Dh/Fr banden
Moderator:Beheerders
-
Heeft iemand nog een setje banden liggen voor dh/fr, wel graag in nieuw staat!
Laatst gewijzigd door Jordykroon op wo mar 28, 2012 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Drop it!
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
ik heb wel gewoon nog een set maxxis downhill banden liggen, in nieuwstaat. Ook nog dirtjump banden, ook in nieuwstaat. Het kan dus wel zekernapalm schreef:Je bent zelf dom!!!!!!!!!!Giant Anthem 3 schreef:kan toch dat je een setje nieuwe banden hebt liggen, of 50km oud bijv ?
50 km oud is toch geen nieuwstaat.
Na 50 km downhill of freeride zijn je banden echt niet meer in nieuwstaat, eerder versleten.

En als je soms ziet wat mensen hebben liggen in nieuwstaat kun je sowieso altijd een poging wagen om het te vinden.
Trek Remedy 9
- cyberhawk
- Contacteer:
?? als je na 50km geen band meer over hebt zou ik gaan kijken naar een ander merknapalm schreef:Je bent zelf dom!!!!!!!!!!Giant Anthem 3 schreef:kan toch dat je een setje nieuwe banden hebt liggen, of 50km oud bijv ?
Na 50 km downhill of freeride zijn je banden echt niet meer in nieuwstaat, eerder versleten.

maar ff on topic.. ?
ik vind het een beetje raar om om nieuwstaat te vragen in het gezocht topic..
is er wat nieuws te koop.. staat t in t te koop topic..
als je wat zoekt moet je niet vragen om nieuwstaat.. doe je dat wel kan je beter gaan winkelen..
nederlanders krijgen zo een slechte naam,.. vragen om nieuw.. in een 2de hands topic.. en dan voor een klein prijsje natuurlijk

maar joapie.. bied m dan jou banden aan.. dan is het topic ook weer gelijk opgelost..
alhoewel .. single of dual ply en of de breedte er niet bij staat vermeld

-
Zo he wat kunne mensen moeilijk doen, het kan toch dat een banden setje hebt liggen die kort gebruikt zijn maar bijvoorbeeld niet in de smaak vallen ofniet...? Ik ben een student en als ik mijn fiets iets goedkoper op kan bouwen graag!!cyberhawk schreef:?? als je na 50km geen band meer over hebt zou ik gaan kijken naar een ander merknapalm schreef:Je bent zelf dom!!!!!!!!!!Giant Anthem 3 schreef:kan toch dat je een setje nieuwe banden hebt liggen, of 50km oud bijv ?
maar ff on topic.. ?
ik vind het een beetje raar om om nieuwstaat te vragen in het gezocht topic..
is er wat nieuws te koop.. staat t in t te koop topic..
als je wat zoekt moet je niet vragen om nieuwstaat.. doe je dat wel kan je beter gaan winkelen..
nederlanders krijgen zo een slechte naam,.. vragen om nieuw.. in een 2de hands topic.. en dan voor een klein prijsje natuurlijk
maar joapie.. bied m dan jou banden aan.. dan is het topic ook weer gelijk opgelost..
alhoewel .. single of dual ply en of de breedte er niet bij staat vermeld
Drop it!
-