Dirt/Street bike
Moderator:Beheerders
Hallo,
Ik ben op zoek naar een single speed dirt/street bike met 26' wielen. Mijn voorkeur gaat uit naar NS of DMR maar laat ook weten als je iets anders hebt liggen. Prijs max. 450,- euro.
Met vriendelijke groet,
Jens
Ik ben op zoek naar een single speed dirt/street bike met 26' wielen. Mijn voorkeur gaat uit naar NS of DMR maar laat ook weten als je iets anders hebt liggen. Prijs max. 450,- euro.
Met vriendelijke groet,
Jens
Spec P2
Heb hier nog ene Specialized P2 staan van 6j oud, maar heeft zeer weinig kmers op zijn palmares. Dat is ook meteen de reden van de evt. verkoop, want hij moet niet per se weg. 't Zal hoe dan ook met pijn in 't hart zijn. Mocht je nog interesse hebben kan ik je meer info doorspelen.
Grtz
PS: de marzocchi comp is vervangen door een dirtjumper III en de pedalen zijn truvativ 's geworden, verder maxxis ardent voor en highroller achter...
Grtz
PS: de marzocchi comp is vervangen door een dirtjumper III en de pedalen zijn truvativ 's geworden, verder maxxis ardent voor en highroller achter...
-
streeter
Wel leuk, ben hier nieuw en 'k heb al n persoonlijke secretaresse
, waarvoor dank streeter en nogmaals als ik dus meer tijd heb ga ik mijn camera halen en pics schieten van de fiets die niet bij mij op kot staat om zo een deftige advertentie te plaatsen...kwestie van toch even te verduidelijken voor er meer loze reacties komen, 't is trouwens 4 keer dezelfde reactie (copy-paste) van mijnentwege
u see
toch bedankt
als ge mij evt echt wilt helpen, kunde mss eens rondhoren of der gene maat van u ne velo nodig heeft, dank bij voorbaat

u see
toch bedankt
als ge mij evt echt wilt helpen, kunde mss eens rondhoren of der gene maat van u ne velo nodig heeft, dank bij voorbaat
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=48390
ns suburban 24 met heel goede onderdelen in topstaat en een half jaartje oud
pb me maar
mvg
ns suburban 24 met heel goede onderdelen in topstaat en een half jaartje oud

pb me maar
mvg
wethepeople volta 2010 black ...
ns suburban 24
merida tfs trail 850 2008
ns suburban 24

merida tfs trail 850 2008