Hoezo een fullfacehelm
Moderator:Beheerders
Dit is de bruutste fullface die ik ooit gezien heb (Eat this TLD)

-
Re:Hoezo een fullfacehelm
dat is helemaal geen helm
-
star wars ?!
;D waar heb je die gevonden? het lijkt mij niet aangeraden om daar mee te gaan dirten :-X
Special paint from Giger himself :P

-
Ik wil ook wel is een foto zien van iemand die hem op heeft lijkt me wel grappig
lijkt wel een stormtrooper
-
is voorkant van een gezichtsmasker van een ijshockey goalie maar dan zonder de tralies voor de ogen.
santosrider schreef:
is voorkant van een gezichtsmasker van een ijshockey goalie maar dan zonder de tralies voor de ogen.
Niet helemaal...
De keelbescherming van de goalie "hangt" los onder het kinstuk van de helm. Hiert zit dat vast.
En de achterkant is daar te dicht voor....
Dat is toch wel de lelijkste fullface helm ooit gezien.. hij is zo van de kop van Darth Vader..afgevallen.. ;D rochel rochel..
-
- Contacteer:
zou die beschermen? kzou nou niet graag met zo"n ding op me kop rond willen rijden damn lelijk!
Je hebt er in ieder geval wel veel bekijks mee ;D
Speciaal voor mensen die niet op hun achterhoofd gevallen zijn en ook niet denken dat nog ooit te gaan doen...
Paintjob is wel cool trouwens
Paintjob is wel cool trouwens
Dn Helle schreef:
[santosrider schreef:
Niet helemaal...
De keelbescherming van de goalie "hangt" los onder het kinstuk van de helm. Hiert zit dat vast.
niet waar, santosrider heeft gelijk: het is het masker gedeelte van een ijshockey helm zonder het ijzerwerk.
Een losse keelbeschermer wordt alleen gebruikt door goalies die bang zijn (of denken aan het leven na hun hockey carriere).
is die paintjob zwart met grijs of weerkaatst het lich erop?
-
Coole ijshockeyhelm..Vind zo"n tiger-paint gaver..Die zie je wel vaak te koop..
Joost2 schreef:
[Dn Helle schreef:
[santosrider schreef:
Niet helemaal...
niet waar, santosrider heeft gelijk: het is het masker gedeelte van een ijshockey helm zonder het ijzerwerk.
Een losse keelbeschermer wordt alleen gebruikt door goalies die bang zijn (of denken aan het leven na hun hockey carriere).
Hmmmm...
Dan zijn er veel bange goalies, want als ik zo rondkijk op wedstrijden zie ik alleen maar van die dingen....

Dn Helle schreef:
Hmmmm...
Dan zijn er veel bange goalies, want als ik zo rondkijk op wedstrijden zie ik alleen maar van die dingen....![]()
ja klopt, ik was er zelf een. Maar het onderste gedeelte van deze helm in combinatie met een soort dikke coltrui, is al voldoende. De laatste tijd echter is het in een aantal competities verplicht om een extra keel beschermer te dragen en goed voorbeeld doet volgen.