hydraulische schijfremmen
Moderator:Beheerders
GEVONDEN, DUS DIT MAG WEG (21/12/05)
Hi,
Ik ben op zoek naar hydraulische schijfremmen. Liefst een setje van Hayes. Daar ben ik het beste mee vertrouwd. Andere voorstellen zijn ook welkom. Liefst met de schijven inbegrepen.
Mijn naaf telt 6 gaatjes, en de voorvork heeft IS gaatjes (dus geen postmount).
grimeca, avid, hope en formula, en shimano XT zijn ook mogelijk, voor zover ze goed werken en remplaatjes hebben die nog algemeen te koop zijn. en beantwoorden aan de technische kenmerken van mijn vers framekitje.
Hi,
Ik ben op zoek naar hydraulische schijfremmen. Liefst een setje van Hayes. Daar ben ik het beste mee vertrouwd. Andere voorstellen zijn ook welkom. Liefst met de schijven inbegrepen.
Mijn naaf telt 6 gaatjes, en de voorvork heeft IS gaatjes (dus geen postmount).
grimeca, avid, hope en formula, en shimano XT zijn ook mogelijk, voor zover ze goed werken en remplaatjes hebben die nog algemeen te koop zijn. en beantwoorden aan de technische kenmerken van mijn vers framekitje.
Laatst gewijzigd door bwam op wo dec 21, 2005 1:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Ik heb 205mm. schijven. En je zal zelf ook nog de juiste adapters moeten kopen, aangezien ik met een Dorado adapter vooraan en een Foes DHS Mono adapter achteraan zit, zoals duidelijk vermeld.
-
Je mag ook altijd zelf een voorstel doen. Ik denk ondertussen eens na over wat ik er zelf graag voor zou krijgen. Onderhandelen kan dan natuurijk ook nog altijd.bwam schreef:Ik sta open voor alle voorstellen , maar wat zijn jullie prijzen??
Hou er ook rekening mee dat je er een volledige set reserve remblokken bijkrijgt + uiteraard alle nodige bijkomende hardware (veertjes, pad retainers ...)
hallo,
Ik denk dat ik mijn "gezocht" wat moet updaten: de hope mono's van Luc zullen waarschijnlijk meer kosten dan mijn max budget van me toelaat.
Verder nog even aangeven dat ze op mijn supersmooth koxx hardtailtje komen, met zelfs een vaste voorvork, waarmee ik niet van plan ben om dikke downhills te gaan rijden.
Voorlopig komen de hayes MAGs dus aardig in de buurt van wat ik zoek, maar misschien heeft er nog iemand iets met kleinere schijven? bijv. Grimeca's, of magura's (geen Julie).
Bedankt,
Bram
Ik denk dat ik mijn "gezocht" wat moet updaten: de hope mono's van Luc zullen waarschijnlijk meer kosten dan mijn max budget van me toelaat.
Verder nog even aangeven dat ze op mijn supersmooth koxx hardtailtje komen, met zelfs een vaste voorvork, waarmee ik niet van plan ben om dikke downhills te gaan rijden.
Voorlopig komen de hayes MAGs dus aardig in de buurt van wat ik zoek, maar misschien heeft er nog iemand iets met kleinere schijven? bijv. Grimeca's, of magura's (geen Julie).
Bedankt,
Bram
Ik heb nog een splinternieuw setje Magura Louise FR liggen. IS mount, 180mm voor, 160mm achter. Zowel grepen als calipers in kleur zwart. Compleet in doos, nooit gemonteerd geweest. Aankoopbon eventueel ter inzage. 365€ incl verzenden.
Eveneens te koop:
-Syntace Screw-on Gripz moto: 17€
-Remblokken Magura performance Clara / Louise / FR: 17€
-Remblokken Magura endurance Clara / Louise / FR: 17€
-SRAM X9 Trigger set (voor SRAM derailleurs) : 85€
-Shimano XTR FCM960 175mm crankset incl lagers etc: 300€
Alles te koop wegens overcompleet en dus nieuw en ongebruikt in doos. Aankoopbonnen ter inzage. Alle prijzen inclusief verzenden. Interesse?: mail.marc@hotmail.com
Eveneens te koop:
-Syntace Screw-on Gripz moto: 17€
-Remblokken Magura performance Clara / Louise / FR: 17€
-Remblokken Magura endurance Clara / Louise / FR: 17€
-SRAM X9 Trigger set (voor SRAM derailleurs) : 85€
-Shimano XTR FCM960 175mm crankset incl lagers etc: 300€
Alles te koop wegens overcompleet en dus nieuw en ongebruikt in doos. Aankoopbonnen ter inzage. Alle prijzen inclusief verzenden. Interesse?: mail.marc@hotmail.com