Re:Z1 kaduk
Moderator:Beheerders
Thats what happens when you fit a 185mm disk to a 5 year old fork. My snapped Z1 bams due to my Hope C2.

- cHoc
ik vraag het me af, t"is wel een scheur tegen de draairichting in.....
mischien reed ie wel acher uit ???
amigo schreef:
mischien reed ie wel acher uit ???
dat we daar niet aan gedacht hebben..
Zonde van zo"n mooi vorkje...
Ik wed dat die dingen binnen dertig jaar echte collector items worden...
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
Orkje schreef:
hahaha, grapjurk. dat zijn ze nu al. probeer er maar es een te vinden. wie er nog 1 heeft, houdt die bij, of verkoopt aan serieuze prijzen.
ik blij dat ik er 2 heb
1 met steekas en nog 1 zoals op de foto met qr dus
1 met steekas en nog 1 zoals op de foto met qr dus
ik heb der ook een van "97; Z1 drop off, zalig vorkje.
-
- Contacteer:
dirk de schurk schreef:
[Orkje schreef:
hahaha, grapjurk. dat zijn ze nu al. probeer er maar es een te vinden. wie er nog 1 heeft, houdt die bij, of verkoopt aan serieuze prijzen.
me broertje (dp niaboc) heeft er laatst een gekocht voor 200 inc. schijfrem en heeft hem net weer weggedaan in zijn complete fiets

ey fuck, k heb m net n week gelden verkocht voor bijna niks. wist k nu maar dat t n collectors item was had k m gewoon bewaard :"(
Heb er net 1 verkocht
Ps. @Steppie; heb geld binnen en stuur hem maandag op.

Ps. @Steppie; heb geld binnen en stuur hem maandag op.
Ik ben momenteel ook op zo"n cultvorkje aan "t jagen... Laat wel iets weten als het gelukt is :P

ik heb er eentjedirk de schurk schreef: [hahaha, grapjurk. dat zijn ze nu al. probeer er maar es een te vinden. wie er nog 1 heeft, houdt die bij, of verkoopt aan serieuze prijzen.Orkje schreef: Zonde van zo"n mooi vorkje...
Z1 drop off uit "98 alles bolt on crown en staat ook te koop

het is dus zoals ik al zei een Z1 drop off uit "98, veert heel lekker, is normaal gebruikt, heeft zeker nooit zwaar afgezien, nooit pinkbike achtige drops moeten verwerken en zo, er zitten natuurlijk krassen op maar dat valt goed mee. het is een donkerblauwe vork met lichtblauwe bomber stickers.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
GT dude schreef:
het is dus zoals ik al zei een Z1 drop off uit "98, veert heel lekker, is normaal gebruikt, heeft zeker nooit zwaar afgezien, nooit pinkbike achtige drops moeten verwerken en zo, er zitten natuurlijk krassen op maar dat valt goed mee. het is een donkerblauwe vork met lichtblauwe bomber stickers.
prijs?
travel?
steekas?
dirk de schurk schreef:
[GT dude schreef:
prijs?
travel?
steekas?
130 mm travel
gewone QR, 9 mm,
prijs: de vork is ni van mij, ze ligt hier gewoon bij mij thuis
Je kan eventueel VinZ van DP hier contacteren daarover, die weet meer en kent de eigenaar van de vork heel goed.
die z1 bam"s die ik heb is er 1 met steekas maar dat is geen 20 mm steekas. wie weet daar meer van ?? heeft er iemand misschien nog zo een naaf over voor een leuk prijsje , want ik wou graag eens met die vork rijden .