xc frame gezocht
Moderator:Beheerders
Wegens schade aan mijn oude frame(19") zoek ik een ander xc frame voor rond de €300. Een bijzonder frame mag natuurlijk meer kosten ;D.
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.
Het frame moet wel geschikt zijn voor schijfremmen?
groeten
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.
Het frame moet wel geschikt zijn voor schijfremmen?
groeten
Re:xc frame gezocht
Yo Vet... Heb je nog voorkeuren?? Laat het me ff weten, wil je??
Regards,
RC
AKkermans in Elsloo verkoopt merkloze (Kinesis) frames Voor 300 gulden destijds een superframe... zwart of wit laten spuiten kost 30 gulden meer...
Edit euro prijzen weet ik niet meer...
Edit euro prijzen weet ik niet meer...
-
Jo,
ik heb thuis nog een 19" frame liggen, en niet zomaar een of ander frame, neenee; het is een Schwinn Homegrown. Het enigste probleem is dat er vrij veel lak vanaf is, maar voor de rest is het frame perfect in orde. Je krijgt er dan een Reuce Feuce balhoofd en een Titec zadelpen bij. Voor 125 euro mag je het hebben en dan kan je het voor 175 laten herspuiten en dan heb je een fantastische nieuwe fiets. okilidoki? laat maar iest weten ;D ;D ;D
Take care, eGoN
ik heb thuis nog een 19" frame liggen, en niet zomaar een of ander frame, neenee; het is een Schwinn Homegrown. Het enigste probleem is dat er vrij veel lak vanaf is, maar voor de rest is het frame perfect in orde. Je krijgt er dan een Reuce Feuce balhoofd en een Titec zadelpen bij. Voor 125 euro mag je het hebben en dan kan je het voor 175 laten herspuiten en dan heb je een fantastische nieuwe fiets. okilidoki? laat maar iest weten ;D ;D ;D

Take care, eGoN
Yo,
Als je een echte bikekenner bent heb ik hier DE aanbieding voor je:
Een Yeti ARC in de enige echte originele kleuren(geel/turqois) incl Chris King balhoofd en XTR Bracket-as voor slechts 400 Euro!!!
TUBE
Als je een echte bikekenner bent heb ik hier DE aanbieding voor je:
Een Yeti ARC in de enige echte originele kleuren(geel/turqois) incl Chris King balhoofd en XTR Bracket-as voor slechts 400 Euro!!!
TUBE
Hey Vet! Wat denk je van een Orange E8 XC frame van 2003, ballburnished, maatje M ( 17" ), IS disk mounts + V-brake mounts, qr seatpostclamp, 1 1/8 headtube.... fotootje naar je gemailed... ff checke!!
RC
Commencal vip frame. 19 inch kan wel even foto sturen.
en ik heb nog een custom witte commençal doctor liggen
aanbod genoeg lijkt me ???
eGoN schreef:
Jo,
ik heb thuis nog een 19" frame liggen, en niet zomaar een of ander frame, neenee; het is een Schwinn Homegrown. Het enigste probleem is dat er vrij veel lak vanaf is, maar voor de rest is het frame perfect in orde. Je krijgt er dan een Reuce Feuce balhoofd en een Titec zadelpen bij. Voor 125 euro mag je het hebben en dan kan je het voor 175 laten herspuiten en dan heb je een fantastische nieuwe fiets. okilidoki? laat maar iest weten ;D ;D ;D![]()
Take care, eGoN
Hey heb je deze nog?en zou je mij hier een foto van kunnen sturen?