Verzekering

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

GOOSE
Re:Verzekering

Bericht door GOOSE » za aug 02, 2003 4:49 pm

baquelappe schreef:
stel, je ziet op een beurs of in een ATB zaak een ontzettende geile fiets staan, die je gewoon niet kan weerstaan, mee MOET nemen, kosten wat het kost, je WILT hem berijden....... is het dan mogelijk om je eigen bolide als gestolen op te geven, en dan van het gevangen geld de onweerstaanbare ontzettend geile fiets kopen? ???

Ben bang dat ik dat maar eens gaat doen, geen hond die controleerd of m"n fiets weldegelijk gestolen is of niet.....

je moet wel aan gifte doen bij de politie! dus je doet dus een valse aan gifte, en als ze daar ooit achter komen ben echt wel zwaar de sjaak. En als je bike een beetje duurder is dan een standaard bike heb je wel een grote kans dat de verzekerings maatschapij een kijkje komt nemen hoor.

jojo

Bericht door jojo » za aug 02, 2003 5:46 pm

Verzekering oplichten wil altijd. komen ze toch niet zo heel snel controleren. maar je moet wel aangifte doen waar hij is gestolen. en je moet natuurlijk 2 originele sleutels kunnen aantonen, anders krijg je helemaal niks terug.
nu aan jouw de keus of je het doet ;)

The Flying V

Bericht door The Flying V » za aug 02, 2003 6:00 pm

Je verkoopt je fiets. Je had al een slot gekocht, veel gebruikf waardoor er slijtsporen opkwamen. Je geeft je fiets op als gesloten. Je hebt dus geld van de verzekering en van het verkopen van je bike. Veel plezier!!

V.

Let op: HIER DOE IK DUS NIET AAN!!

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » za aug 02, 2003 10:42 pm

wie heeft er in vredesnaam een slot op z"n MTB?????

dusssss©

cHoc

Bericht door cHoc » zo aug 03, 2003 7:23 am

baquelappe schreef:
stel, je ziet op een beurs of in een ATB zaak een ontzettende geile fiets staan, die je gewoon niet kan weerstaan, mee MOET nemen, kosten wat het kost, je WILT hem berijden....... is het dan mogelijk om je eigen bolide als gestolen op te geven, en dan van het gevangen geld de onweerstaanbare ontzettend geile fiets kopen? ???

Ben bang dat ik dat maar eens gaat doen, geen hond die controleerd of m"n fiets weldegelijk gestolen is of niet.....

en dan nog moet je bijbetalen.....
fiets verzekering keert dagwaarde uit.
en je verkoopt je fiets ook niet voor zijn nieuwprijs.
de totale inkomsten van beide zullen practisch gezien nooit boven de nieuwwaarde van je huidige fiets uitkomen.

amigo

Bericht door amigo » zo aug 03, 2003 8:31 am

ik heb mijn fietsen extra bij mn inboedel bij verzekert voor totaal van 8500 e
en nu ben ik voor schade en diefstal verzekert , ook in buitenland dus al zou ik mn vork in tweeen rijden kan ik gewoon bij de verzekering aan bellen:D

The Flying V

Bericht door The Flying V » zo aug 03, 2003 9:26 am

BOSS schreef:
wie heeft er in vredesnaam een slot op z"n MTB?????

dusssss©

Ik! In de schuur, waarom niet? Is nog geen 20 seconde werk om het slot eromheen te doen en me bike zit gelijk aan de muur vast. Het slot zal niet tegen alles bestendig zijn. Maar, alles wat voor het meenemen ligt, wat dus los ligt / staat, is alleen maar aantrekkelijk voor inbrekers.

V.

Plaats reactie