fox rlc / rc / rc2 cartridge
Moderator:Beheerders
- de G U R U
- Contacteer:
door een domme fout van mijn kant is nu de demper van mijn float voorvork naar de klote, heefty iemand its liggen? Liefst met compressiedemping afstelling.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
- de G U R U
- Contacteer:
niet lachen, wilde hem servicen maar was niet helemaal wakker en draaide eerst dat bovenste ding los ipv eerst die onderste te doen waarna er gas uit kwam (op zichzelf op te lossen bij de mx winkel) vervolgens wilde de onderste bout er niet af en draaide de hele demper in de onderpoten rond waarna ik hem uiteindelijk af heb moeten zagen.Djamgils schreef:eerste fout was om fox te kopen,Faxmulder schreef:Ik ben wel benieuwd wat de fout dan was
wat is er zo fout aan fox dan? Heb alles gehad (black, duke, DJ, Z110, stance) en zowat elke dirtvork geprobeerd, blijf oude foxen het fijnste vinden en ze zijn lekker licht icm. een 10mm bmx naaf. Enige nadeel zou misschien zijn dat de oudere (?) een beetje snel door de veerweg heen gaan maar met een wat hoger oliepijl en een hoop luchtdruk is dat wel te ondervangen bij een dirtvork.
Vork is overigens gedeeltelijk een Float uit 2003/2004.
- de G U R U
- Contacteer:
weet ik maar als iemand achter in de schuur nog een oude demper heeft liggen voor weinig heb ik dat natuurlijk liever..Loeky schreef:Sabma heeft ze voor 215 euro, dus mocht je niks vinden kun je daar terecht.