Re:dirt helmen
Moderator:Beheerders
da gaat hier toch nog altij over skatehelmen toch? niks ontaarden ...
Een pet is veiliger dan een helm!
Heb vandaag mijn pet en mijn helm van het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam geflikkert en.....
De pet was heel en mijn helm verrot.
Dus ik fiets echt niet meer met mijn helm op mijn kop, levensgevaarlijk!
Heb vandaag mijn pet en mijn helm van het Nationale Nederlanden gebouw in Rotterdam geflikkert en.....
De pet was heel en mijn helm verrot.
Dus ik fiets echt niet meer met mijn helm op mijn kop, levensgevaarlijk!
dirk de schurk schreef:
het zijn geen dirt helmen, maar skate helmen.
en waarom? omdat ze optimaal beschermen bij skaters.
maar voor mountainbikers beschermen ze niet.
dus doe jezelf een plezier, en koop een fullface als je gaat stunten.
vraag gtdude maar.
deze jongen droeg nochthans een "dirt lid": (niet voor de gevoelige kijker)
http://www.ridehard.ca/Videos/wipes/alf ... erfall.mpg
allemaal erg zielig :-[ ik zelf heb dit probleem ook meegemaakt: ik had net een skate-helm van 120 gulden op en opde eerste dag van mijn nieuwe fiets ontmaagding viel ik bij een dj zo hard dat ik daar ff bewusteloos lag... :"( toen ik wakker werd kon ik 1 volle dag niet meer normaal zien en de koppijn bleef 3/4 dagen doorgaan.. ik ga ook eens een motorhelm kopen alleen mijn broer (moeten samen doen >:() moet mee en heeft maar geen tijd... anyways wear a ffh!
en na 1 keer vervangen is idd onzin... motorhelmen... soms wel 800 euro... zoiets elke keer vervangen is grootste onzin!!! een skatehelm beschermt fijner bij het lichte werk!! bij motorhelmen zit dat piepschuim achtige spul gelijk op je kop en als je valt knalt de grond en dat piepschuim verdomde hard tegen je kop... ga dus met een skatehelm van dat stoepje af!!! valt veel lekkerder op je gezicht na
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
wat kan mij dat wat schelen of jullie vinden dat je je helm niet moet vervangen als ie tegen de grond gaat, met of zonder jou. de producenten zeggen dat in hun gebruiksaanwijzingdinges, voor de veiligheid en zo, maar je moet het niet doen. ik smijt ook met mijn skatehelm, die is ook al helemaal gedeukt, maar so what? ik vervang hem ook niet. ik dwing jullie nerges toe.
en ik verkoop zeker helemaal geen bullshit. dat heb ik niet uitgevonden, maar de mensen die die helmen ontwikkeld hebben, en als je het mij vraagt weten die er een heleboel meer van dan wie dan ook van ons.
en ik verkoop zeker helemaal geen bullshit. dat heb ik niet uitgevonden, maar de mensen die die helmen ontwikkeld hebben, en als je het mij vraagt weten die er een heleboel meer van dan wie dan ook van ons.
tis ook markt policy, als je kan stellen dat je 5 keer zwaar kan vallen met een bepaald type helm zal de fabrikant em na 1 keer ongeschikt verklaren omdat 1) er de verzekering is die niks van risico wil nemen en 2) omdat ze dan weer een nieuwe helm aan jou kunnen verkopen
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
GT dudette schreef:
tis ook markt policy, als je kan stellen dat je 5 keer zwaar kan vallen met een bepaald type helm zal de fabrikant em na 1 keer ongeschikt verklaren omdat 1) er de verzekering is die niks van risico wil nemen en 2) omdat ze dan weer een nieuwe helm aan jou kunnen verkopen
ik weet niet of de verzekering er uberhaupt iets mee te maken heeft. ik geloof dat er op die helmen staat dat ze wel beschermen, maar niet tegen alles. conclusie; het komt er op neer dan als je sterft terwijl je hun helm draagt, je hen nix kan maken omdat ze nooit beweerd hebben dat hun product je volledig gaat beschermen.
maar marktpolicy zal er wel wat mee te maken hebben, maar niet helemaal. er is zeker een kern van waarheid, want bij motorhelmen moet je ze ook vervangen als je ermee valt, of ze laat vallen. bij dirt helmen maakt het niet zo veel uit denk ik.