Derailleur hanger Intense Uzzi SL
Moderator:Beheerders
Zoals de titel reeds laat vermoeden, ben ik op zoek naar een deralleur-hanger voor een Uzzi SL (2002 ?)
Ik heb reeds Bike-Crew (Duitsland) gekontakteerd, maar zij verwezen me door naar Hi-Bike. Helaas zijn ze daar niet in voorraad en kunnen ze ons geen levertermijn geven.
En......Mijn vakantie begint binnen een week. Hilfe, hilfe
bedankt,
Bart
Ik heb reeds Bike-Crew (Duitsland) gekontakteerd, maar zij verwezen me door naar Hi-Bike. Helaas zijn ze daar niet in voorraad en kunnen ze ons geen levertermijn geven.
En......Mijn vakantie begint binnen een week. Hilfe, hilfe
bedankt,
Bart
Re:Derailleur hanger Intense Uzzi SL
Laten na draaien in de draaierij (als je de brokken van
de vorige nog hebt (of een tech. tekening).
.
Er zit vast wel zo"n bedrijf in je buurt (gele gids).
Als je ECHT omhoog zit kan ik een poging wagen.
Ik ken n.l. zulke mensen persoonlijk.
Alleen binnen een week durf ik niet te beloven.
Sterkte,
DESL
de vorige nog hebt (of een tech. tekening).

Er zit vast wel zo"n bedrijf in je buurt (gele gids).
Als je ECHT omhoog zit kan ik een poging wagen.
Ik ken n.l. zulke mensen persoonlijk.
Alleen binnen een week durf ik niet te beloven.
Sterkte,
DESL
tijdens het week-end dat dit gebeurd is hebben we het kunnen oplossen door een pat van een Cube te gebruiken en hem d.m.v. de snelspanner van het achterwiel te bevestigen. Werkt zeer goed maar is zeker geen oplossing voor de volgende tochten.
Ik kan zelf een afdruk maken in casting rubber, maar "k heb geen idee in welk materiaal ik hem eventueel zou kunnen laten gieten. (sounds silly, but should work)
Ik kan zelf een afdruk maken in casting rubber, maar "k heb geen idee in welk materiaal ik hem eventueel zou kunnen laten gieten. (sounds silly, but should work)
Of een Atomic laboratories naaf met een saint rear der.
En je bent er eeuwig vanaf, heb ik ook gedaan ;D,
nooit meer dit soort periekelen.
Good luck,
DESL
En je bent er eeuwig vanaf, heb ik ook gedaan ;D,
nooit meer dit soort periekelen.
Good luck,
DESL
Heeft de SL niet dezelfde hanger als de Tracer? Als dit zo is dan heb ik er hoogst waarschijnlijk wel eentje liggen.
Kan je nu al zeggen dat het niet goedkoop is...............weet niet meer wat ik toen voor betaald heb maar was echt tjeemig de peemig......
Kan je nu al zeggen dat het niet goedkoop is...............weet niet meer wat ik toen voor betaald heb maar was echt tjeemig de peemig......
Beste menschen,
heb ondertussen, via Christiaan, een adres gekregen in de U.K. . Even gebeld, en ze worden vandaag nog opgsetuurd. Goedkoop is inderdaad iets anders, maar ik kan toch moeilijk m"n frame naar het containerpark brengen
Aan allen van goede wil, bedankt voor jullie reakties.
Voor de mods: lock it, beebie !
Bart
heb ondertussen, via Christiaan, een adres gekregen in de U.K. . Even gebeld, en ze worden vandaag nog opgsetuurd. Goedkoop is inderdaad iets anders, maar ik kan toch moeilijk m"n frame naar het containerpark brengen

Aan allen van goede wil, bedankt voor jullie reakties.
Bart
Watje schreef:
Volgende keer ff melden via de meldknop... Wel goed dat je het onderdeel hebt gevonden! :-*