8 speed voorderailleur
Moderator:Beheerders
beste mensen wie heeft er nog een oude xt voorderailleur liggen met een 34.9 buismaat en hoge klem band kabel van boven. het belangrijkste is dat het gaat om een 8 speed uitvoering als je een lx lage klem band ben ik geintreseerd.
alvast bedankt, michel
alvast bedankt, michel
Re:8 speed voorderailleur
Eej Mikey Mike! ;D
Moet ik vanavond ff kijken bij m"n bikestuff...
Volgens mij had ik wel een Old Skool XT liggen!
Maare een voorderailleur is maar Three-Speed hoor! ::)
Moet ik vanavond ff kijken bij m"n bikestuff...
Volgens mij had ik wel een Old Skool XT liggen!
Maare een voorderailleur is maar Three-Speed hoor! ::)
Helaas géén XT Toppull ø34.9mm voorderailleur!
Maar heb wel een LX Toppull ø34.9mm voorderailleur voor je...
Maar heb wel een LX Toppull ø34.9mm voorderailleur voor je...
wil je me morgen bellen 073-5032500 dat is op mijn werk daar ben ik van 8.30 tot 18.00.zo niet zet ik morgen dit ding weer aan en kom ik hier weer langs en dan kijk ik hier weer.is het nog een goeie en waar dacht je aan kwa prix, alvast bedankt
-
michel2 schreef:
beste mensen wie heeft er nog een oude xt voorderailleur liggen met een 34.9 buismaat en hoge klem band kabel van boven. het belangrijkste is dat het gaat om een 8 speed uitvoering als je een lx lage klem band ben ik geintreseerd.
alvast bedankt, michel
Kicken, een 8 speed voorderailleur, volgens mij maakt het voor een voorderailleur dus helemaal niets uit of je achter 7, 8 of 9 speed hebt.
Santa Cruz schreef:
Kicken, een 8 speed voorderailleur, volgens mij maakt het voor een voorderailleur dus helemaal niets uit of je achter 7, 8 of 9 speed hebt.
That"s not his point... De 8spd XT die Michel eigenlijk zoekt, zoekt hij omwille van de eenvoudige looks, aangezien de nieuwere 9spd XT"s er anders uitzien... en totaal niet staan bij de fiets waar deze opkomt... Daarbij heeft de 8spd XT een kooi die perfect werkt bij 42tands tandwielen. De nieuwere modellen zijn iet wat meer gericht op 44 en 46tands...
-
Aaaah, ok dan, alweer wat wijzer. Wist ik niet. :-[

ik zou er graag een willen hebben omdat ik voor met 22/32/42 bladen rijd.en er schakeld niks beter als een derailleur die een kooi heeft met diezelfde ronding (radius) als de bladen.maar des al niet temin heb ik niks meer van ralphmalph gehoord.of heeft iemand anders nog iets liggen??voor een xt met een hoge klemband in goede staat heb ik wel een nieuwe xt over?
Ech wel!
ik heb je glad privaat gemaild hoor...
Ik heb dus een LX 34.9mm & géén XT 34.9mm voor je.
Wel gebruikt dus voor weinig kan ie van jou zijn...
ik heb je glad privaat gemaild hoor...
Ik heb dus een LX 34.9mm & géén XT 34.9mm voor je.

Wel gebruikt dus voor weinig kan ie van jou zijn...
hoi ralph ik realiseer me net dat ik nog geen geld heb obergemaakt en op vakantie ben het duurt dus nog even voor dat het geld er is maar komt zeker goed alvast bedankt voor het versturen!is goed aangekomen.
tis goe jong!
Enjoy U"R Holiday! ! ! :P
Enjoy U"R Holiday! ! ! :P