bandjes voor te streete??
Moderator:Beheerders
-
jow, kben op zoek naar nie te dure bandjes voor te streete, moge lekker slicksy zijn. Momenteel rij ik met Tioga Dh"s maar ik rij er ongelooflijk veel mee lek en op natte asfalt durven ze wel eens te lossen.
Suggesties, geile verhalen, dankbetuigingen en opmerkingen kanu altijd hier achterlaten...
eGoN
Suggesties, geile verhalen, dankbetuigingen en opmerkingen kanu altijd hier achterlaten...
eGoN
-
Re:bandjes voor te streete??
26" hookworm kosten 26eur op bikemailordern 2.5 en uitermate geschikt voor street, hier verkrijgbaar maar daarom nie goedkoper zijn schwalbe big apple 2.35, als u u was, egon, zou ik voor de hookworms gaan
Ik ban erg content van m"n schwalbe big apple"s (wel niet voor natte Umständigkheiten) http://www.velowerk.ch/images/bigapple.gif
Kosten ong. 20€/stuk
Kosten ong. 20€/stuk
big apple is goe ma gerijdt er ook gemakkelijk mee plat omdat de wanden nie erg stijf zijn. Maar daar heb ik ondertussen wel al een oplossing voor gevonden. Ik heb mijn big apple gevonden in bxl (hot wheels) aan 29 euro stuk.
en die oplossing is...
-
ne 2de buitenband derin steken wur
-
Dirty-Harry schreef:
ne 2de buitenband derin steken wur
kun je me uitleggen hoe je dat precies doet ??? doormidden knippen ofzo en om de ander leggen ???
heb namelijk meestal 1x per week een snake bite :-[
gaat nu wel beter tubeless bandje met dikkere binnenband

plz explane
Je zoekt een gare slick (buitenband bv1.5)
Je snijdt daar de draad vanaf (stuk dat normaal in de velg haakt)
Je steekt deze in je grotere buitenband (bv2.2)
Daar steek je dan je binnenband in.
oppompen en bijna nooit meer lek rijden (over optrekken is er niks gezegd want gewicht gaat vlot omhoog)
greetz
bettes
Je snijdt daar de draad vanaf (stuk dat normaal in de velg haakt)
Je steekt deze in je grotere buitenband (bv2.2)
Daar steek je dan je binnenband in.
oppompen en bijna nooit meer lek rijden (over optrekken is er niks gezegd want gewicht gaat vlot omhoog)
greetz
bettes
-
hmmmm okee thnx dan zal ikke dat ff doen ;D
Oplossing is...isolatiemateriaal (zo van diene mousse voor rond chauffage of waterbuizen met een sleuf in, verschillende diktes) Diene snijde open en ge legt diene mooi in de ronding van uwen band...da geeft toch al een stootkussen voor de zwaarste slagen. Sinds dat den XXL dat erin heeft gestoken heeft em gene platte meer gehad.
Btw: Big Apples rouleren wel big time...kmoet nog altijd lachen als ik terug denk aan ne Quote van nen DP-er paar maanden geleden als zouden de big apples alleen gemaakt zijn om op het strand te rijden ;D Waarom zouden ze dan BigApple(=populaire naam voor NewYork) heten en niet BigBeach of GrandePlage, GrandePlaya of GrossesStrand...?! Just is just hé...er bestaat wel een versie "on the beach" van de big apple maar dat zijn ze dus zeker niet allemaal hé!( die hebben een aarslelijk groen randje)
GreetZ
pHiLL
Btw: Big Apples rouleren wel big time...kmoet nog altijd lachen als ik terug denk aan ne Quote van nen DP-er paar maanden geleden als zouden de big apples alleen gemaakt zijn om op het strand te rijden ;D Waarom zouden ze dan BigApple(=populaire naam voor NewYork) heten en niet BigBeach of GrandePlage, GrandePlaya of GrossesStrand...?! Just is just hé...er bestaat wel een versie "on the beach" van de big apple maar dat zijn ze dus zeker niet allemaal hé!( die hebben een aarslelijk groen randje)
GreetZ
pHiLL