Wie o wie heeft of weet er ergens een liggen, maakt ni uit waar, aan "t ander eind van de wereld zelfs, maar ik zou er graag een vinden.
help me please
Bruno
Votec frame disc brake adapter
Moderator:Beheerders
Re:Votec GS4 disc brake adapter
Bruno schreef:
Wie o wie heeft of weet er ergens een liggen, maakt ni uit waar, aan "t ander eind van de wereld zelfs, maar ik zou er graag een vinden.
help me please
Bruno
misschien via born fietsen alstelveen, die doet wat in votec dacht ik
anders op ebay.de als je bereid bent t uit duitsland te krijgen (creditcard? paypal?), dr staat er regelmatig wel eens een daarzo.
inderdaad Born in Amstelveen....dan maak je grote kans...
thx,
heb Born al gecontacteerd maar die zeiden zelf ook dat ik best op e-bay moest gaan zoeken, nu heb ik echter gezien in de prijslijst van Votec dat hij nog verkrijgbaar zou zijn, maar wel tegen een schandalige prijs van ongeveer een 95€, en dan nog eens een dikke 30€ voor de achterste adapter voor in Votec frames
Heb op e-bay gekeken (in Duitsland) maar zonder succes
Eerst maar weer sparen dan
heb Born al gecontacteerd maar die zeiden zelf ook dat ik best op e-bay moest gaan zoeken, nu heb ik echter gezien in de prijslijst van Votec dat hij nog verkrijgbaar zou zijn, maar wel tegen een schandalige prijs van ongeveer een 95€, en dan nog eens een dikke 30€ voor de achterste adapter voor in Votec frames

Heb op e-bay gekeken (in Duitsland) maar zonder succes
Eerst maar weer sparen dan
ik kan je helpen, heb nog 1 liggen maar bij gebrek aan vork doe ik er verder niets mee, praktisch nieuw.
normaal zijn ze idd echt vreselijk te duur maar deze kost 40 euro.
mijn tel. nr.
06-53681465
normaal zijn ze idd echt vreselijk te duur maar deze kost 40 euro.
mijn tel. nr.
06-53681465
Re:Votec frame disc brake adapter
Ok, de adapter voor de vork heb ik dus al gevonden 
Als er nog iemand me mss aan de adapters voor het frame kan helpen zou ook tof zijn.

Als er nog iemand me mss aan de adapters voor het frame kan helpen zou ook tof zijn.