mijn fiets is gejat!!
Moderator:Beheerders
Hee hee mensen!! Waar gaat het nou eigenlijk over?? De P2?? Degene die hem gestolen heeft?? Negers in het algemeen?? Of gewoon discriminatie?? Hou het aub gezellig, want we dwalen als gewoonlijk weer af!!
Laten we het erbij houden dat ierereen het heeft kunnen doen, en dat het niet wéér een neger was, of een allochtoon, omdat er op dat moment alleen maar negers in de buurt waren. Tegenwoordig kan iedereen een delict plegen, of je nou zwart, geel , wit met ranzige puisten, 6 jaar, 90 jaar of invalide bent.
In dit geval gaat deze topic over een P2 die gestolen is en of er mensen zijn die de desbetreffende bike hebben gezien, of tenminste een oogje open kunnen houden.
Re:mijn fiets is gejat!!
crooswijk schreef:
En nu ik toch bezig ben : Snowgirl (what"s in a name) laat inderdaad zien wat er mis is in dit land.Iedereeen roept maar wat, dát is er mis in dit land ! En nu ga ik koffie drinken.
Wat is er dan met mijn naam ?
sneeuw is wit...
JD
JD
Als je er in plast geel :-X
Nouja multiculturele sneeuw ;D
Best wel Sip als je denkt dat ik daarom snowgirl heet.
Ach ja
I rest my case.
Ik hoop dat je je fiets terug vind. Mocht ik iets zien dan geef ik een gil.
Nouja multiculturele sneeuw ;D
Best wel Sip als je denkt dat ik daarom snowgirl heet.
Ach ja
I rest my case.
Ik hoop dat je je fiets terug vind. Mocht ik iets zien dan geef ik een gil.
JD = Real schreef:
sneeuw is wit...
JD
Wist je dat Eskimo"s in hun taal iets van 17 verschillende soorten wit onderscheiden, om verschillende soorten sneeuw aan te kunnen duiden.
[sub]Zo maar, een weetje.....[/sub]
Zo zie je maar dat de Discovery Channel en de National Geographic Channel toch ergens goed voor is...
ja en coke ook, snowgirl rules.JD = Real schreef:
sneeuw is wit...
JD
monkey boy ( aap met een b for friends ) schreef:
[ja en coke ook, snowgirl rules.JD = Real schreef:
sneeuw is wit...
JD
coke = zwart met bubbles
dusssss©
[quasi onbewust on topic terugkeer mode]
Maar die fiets is dus gejat joh, hoe zag "t ding er uit? Stock, of niet?
[/quasi onbewust on topic terugkeer mode]
Gewoon iedereen van een P2 schoppen en doodmaken.
Sjekken of de P2 van die gast was. Zo niet heb je er een fiets bij.
Sjekken of de P2 van die gast was. Zo niet heb je er een fiets bij.
Cool man een paar honderd van die dingen in m"n huis ;D
-
Misschien slim om beetje on topic te houden!! Hoe zag je fiets eruit welke kleuren wat voorn onderdelen speciale details krassen op bepaalde plekken das misschien interessanter en makkelijker om te weten bij het terug vinden van je fiets naast dat er waarschijnlijk een neger op rijdt.
Vind de omschrijving wel gaan hoor. Specialized P2 met eventueel een neger er op. Hoeveel P2 zouden er rond rijden in Nederland die voldoen aan dit criteria ???
waarschijnlijk 1 of er moeten meer gejate P2"s zijn
-
Wat moet een neger nou met een P2?? ???
legion schreef:
[quasi onbewust on topic terugkeer mode]
ja alles stock, alleen lelijke marzochi stickertjes zijn eraf gepeuterd voor de rest is ie antraciet, maar volgens mij kwam ie ook niet in andere kleuren.
oh ja, als julie dus wel iemand toevallig van zn p2 hebben afgeschopt, wat ik dan heel erg zou waarderen, dan heb ik ook nog wel een framenr. n2hl07355
we dicrimineren niet ....
we maken alleen onderschijdt.
ik hoop voor jou dat dat laatste woord n grapje is gast..
zane
misschien was het wel een marokkaan? ;D :-*
of hebben ze die niet in groningen? :-X ??? ::)
of hebben ze die niet in groningen? :-X ??? ::)
of een student!
zane
zane
Humor om dit te lezen. Iemand zegt "ik denk dat het een neger was" en bij iedereen springen de nekharen overeind om een moralistisch praatje te houden over discriminatie. :-*
Haha, surfstad z"n idee klinkt goed ;D Lopen er in Nederland nu overal mensen rond die bikers van P2"s afschoppen?! Kick kick kick!
om het maar gelijk duidelijk te maken aan iedereen , ik ben inderdaad iemand die buitenlanders NIET mag. In andere woorden ik haat ze.
Rij ik op mijn gemakje door mijn wijk schelden er een paar achtelijke marokkanen mij uit voor smerige kanker kaaskop. Waar het op slaat????
Ik weet het niet .
Rij ik op mijn gemakje door mijn wijk schelden er een paar achtelijke marokkanen mij uit voor smerige kanker kaaskop. Waar het op slaat????
Ik weet het niet .
Je moet ook niet naar ze kijken ::)enfucko schreef:
om het maar gelijk duidelijk te maken aan iedereen , ik ben inderdaad iemand die buitenlanders NIET mag. In andere woorden ik haat ze.
Ik weet het niet .
Cannibal schreef:
Je moet ook niet naar ze kijken ::)
Dat toont nog maar eens aan hoe dicht zij bij het dierenrijk staan... leven in kudde en aankijken is een teken van aggressie. Klinkt bekent idd man"s best friend doet het net zo :-X
greetz
bettes