rond de 100 euro ongeveer, max. 150.
laat maar horen als je wat weet

Moderator:Beheerders
je moet natuurlijk wel snappen dat bmx geen goedkope sport is, dus als je iets wil ga je er ook voor moeten betalen. Die addict is ongeveer het beste frame in je prijsklasse dus als je dat teveel vindt ga je 2dehands moeten kijken hoor, want nieuw ga je niets vinden voor 100€( toch niks fatsoenlijk).bikertje2 schreef:ik snap het, maar ik wil het liefst niet teveel geld uitgeven... 100 euro leek me dan wel mooihet liefst niet meer namelijk...
en ik dacht dat je met zo'n framepje ook wel kon streeten, maar ik ben nieuw in de bmx wereld dus dat heb ik weer eens goed fout
@mean, die is zeker mooi, en goed ook wel, maar het word me dan echt veelste duur...
ik heb er max 150 bijgezet, maar eigenlijk vind ik 150 ook wel erg veel, en daar zou dan de eventuele verzendkosten etc. bij in moeten zitten...
NEE!bikertje2 schreef:dat weet ik ook wel, maar dat is bij alles zo. Het duurdere zal altijd beter/sterker zijn, maar eens houd het budget op...
Ik ben een beginner, met kleren/protectie etc. rond de 65 kg en bijna 1m70 dus dan moet dat toch wel te doen zijn?
Maarja jij krijgt natuurlijk alles van je oudersthomasmb schreef:Gwn doorsparen , aub seg.
Denk je nu cht dat je iets goed gaat hebben voor 100 € ? ' ik ben nog maar een beginner " , dit zinnetje irriteert mij vaak : je gaat nu bvb een frame kopen van 100€ , maar binnekort ga je een ander frame nodig hebben omdat het 100€ frame gescheurd is. Dan ga je uiteindelijk meer geld uitgeven ipv ineens een GOED frame tekopen.
En wil je geen geld uitgeven aan deze sport kan je beter kappen
@plip: debiel^^Plip schreef:Maarja jij krijgt natuurlijk alles van je oudersthomasmb schreef:Gwn doorsparen , aub seg.
Denk je nu cht dat je iets goed gaat hebben voor 100 € ? ' ik ben nog maar een beginner " , dit zinnetje irriteert mij vaak : je gaat nu bvb een frame kopen van 100€ , maar binnekort ga je een ander frame nodig hebben omdat het 100€ frame gescheurd is. Dan ga je uiteindelijk meer geld uitgeven ipv ineens een GOED frame tekopen.
En wil je geen geld uitgeven aan deze sport kan je beter kappen