Voila, Specialized Enduro (2006) is bijna afgewerkt dankzij de hulp van het forum

Maar goed, toch zoek ik dringend nog een paar stukken.
Stuur die ik had liggen blijkt toch 'te' smal, dus een stuur van 70 cm en meer gezocht.
Had nog een bashguard en rollertje liggen voor 36T-tandblad, helaas heb ik géén zo'n tandblad meer liggen. Iemand dus zoiets?
Wel voor dubbel te gebruiken.
Banden heb ik ook niet echt het goede setje liggen, dus iets van genre enduro/freeride bandje, voldoende breed, en géén puur xc-bandje.
En remsetje ook kunnen samen stellen maar nog een adapter te kort van het type achteraan IS naar PM 203 mm of eventueel PM 185 mm.
Vooraan misschien ook nog maar daar kan ik me voorlopig redden, van PM naar PM 203 mm. En ook nog dringend gezocht, een setje van die Avid-vlootjes voor 1 rem, je weet wel wat ik bedoel waarschijnlijk.
Eventueel nog een schijfje 203 mm zou ook welkom zijn.
Even samenvatten:
- stuur: min. 70 cm
- 36T-tandblad voor 2x9
- Enduro-achtige banden
- Remadapters: achteraan IS naar PM 203 mm of PM 185 mm, vooraan PM naar PM 203 mm
- Set Avid-vlootjes
- 203 mm-schijf
En aangezien ik hier nu toch topic heb, voor mijn Epic zoek ik nog een 2de wielsetje. Moet vooraan 15 mm steekas hebben en achteraan x-12, 12 mm steekas en 142 mm inbouwbreedte of er toch naar ombouwbaar zijn mits adapters.
Niet te zwaar maar wel voldoende sterk

Moet ook tubeless/UST zijn of het ook weer mogelijk zijn om ze tubeless te maken.
Even samenvatten terug,
- 15 mm/12-142 mm steekassen (of om te bouwen)
- 26 inch
- Tubeless mogelijk
- gewicht: max. 1700 gram
En voor mijn Demo, maar dit zal ik waarschijnlijk wegens ik hem snel weer in orde wil hebben nieuw kopen.
Maar moest iemand een Mavic EX 721-velgje hebben liggen in 32-variant mag je het mij laten weten, heb de mijne namelijk gisteren kapot gesprongen

- Mavic EX 721-vleg in 32-variant
Alvast bedankt!
Groeten,
Jan