Gevolg: gat in mijn enkel groter dan een 2euro muntstuk -> 5 hechtingen.
En, kon niet missen, mijn fiets naar de klote: allebei de wielen krom, hap uit mn voorvelg, hap uit mn vork, achterband kapoet, derrailleur en shifter kapoet en allebei mn cranks gebroken

...hopelijk krijg ik fatsoenlijk uitbetaald van de verzekering ::)
Volgende week maandag, dus na 10 dagen, mogen de hechtingen er uit .. daarna kan t volgens de dokter nog 1 tot 2 maanden duren voordat de huid genoeg is opgerekt om weer fatsoenlijk te lopen.
Hoe t gebeurde:
Ik reed op het fietspad gelijk aan het busje, dus rechts van hem. Hij ging links af, ik moest ook links dus ik steek mooi in zijn buitenbocht over om zo vrij van verkeer te zijn. Nu bleek dus dat het busje meteen weer rechtsaf moest, en hij zag mij niet optijd aankomen omdat ik uit zijn buitenbocht kwam... en toen zat ik onder zijn rechter voorwiel.
Ach jah, ik heb nog geluk gehad .. hij kwam tot stilstand op mij enkel en trapper, waarna mijn crank afbrak. Dus met een beetje pech was hij over mn voet heen gereden en was die verbrijzeld... ::)
Komt goed, Bro.
ps. Ik kan tenminste wél zeggen dat ik ben afgevoerd door een Dieren-Ambulance .. alleen was het wel diezelfde Dieren-Ambulance die me aan heeft gereden ::) :P