Re:SPD-MTB schoenen >>> DRINGEND!!!
Moderator:Beheerders
Wedstrijdschoenen voor XC-biking gezocht...
Weinig gebruikt en in goeie staat.
Verkoopprijs om en bij de €50.
Dringend! Vóór Houffalize!!!
Of ik zit met een zool die aan mijn klikkers vastblijven en een schoen die in de lucht rondzweeft... Tja, de zool lost dus! En nie een beetje.
Greetz,
Julien.
Weinig gebruikt en in goeie staat.
Verkoopprijs om en bij de €50.
Dringend! Vóór Houffalize!!!
Of ik zit met een zool die aan mijn klikkers vastblijven en een schoen die in de lucht rondzweeft... Tja, de zool lost dus! En nie een beetje.
Greetz,
Julien.
Uh, nieuw paar schoenen kopen? Zat anders iig je schoenmaat erbij!
ik heb nog n paar LAKE schoenen staan. Het is een maatje 46/47, maar ze vallen klein uit. Voor mij (in alle andere schoenen een 45) passen ze perfect.
Ze zijn nauwelijks gebruikt en mogen weg, maar wel voor ietsjes meer dan 50€
Ze zijn nauwelijks gebruikt en mogen weg, maar wel voor ietsjes meer dan 50€
Ik heb nog maatje 42 staan van de shimano wedstrijdschoen met carbon zool van 2002. Tzijn de blauwe met 3 gespen. Kdoe ze weg omdat ze me toch wel te klein zijn ;D voor 35 pleuros mag je ze hebben...
BTW tis nog in belgie , dessel
Morge bennik op de toertocht in Balen.
0499604343
BTW tis nog in belgie , dessel
Morge bennik op de toertocht in Balen.
0499604343
- Arnetteman
je mag die van mij kopen voor 50 pleuro. heb zelf maat 44 ongeveer en ze zitten prima.
Merk: Northwave, linkerschoen lichtblauw met donkerblauw, rechterschoen donkerblauw met lichtblauw. Ga zelf ook naar Houffa. Koop ik van te voren nog wel andere.
Arnetteman
Merk: Northwave, linkerschoen lichtblauw met donkerblauw, rechterschoen donkerblauw met lichtblauw. Ga zelf ook naar Houffa. Koop ik van te voren nog wel andere.
Arnetteman

Die van Northwave lijken mij wel goeie... Welk is het type van de schoenen? Maat 44... ben er niet zeker van, het zal ergans tussen de 42 en 44 zijn, en ik zou ze natuurlijk graag passen... (Ik kan ook wel in een fietsenwinkel binnenstappen en de "geïnteresseerde-koper-die-zijn-schoen-niet-vindt" uithangen en die Northwave"s passen, dan heb ik mijn maat ook gevonden...
Ben eigenlijk zwaar aan het zoeken naar
Louis Garneau schoenen van het type Ergogrip. Die zien er echt super uit en zijn niet te duur... Kan iemand helpen met een verkoper in de wijde omgeving van het Waasland of Antwerpen?
Greetz,
Julien.
Louis Garneau schoenen van het type Ergogrip. Die zien er echt super uit en zijn niet te duur... Kan iemand helpen met een verkoper in de wijde omgeving van het Waasland of Antwerpen?
Greetz,
Julien.
- Arnetteman
Let wel, het zijn geen nieuwe natuurlijk. Maar ze doen het prima. De buitenkant ziet er iig gebruikt uit.
Het type moet ik je even verschuldigd blijven.
Ik zal het voor je uitzoeken.
Mail me anders ff op fschurer@home.nl
Arnetteman
Het type moet ik je even verschuldigd blijven.
Ik zal het voor je uitzoeken.
Mail me anders ff op fschurer@home.nl
Arnetteman

heb nog een paar sidi"s liggen rond die maat in het blauw...
Mail me even op feelthefrunch@hotmail.com
Mail me even op feelthefrunch@hotmail.com
- Arnetteman
Wacko schreef:
Die van Northwave lijken mij wel goeie... Welk is het type van de schoenen? Maat 44... ben er niet zeker van, het zal ergans tussen de 42 en 44 zijn, en ik zou ze natuurlijk graag passen... (Ik kan ook wel in een fietsenwinkel binnenstappen en de "geïnteresseerde-koper-die-zijn-schoen-niet-vindt" uithangen en die Northwave"s passen, dan heb ik mijn maat ook gevonden...
Greetz,
Julien.
Als je al naar een LBS toe gaat om schoenen te passen probeer dan shimanoschoenen. Deze komen volgens zeggen het beste overeen met de North Waves.
De prijs kunnen we het nog wel even over hebben.
Waar woon je, wanneer ga je naar Houffa? We kunnen natuurlijk altijd ff wat afspreken mocht je ze al willen hebben.
Zal vandaag proberen even een foto te maken en dan mail ik je die wel even.
Ik hoor het van je.
Groeten,
Arnetteman

Re:SPD-MTB schoenen >>> DRINGEND!!! (Gevonden; S
Gevonden... Slotje!