Helm op?
Moderator:Beheerders
ik ben nog nooit gevallen met ua,..... maarja eens moet de eerste keer zijn.
maar in schoorl als k ga freeriden,.... droppen springen en hard naar beneden, ben ik heel vaak gevallen en heb me helmpie me vaak geoeg geholpen, maarja nu het zo snik heet is hiero gaan we zitten bij skatebaan en proberen te fietsen,..... dan spring je 3 keer en ben je dood op, dus heb ik nu geen helm op,...... wat n daredevil hé :P ;D maarja ,.... nu ga ik drieweken naar kroatie en kan me fiets niet eens mee :"( :"( , ga namelijk met mijn ouders mee, en zit dr een tijd geen fietsen meer in voor me
maar in schoorl als k ga freeriden,.... droppen springen en hard naar beneden, ben ik heel vaak gevallen en heb me helmpie me vaak geoeg geholpen, maarja nu het zo snik heet is hiero gaan we zitten bij skatebaan en proberen te fietsen,..... dan spring je 3 keer en ben je dood op, dus heb ik nu geen helm op,...... wat n daredevil hé :P ;D maarja ,.... nu ga ik drieweken naar kroatie en kan me fiets niet eens mee :"( :"( , ga namelijk met mijn ouders mee, en zit dr een tijd geen fietsen meer in voor me
-
Re:Helm op?
Altijd zo"n mooie reden van mensen ik ben nog nooit gevallen! Komop joh
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Fisher_HKEK schreef:
Altijd zo"n mooie reden van mensen ik ben nog nooit gevallen! Komop joh
Wie nog nooit gevallen is, is statistisch gezien zeer binnenkort aan de beurt

El Florio schreef:Quote van deze jongeling: "ik ben al 100 keer gevallen en nog nooit op mijn hoofd."
Zo"n uitspraken getuigen natuurlijk van een overvloed aan intelligentie ::)
Hij is waarschijnlijk wel een x met z"n hoofd ergens tegenaan gelopen...
Anyway, altijd helm, koud, warm, nat, droog, altijd.
-
Het is nu zo warm dat je toch niet meer merkt of je die helm wel of niet ophebt, zweten doe je toch wel! Dus dat is ook weer zo"n onzin excuus
Ook die kan in de categorie
:-*
Lichte fietsen zijn nutteloos want als er modder aan komt worden ze toch zwaarder.
:-*
Ik draag altijd een helm, zonder dat ding was ik letterlijk al twee keer dood geweest.
Zonder dat ding was je maar 1 keer gevallen

Soms als ik ga MTB"en maar wel steeds als ik in een groep op de weg ga rijden...
Als jij iemand in het bos tegenkomt, kop om een boom heen gevouwen, zwaar verneukt, alles onder het bloed dan bunnyhop jij erover heen met de mededeling: "He lul, ga naast het pad liggen !!"Tbx schreef:
Moet iedereen voor zijn eigen uitmaken...
De enige schade die iemand er mee toebrengt is zijn eigen dus...
Grtz
Tbx
??? ???