Goedkope dirt/street bike
Moderator:Beheerders
-
Ik plaats deze advertentie voor een vriend van mij, hij is op zoek naar een zo goekoop mogelijke dirt/street bike.
Iets wat maximaal +/- € 500,- mag kosten.
Ik weet"t, je mag niet echt veel verwachten voor dat geld, maar hij wil graag gaan dirten zonder dat "ie bang hoeft te zijn dat ie gelijk een hele dure fiets zal slopen..!
Merk, maat, leeftijd etc. is allemaal niet zo belangrijk, zolang de staat nog maar een beetje redelijk is.
Hij is niet echt dol op sleutelen, dus liefst een complete fiets
Wie heeft nog wat liggen?
Je kunt hem evt. bellen: +316 2094 7910
of mailen: wernerbuchner@yahoo.fr
Z"n email is frans, maar hij spreekt gewoon nederlands!
Iets wat maximaal +/- € 500,- mag kosten.
Ik weet"t, je mag niet echt veel verwachten voor dat geld, maar hij wil graag gaan dirten zonder dat "ie bang hoeft te zijn dat ie gelijk een hele dure fiets zal slopen..!
Merk, maat, leeftijd etc. is allemaal niet zo belangrijk, zolang de staat nog maar een beetje redelijk is.
Hij is niet echt dol op sleutelen, dus liefst een complete fiets
Wie heeft nog wat liggen?
Je kunt hem evt. bellen: +316 2094 7910
of mailen: wernerbuchner@yahoo.fr
Z"n email is frans, maar hij spreekt gewoon nederlands!
Re:Goedkope dirt/street bike
Ik heb wel iets, maar het is 200/150 euro boven zijn budget, "t is een 6 maandjes oude Speci P1...
-
Das mooi, ik zou zeggen bellum op of stuurum een mailtje met foto..!
(Ik heb "m zelf ook al aan zn verstand proberen te brengen dat ie voor dat geld heeeel weinig fiets aangeboden zal krijgen, maar hij is ervan overtuigd dat ie "m sowieso zal gaan slopen en wil daarom niet teveel uitgeven.. Ik zou zeggen; geef iets meer uit, minder kans dat je gelijk wat sloopt..
)
...verder nog iemand..?
Alle reakties zijn welkom..!
(Ik heb "m zelf ook al aan zn verstand proberen te brengen dat ie voor dat geld heeeel weinig fiets aangeboden zal krijgen, maar hij is ervan overtuigd dat ie "m sowieso zal gaan slopen en wil daarom niet teveel uitgeven.. Ik zou zeggen; geef iets meer uit, minder kans dat je gelijk wat sloopt..

...verder nog iemand..?
Alle reakties zijn welkom..!
Mailtje verstuurd

hallo
ik zoek een dirt-frame voor een kameraad van me, frame enkel zo een +-200€ had hij gedacht.
eventueel met een vering vanvoor erop maar dan kunne we nog ff over prate.
kan iemand me verder helpe?!
thx,
Davy
ik zoek een dirt-frame voor een kameraad van me, frame enkel zo een +-200€ had hij gedacht.
eventueel met een vering vanvoor erop maar dan kunne we nog ff over prate.
kan iemand me verder helpe?!
thx,
Davy
-
@ ^oZ: thanks (ook al is t niet voor mij..), ben benieuwd of t wat wordt..?
@ davy: Zou je zo vriendelijk willen zijn je vorige post te deleten en gewoon bij je eigen topic te blijven? Bedankt, Lennart
@ davy: Zou je zo vriendelijk willen zijn je vorige post te deleten en gewoon bij je eigen topic te blijven? Bedankt, Lennart
-
persoon in kwestie is inmiddels voorzien,
iedereen die gereageerd heeft; bedankt!
iedereen die gereageerd heeft; bedankt!