Freerider maat M
Moderator:Beheerders
- cousin boneless
Mag op slot!

Laatst gewijzigd door cousin boneless op zo aug 12, 2007 7:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"place nifty remark here"
-
Dit iets voor je? http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=34200
- cousin boneless
Ik had je Bullit al gezien en voorgesteld, maar ze zei dat het een poep kleur wasSanta Cruz schreef:Dit iets voor je? http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=34200

tsja... vrouwen

maar trek het je niet aan, de Intense XVP die N I E L S even verderop aanbied is ze dan weer helemaal verliefd op ondanks de staat en dat ik haar blijf zeggen dat de maat en type fiets niet helemaal geschikt is voor haar freeride avontuur.

Als je hem wilt ruilen tegen de Gemini is het natuurlijk een ander verhaal.

Rootbeer ja. Zeker een mooi kleurtje dus ik begrijp niet waarom een vrouw dat niet mooi vindt. En als je poep die kleur is dan moet je toch echt naar de dokter!Steelboy schreef:poepkleur? De mooste kleur die ooit gemaakt is (rootbear toch?)
XVP kan wel wat hebben maar als we dezelfde opvatting hebben van freeride dan is ie daar niet voor bedoelt nee.
Laatst gewijzigd door N I E L S op zo aug 05, 2007 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
- cousin boneless
Zoals ik haar ook zei, het frame is niet geschikt.N I E L S schreef: XVP kan wel wat hebben maar als we dezelfde opvatting hebben van freeride dan is ie daar niet voor bedoelt nee.
Het was haar vooral te doen om de kleur, er stond onlangs een opnieuw gespoten Bullit in "hemelblauw" die ze dan wel mooi vond maar op zijn beurt weer te groot was.
Jawel, jij zal wat.. en ik niet.Mrtnrider schreef:Is dat een poepkleur?
Nou, als ik toch kon kiezen tussen een vrouw die die kleur niet mooi vond of die fiets. Pfieuw dan wist ik het wel, dan gaf ik mijn vrouw toch 3min. om de koffers te pakken.
Die kleur is echt retevet! maarja weer ontopic!
De vrouw blijft, het recht om een eigen smaak te hebben ook

Hier bedoel je vast en zeker "ze"Santa Cruz schreef:dank u heren Steelboy en Niels. Je moet die kleur in het echt zien.

.........

Een hele waslijst aan reacties en lange tenen en ik zei nog "trek het je niet aan"
Maar de Freerider in maat M is nog steeds niet gevonden.
Laatst gewijzigd door cousin boneless op zo aug 05, 2007 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- cousin boneless
-