan... 8)

Maar ja eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat dat op een asfalt weg was. :P

Maarre wel een van een paar kilometer lang die ..dus 18% omlaag ging en een dorp in ging.. blaas met 60 een dorp binnen... oppassen voor verkeer van opzij...daarom iets langzamer.. anders you wil become roadkill.Maar in het terrein ook zeker wel 60 tot 70 km per uur. :D

Splinter

Bericht door Splinter » di sep 16, 2003 6:58 pm

als ik vermoed dat ik die snelheden haal, let ik meestal niet zo heel erg op het tellertje.

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » di sep 16, 2003 7:09 pm

Eeen beetje tellertje geeft de max snelheid aan..zodat je niet voor de weet perse continu op je tellertje moet kijken..levert van die rare acties op als je dat wel doet (zelf ondervonden :-X ) :)

Gast

Bericht door Gast » di sep 16, 2003 7:21 pm

Ik heb dat wel eens gedaan hoor.. op een lang recht stuk maakt dat niet uit.En als het te gevaarlijk kun je altijd naderhand kijken he.

Veel lastiger is als je met 50 km per een klapband van voren krijgt ... :o damn pas fucked up..Is me een keer overkomen tydens de Mh2d op een supersnelle afdaling in een bos dat nogal;bezaait was met een redelijk oneffen ondergrond.
Damn wist em maar te nauwernood te houden..,moest al mn kracht en concentratie er in steken om niet van m"n fiets te vliegen. ::) :? Damn 100 meter later gestopt en bandje geplakt en weer verder gegaan. Dat was een rush... ik zat geloof ik nog 10 km van het eindpunt.

Plaats reactie