Biker met bike
Moderator:Beheerders
Lijkt mij wel lachen om een foto van de biker met zijn/haar bike topic te hebben. Dan heb je tenminste een gezicht bij de gebruikersnaam. Ik snap dat sommigen liever anoniem blijven, maar het is natuurlijk vrijwillig.
Wie lijkt dit een strak plan???
Wie lijkt dit een strak plan???
Re:Biker met bike
Is in het verleden al eens een topic over geweest... haal die maar eens boven...

K zal ff kijken
Helaas, niet gevonden. 20 min gezocht op foto"s, plaatjes, bikers, bikes etc etc.
Kan iemand anders ff dat topic naar boven halen???
Kan iemand anders ff dat topic naar boven halen???
-
de zoekfunctie is niet zo goed, maar het vreet gewoon te veel energie van deze saajt, sjannie wat ikke bedoewl? of niejet?
hehe... denk dat je sommige bikers nie wil zien man!
like uhm.......... Lefty en uhmmmmm ja helaas die lelijke kop van plons kom je overal tegen dus dies bij iedreen in t geheugen gegrift en uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm rodger vooral! als je zijn poser komt eenmaal hebt gezien ben je meteen onder de indruk he
like uhm.......... Lefty en uhmmmmm ja helaas die lelijke kop van plons kom je overal tegen dus dies bij iedreen in t geheugen gegrift en uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm rodger vooral! als je zijn poser komt eenmaal hebt gezien ben je meteen onder de indruk he
hmm, of jij bent een blonde vrouw, of je link werkt niet helemaal
:-*
:-*
En tis dus niet blond, het is GOUD. (beetje mislukt bij het verven. Doe-het-zelver)
En lach mijn bloesje niet uit he. Echt zijen. Zeer fout. Maar zoals je weet:
Goed fout is niet lelijk
Net zoals de bril overigens.
En lach mijn bloesje niet uit he. Echt zijen. Zeer fout. Maar zoals je weet:
Goed fout is niet lelijk
Net zoals de bril overigens.

WANTED DEAD OR ALIVEErikje schreef:
dat is hem dus....
for wearing a wrong shirt
;D