Wat is het toch met al die ex-mountain bikers
Moderator:Beheerders
Cadel Evans : gebroken sleutelbeen ( al weer , net terug )
Michael Rasmussen breekt middenhandsbeentje
In de afdaling van de Col de Galibier heeft Rabobank-renner Michael Rasmussen vrijdag bij een valpartij een handbreuk opgelopen.
Is het in het wegwielrennen dan toch moeilijker om te sturen?
In de afdaling van de Col de Galibier heeft Rabobank-renner Michael Rasmussen vrijdag bij een valpartij een handbreuk opgelopen.
Re:Wat is het toch met al die ex-mountain bikers
Dat is het nu net. Je verveelt je zo op de weg. Hier en daar een demerage, dan eens een colletje. Bij "ons" hebben we singletracks, spannende downhills, nog spannende en technischere klimmetjes. Die jongens vervelen zich rot. Ik zou zeggen: U bent welkom om terug te komen in de geweldige wereld die mountainbiken heet.
mzzl
Gène
mzzl
Gène
WhoCares schreef:
Cadel Evans : gebroken sleutelbeen ( al weer , net terug )
Alsof ze bij mtb"en niet vallen

Bij de weg. Heb jij welleens de Col du Galibier beklommen en afgereden. Ik wel en ik moet zeggen dat dat een zeer gevaarlijke afdaling is met allemaal gaten en spleten in het wegdek.
Ze zeggen welleens, je bent pas een wielrenner als een keer je sleutelbeen breekt ;D ;D.
Voor mij dus afkloppen

dan ben ik nu dus een echte race nicht ! ! ! ;D
laat ze maar lekker bij het wielrennen blijven en ongelukjes krijgen, als je het MTB en verlaat voor het geld dan ben je geen MTBer
monkey boy schreef:
laat ze maar lekker bij het wielrennen blijven en ongelukjes krijgen, als je het MTB en verlaat voor het geld dan ben je geen MTBer
Tja, zo denk je er misschien over als je nog jong bent maar als ze je een contract aanbieden als knecht in een peleton en je verdient daar plots 5 keer zoveel mee dan moet je kiezen.
Als je er niet komt met het mountainbiken moet je anders later nog in een fabriek gaan werken ofzo, dan is mijn keuze ook snel gemaakt.
Ja inderdaad. De fabriek natuurlijk.
inderdaad, de fabriek ;D