gezocht: 1, ja maar 1 scheenbeschermer.

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
remmie_dirt
gezocht: 1, ja maar 1 scheenbeschermer.

Bericht door remmie_dirt » za feb 17, 2007 7:01 pm

Ik zoek 1 scheen/knie beschermer voor mijn broer. dus GEEN setje maar alleen de linker. Of het is er een waar het niet uitmaakt.

warom?
mijn broer heeft maar 1 been dus zn rechterbeen is van titanium en carbon. :D En hij gaat van de zomer ook mee naar leogang. dusss,

cheers, remco
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

Fry

Re: gezocht: 1, ja maar 1 scheenbeschermer.

Bericht door Fry » zo feb 18, 2007 9:06 am

remmie_dirt schreef:Ik zoek 1 scheen/knie beschermer voor mijn broer. dus GEEN setje maar alleen de linker. Of het is er een waar het niet uitmaakt.

warom?
mijn broer heeft maar 1 been dus zn rechterbeen is van titanium en carbon. :D En hij gaat van de zomer ook mee naar leogang. dusss,

cheers, remco
zou hij dan beter toch niet beide beschermers aandoen, al was het maar om dat been van carbon en titanium te beschermen, want goedkoop zal dat ding niet zijn.

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » zo feb 18, 2007 1:17 pm

ja dat kan hij wel doen maar hoe wil je een scheenbeschermer om een ding van maar 5cm dik doen? Dan blijft nooit goed zitten en hij kan niet voelen of tie afzakt. Dus dan zal die veel sneller crashen doordat dat ding ergens tussen komt te zitten. dan kan hij beter maar gewoon 1 beschermer dragen.

sneppie? ;)
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

jojo

Bericht door jojo » zo feb 18, 2007 5:31 pm

Je zult er nooit 1 los vinden. Koop gewoon een nieuw setje en dan heb je gelijk 2 voor het ene been. Sommige beschermers kun je heel goed uitwisselen (links -> rechts)
keybone collector!!!

dirty sanches

Bericht door dirty sanches » vr feb 23, 2007 9:11 am

ik heb een setje azonic knie scheenbeschermers liggen waarvan aan eentje de elastic wat soepel is, andere is nog prima! 15 euro inclusief verzenden.

Plaats reactie