Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Gast
Re:sponsors
Bericht
door Gast » ma jun 02, 2003 2:09 pm
Over t taalgebruik: daarover mekkeren vervuilt een topic meer dan een moeilijk leesbaar antwoord.
Een geintje is leuk maar overal op t forum van dat gebrabbel word je niet goed van. T lijkt me niet al teveel gevraagd als er gewoon ABN gebruikt word of iig iets wat er nauw aan verwant is. Heb je gelijk geen gemekker meer over taalgebruik, toch?
Dude
-
Splinter - Berichten:301
Bericht
door Splinter » ma jun 02, 2003 4:35 pm
TIP: Denk zelf een aansprekend conceptje uit en maak hier een soort actiemap van met een tekenconcept hoe je het er uit wilt laten zien e.d. om maar een stom voorbeeld te noemen: kies een verzekeringsmaatschappij en ontwerp een t-shirt met hun logo met de tekst: zelfs ik krijg hier een verzekering.
Spreekt het ze aan, ben je binnen. Spreekt het ze niet aan, zoek je een ander slachtoffer net zo lang je er een hebt gevonden. Zo vind je een hoofdsponsor. Nu nog wat LBS"sen en bikemerken en je wordt volwaardig gesponsort.
Vraag hierbij om bedragen en niet om bikeparts, om het bedrijf het makkelijk te maken. maak wel een filmpje en zoek metgezellen om bijvoorbeeld een team op te richten en hiermee wedstrijden te rijden, zodat men je ziet. Een team is makkelijker te sponsoren dan een enkele rijder.
Doe je UA, en zijn daar nog geen wedstrijden voor? Ga die dan zelf organiseren, denk hierbij eens een die skate en skateboardwedstrijden in Amerika. Naar mijn weten zou het skateparkje in Rotterdam op de westblaak hier een uitgelegen locatie voor zijn. En ik durf te wedden dat je vrij gemakkelijk een vergunning hiervoor krijgt van Opstelten omdat dit eventueel mensen naar de stad lokt, enzo.
Succes
Eric
-
Gast
Bericht
door Gast » ma jun 02, 2003 4:37 pm
Ik vind dat een verrekte goede tip en een nog beter voorbeeld! Best wel humor! Sta je daar te backhoppen op 2 meter hoogte, zien ze die tekst met dat verzekeringsbureau, vette lol.
-
BF = DeJean - Forumbeheerder
Bericht
door BF = DeJean » ma jun 02, 2003 5:22 pm
begin met iets heel kleins te vragen, niet meteen met een bom geld, grieten en een zwembad in de helicopter
Een vriend van me heeft een hikingsite. Zijn sponsoring is echt erg successvol. Zijn manier is om eerst een hele kleine samenwerking op te zetten, die voor die sponsor een mooie testcase is. En hij heeft zo zijn contacten dan om de volgende ronde zwaar te gaan onderhandelen.
-
Splinter - Berichten:301
Bericht
door Splinter » ma jun 02, 2003 6:45 pm
idd. je moet eerst vrienden maken, netwerkje opbouwen enzo, en niet gelijk gaan denken dat je er van gaat leven als een superster

. Als je dat gaat denken wordt het heel zwaar en zal het je niet gaan lukken. Albert Heijn is ook ooit heel erg klein geweest om nog maar eens een voorbeeld er bij te plukken. ;D
-
t-bo - Berichten:1110
Bericht
door t-bo » ma jun 02, 2003 9:56 pm
thx maat
kga vragen of mijn pa mee zijn bakkerij wil sponsoren kdoe zo nen vetten trik op nen wedstrijd en dan zeggen ze zo ahh das dienen die gesposord word door bio bakkerij de gouden aar
hahah kapotlachen